Stoppen als mod

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:05

Jeetje, jammer Kim.. Wel veel op bokt blijven hoor!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:06

jammer, gaat weer een goede mod....

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 22:11

wel erg lief al die reactie's en vooral de pb's had ik niet verwacht!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:16

Heel erg jammer Kim, maar ik begrijp het ook wel via de kant van Bart en de moderators. Jij hebt iig je functie goed uitgevoerd, toppie!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:31

Ik ben er ook uitgegooid. Vind het erg jammer..

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:34

Dus Marjolein, Nimber en Jura weg als moddie.... Gaan er nog meer? *heb zo'n idee dat er nog wel een paar om dezelfde redenen verzocht kunnen zijn op te stappen?*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:34

Heel erg jammer Kim en Jura!
Twee 'stabiele' mods die opstappen.
Vind het jammer dat jullie weggaan, maar toch ook wel te begrijpen uit de opinie van TeM enzo (voor zover ik daar me een beeld bij kan vormen....)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:35

Jura: Jammer! Ook bij deze, welkom bij het gewone Boktvolk Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:06

Ontslagen is niet het goede woord. We zouden graag van alle mods zien dat ze ook deelnemen in de discussies op modpraat. Verder ook de TeM meldingen behandelen.

Niet dat dat alleen maar door enkele gedaan zou worden. Nu met de nieuwe mods in aantocht wilde we gewoon van alle mods hetzelfde verwachten.

Dit hebben we een aantal keer aangekaart bij betreffende mods. Het is dus niet zo dat wij ze zo zomaar 'ontslagen' hebben.

Toch wil ik Jura, Marjolein en Nimber heel erg bedanken. Maar bokt groeit, en dus ook de tijd die mods moeten steken in bokt. Als ze daar de tijd niet voor hebben tja..

Het heeft dus niets te maken met de kwaliteiten van deze mods.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:15

Er zijn toch meerdere mods die vroeger Tong uitsteken veel meer online waren dan nu...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:14

Amethyst schreef:
Jura: Jammer! Ook bij deze, welkom bij het gewone Boktvolk Haha!

Dank je Haha!

En bedankt voor de andere reacties nog.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:21

Jammer voor de moddie's en voor bokt, Marjolein, Nimber en Jura bedankt OK dan! Haha!

Aan de andere kant snap ik ook wel weer dat het eens tijd is voor een nieuwe start met nieuwe moderaters.
Hopelijk doen de nieuwe moddie's net zo hun best als de mensen die nu weg zijn

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:58

Marjolein,Jura en Nimberrrr Bedankt Haha! Haha! Haha! !!
Vond jullie goede moddies Lachen

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:27

chatelaine schreef:
Marjolein,Jura en Nimberrrr Bedankt Haha! Haha! Haha! !!
Vond jullie goede moddies Lachen

Vond dat dit ook nog de enigen waren die een beetje objctief keken naar de postings.Zo heb ik al een hele tijd een vraag bij een beheerder liggen,maar helaas nog steeds geen antwoord. Heb al het een en ander gehoord van verschillende mensen hoe de vork in de steel zit en dat dat een der redenen is dat ik geen antwoord terug krijg Boos! . Verder ja wil ik deze moddies bedanken voor hun toewijding en inzet.Hoop dat er net zulke goede moddies weer komen .

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:42

BartVB schreef:
Daarom hebben een aantal van de huidige mods een PB gekregen met de vraag afstand te doen van het moderatorschap zodat we met het nieuwe team allemaal even actief bezig kunnen gaan met het draaiend houden en verbeteren van Bokt.

