Ik ben hier aan het kijken maar krijg het niet gereproduceerd. Hier is alles gewoon snel. Maakt het bij jullie nog verschil of je een mobiele verbinding of wifi gebruikt?
@Fjordjes; ik heb voor jou de banners uitgezet, lost dat het probleem op voor jou?
Hier ook al meerdere dagen, willekeurig op pagina's. En na sluiten kun je dan verder op de pagina waar je was. Ook foto's uploaden doet t niet goed. Laad tot 100% en dan blijft hij hangen en na refreshen een errorkat. Ik heb android 8.0 op mijn telefoon.
Hier ook sinds enkele dagen weer. Heb het al eens eerder gehad maar volgens mij lag het toen aan een bepaald advertentie. Lastig te reproduceren. Vaak als ik de browser sluit en opnieuw start doet Bokt weer normaal.
savieralover
Geplaatst: 30-11-22 17:09
en ik maar denken dat het aan mij lag heb hier zelf al weken last van met mijn huawei p30 lite. Android versie 12.0.0.239. Via de chrome browser.
Als je lang genoeg door een topic scrolt stopt hij gewoon en kun je niks meer. als ik dan even van applicatie wissel en ik daarna gewoon de browser weer open kan ik weer verder scrollen. tis heel typisch.
Hier ook Daantju, dacht eerst dat dat aan het probleem met Bokt op de mobiel lag. Dus maar verder op de laptop, maar ook daar komt de foto niet door. zie een leeg plaatje
Ik heb het ook sinds gister. Ik heb eerder deze week een update gedaan, dacht eerst dat het misschien daar aan lag. Maar nu lees ik dus dat ik niet de enige ben met het probleem.