Tip een Mod... werkt dat nou wel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:59

Tessebes"]
[quote="Pervinco schreef:
Maar wat ik me gemakshalve even afvraag... Werd het echt helemaal niet gelezen, of kwam er geen reactie op?

Helemaal niet gelezen, dat zei ik toch al?
[/quote]

Just asking... Vaak zijn mensen van mening dat het niet gelezen is, omdat er geen reactie komt... Lachen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:54

jantina schreef:
Maar moet je perse antwoord krijgen op je melding? Ik druk snel op het knopje en bok vrolijk verder. Ik ga dan niet ieder uur kijken of iemand er wat aan gedaan heeft. Dat komt vanzelf toch?

wist niet eens dat de moddie op je berichtjes reageerden. wow wat moeten die mij onbeleefd vinden zeg. Geen eens een dank je wel van mij krijgen. Bloos! Schaam me echt halfdood

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:56

Ik zeg ook nooit dank je hoor... Onnodig naar boven schoppen van het bericht lijkt me Knipoog

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 12:43

petraaken"]
[quote="jantina schreef:
Maar moet je perse antwoord krijgen op je melding? Ik druk snel op het knopje en bok vrolijk verder. Ik ga dan niet ieder uur kijken of iemand er wat aan gedaan heeft. Dat komt vanzelf toch?

wist niet eens dat de moddie op je berichtjes reageerden. wow wat moeten die mij onbeleefd vinden zeg. Geen eens een dank je wel van mij krijgen. Bloos! Schaam me echt halfdood
[/quote]

Het gaat ook niet op de reactie, maar als ik aangeef dat een bepaalde topic verwijderd zou moeten worden en na een paar uur staat ie er nog, dan kijk ik ff bij TeM. Dan zie ik dus dat ie niet bekeken is.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:54

Pervinco schreef:
Ik zeg ook nooit dank je hoor... Onnodig naar boven schoppen van het bericht lijkt me Knipoog

Ik zie/ervaar dat anders:
als je 'dankjewel' gezegd hebt, dan kan het topic geslotterd worden
en is de lijst 'af te werken' korter geworden voor de TeM's.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:59

Dat is ook niet helemaal zo Lachen.

Voor de moddies zijn berichten waar een gebruiker als laatste op gereageerd heeft rood gekleurd. Dat betekent dus dat er eventueel nog iets mee moet gebeuren. Berichten waar een moddie als laatste op heeft gereageerd zijn gewoon blauw.

Ik kijk dus altijd alleen naar de 'rode' berichten en dat zijn de 'af te werken' berichten voor mij. Een slotje op een TeM topic is dus niet nodig om te zien wat er nog afgehandeld moet worden Lachen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:06

Ik doe altij mijn best om toch regelmatig te kijken en dan de topics af te handelen. Maar idd ik zit ook ooit zomaar te bokken.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:11

Misschien moeten de namen van moddies qua kleur aangepast worden aan de pet die ze op dat moment op hebben........ dus gewoon bokker is gewoon kleurtje en moddie is het speciale kleurtje

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 13:14

Ja, maar als een modi een uur online is, dan kan die persoon toch wel even 5 minuten naar TeM kijken?

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:06

Dat is zo maar soms zijn ze maar heel veen online
Verder wordt er altijd goed gerageert
Zeer snel vind ik

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:23

op mijn berichten wordt ook meestal snel gereageerd, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:23

Ik denk dat je nu ook weer de echte "zeurders" creert en de mensen die nooit "zeuren", ik vraag me nu ook weer af als iemand vaakt "tipt"wordt die nu ook weer minder vaak serieus genomen? Want al die tips blijven wel staan! Verward

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:34

Eerder omgekeerd. Meldingen van mensen waarvan we vaak bruikbare tips op TeM zien staan bekijken we waarschijnlijk sneller/aandachtiger. Als er uberhaupt al een verschil is.. Meestal worden de meldingen gewoon op forum of op volgorde van binnenkomst afgehandeld, onafhankelijk van wie de melding heeft gedaan. Er is ook geen mens die gaat zitten zoeken hoe vaak iemand al een melding heeft gedaan...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:40