En dat gaat via pb Verward. Jullie bellen mekaar dan niet even persoonlijk om hierover te praten Verward

Mijn god, waar gaat het naartoe met de mensheid.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:01

*hoorde dat gisteren de Idols finale was*
Geen idee waar het met de mensheid heen gaat. Beloofd iig allemaal niet veel goeds Knipoog

Tja, ik heb van de meeste mods niet eens een telefoonnummer, dat is dus al wat lastig bellen. Verder wisten die mods al behoorlijk lang waar ze aan toe waren, het is allemaal niet echt een enorm schokkende verrassing ofzo. En het gaat hier niet om een betaalde baan waardoor je nu ineens je paard b.v. niet meer kan betalen. 't is maar hobby hoor Haha! We hebben niet eens een solicitatieprocedure, laat staan een 'ontslag'procedure Lachen

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:11

Bart gooi die arrogantie van jou nu eens over boord want dat is iets wat me al jaren aan je stoort. Telefoonnummers zijn trouwens op te zoeken hoor. Die moddy's verrichten deze werkzaamheden op vrijwillige basis en dan scheep je ze af met een zakje zout Boos! Maar Bart je bent nog jong dus er is nog hoop voor je. Over waarden en normen gesproken dus........

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:28

Ja als je ook naar Idols gaat kijken dan wordt het inderdaad niet wat Bart Haha!

Tja, ik zal wel ouderwets en overcommunicatief zijn maar imo doe je zoiets hoe dan ook niet via pb.

Zie het al gebeuren: mailtje van de baas 'hiermee laat ik je weten dat je met ingang van morgen ontslagen bent'

Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:28

Het was al langer bekend dat er veranderingen moesten komen in het modteam. Ik vind het terecht dat mensen die weinig actief zijn op MP, alleen hun eigen forum doen of gewoon te weinig tijd hebben 'ontslagen' worden. Het is een hele tijd geleden al gezegd dat als dat niet zou veranderen je vervangen zou worden. Als mod zijnde moet je je er ook wel voorin zetten en die tijd vrij maken voor bokt, anders ben je net zo goed af als een gewone gebruiker. Het is op vrijwillige basis maar er word wel van je verwacht dat je je inzet.Het is misschien niet leuk als je het veld moet ruimen, maar je kan ook niet verwachten dat bart maar eeuwig blijft wachten tot je je weer volledig inzet (als dat moment al komt)

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:32

Ben ik met je eens Marjolein maar dan nog doe je zoiets niet per PB. Dat is gewoonweg een vorm van niet-sociaal zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:35

Waarom niet per pb?
Kennen alle mods elkaar irl dan?
Verwacht van niet.
En telefoonnummer opzoeken zonder adres gaat ook niet zo makkelijk. Lachen
Nee sorry, kan daar geen probleem in zien.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:37

Ze zijn toch ook aangenomen per pb? ik ben nog nooit ergens aangenomen door het sturen van een pb.
Het meeste contact dat de mods onderling hebben is via MP of PB, dan zal ik t toch echt liever via een PB horen dan dat ik niets vermoedend op MP opeens lees dat ik mod af ben. Als ik bart opeens aan mn telefoon heb hangen schrik ik me ook echt rot. Een pb is misschien niet zo persoonlijk maar er was dan ook niet echt sprake van persoonlijk contact.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:39

Nimber, Jura en Marjolein, bedankt voor alle inzet voor bokt, en ik zal jullie missen!

En wanneer worden de nieuwe moddies bekend gemaakt?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:46

Marjolein schreef:
Als ik bart opeens aan mn telefoon heb hangen schrik ik me ook echt rot.
:))

ik vind wel dat je gelijk hebt, en dat als je je functie niet kan uitvoeren je niet in de functie kan blijven. maar om eerlijk de waarheid te zeggen kan ik me ook wel vinden in de posting van greetje dat nog wel eens met een bepaalde arrogantie gesproken wordt (ook tegen mensen die al jaren op bokt zitten) door sommige mensen van het team.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:50

Jammer, 2 goede moddies weg.
Hopelijk blijven jullie wel bokken (Nimber heeft al gezegd dat te doen, Jura nog niet geloof ik?) en zien we jullie nog regelmatig langskomen.