Botervlieg"]
[quote="Pervinco schreef:

Ik zie/ervaar dat anders:
als je 'dankjewel' gezegd hebt, dan kan het topic geslotterd worden
en is de lijst 'af te werken' korter geworden voor de TeM's.
[/quote]
ik heb ook nog nooit bedankt, alleen als ik een vraag had die werd beantwoord, en na mijn dank je ik begrijp het kwam er een slotje op. ik zag dat eerder als een"ok lekker dan" als dan iets anders...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:07

Zoals eerder gezegd: een item wat op TeM gemeld wordt is rood. Is er door een Mod een antwoord gegeven (en dus aktie genomen) is het item weer blauw. Dan weten de andere Mods dus dat er niet meer naar gekeken hoef te worden.
Als je nu 'dank je' oid gaat schrijven, hoe vriendelijk/beleefd ook bedoeld, moet er dus weer door een Mod naar gekeken worden, want hij is weer rood.
Ik doe dan vaak snel 'OK' en doe er dan een slotje op.

Natuurlijk is vriendelijkheid leuk/aardig, maar het kost ons in deze wel weer extra tijd.

Sommigen maken er een sport van om op TeM een hele discussie met een Mod aan te gaan, en daar is TeM dus niet voor bedoeld.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:10

Ik heb TeM nu ook eindelijk uitgevonden. In het begin had ik vooral het gevoel dat anderen het wel zullen doen voor me. Maar als ik na een tijd nog steeds het topic 'verkeerd' zag staan heb ik het maar eens gedaan.
Het begint nu op een verslaving te lijken Tong uitsteken

Meestal wordt er toch wel redelijk snel wat aan gedaan. En nee, ik bedank nooit, ik ben toch degene die helpt...ik hoor bedankt te worden Schijnheilig

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:18

Ik ben altijd redelijk kort in mijn reacties op TeM, ik zal wat vaker een OK dan! erbij zetten Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:20

Antoinette schreef:
ik hoor bedankt te worden Schijnheilig

Nog nooit gedaan? Ik krijg - vooral van Heike - veel bedankjes OK dan! Haha!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:29

Pervinco"]
[quote="Antoinette schreef:
ik hoor bedankt te worden Schijnheilig

Nog nooit gedaan? Ik krijg - vooral van Heike - veel bedankjes OK dan! Haha!
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk, met name Heike bedankt vaak wel!

Sugarmiss mag nog wel wat aan haar vriendelijkheid doen Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:39

ik heb er wel een vriendelijke bijstaan van SugarMiss geloof ik Knipoog

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:09

Ik ben sinds kort aan het TEMden geslagen Knipoog Maar wist ook niet dat de moddies terug kunnen reageren.... Haha! heb ook nog maar 6 x gedaan ofzo. Maar kunnen mensen tegelijk op de knop TEM drukken --> dus dat de moddies meerdere berichten krijgen?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:11

er kunnen meerdere mensen 1 topic of bericht "aangeven" ik denk als een topic bijv 5x achter elkaar daar staat dat ze er sneller naar kijken, omdat het dan toch iets is wat erg opvalt ?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:14

Weet wel zeker dat ze dat doen... Dat heeft toen meen ik ook in de berichtgeving van het knopje gestaan, dat topics waar veel TeM's van binnen komen (logischerwijs imo) prioriteit krijgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:53

Ik vind TEM juist een grote verbetering, ik zie dat andere mods inspringen, als de mod van dat forum er niet is. En het maakt mij echt niet uit, als er na een halve dag nog niet gereageerd is, dat moeten ze zelf weten, ik meld het, klaar. Dan is het "hun" verantwoording om het zwart-wit te stellen...
Bij pbtjes vond ik het niet zo handig, ik viel hun lastig voor mijn gevoel, dit gaat veel sneller, en je zit niet gelijk iemand lastig te vallen...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:57

Antoinette schreef:
Sugarmiss mag nog wel wat aan haar vriendelijkheid doen Haha!

Kwantiteit gaat wel eens voor kwaliteit Bloos!
Maar point taken Haha!