Maar verder heb ik weinig te klagen hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Bokt wordt een ramp!!
En dan nog te zwijgen over de moddies: de nieuwe regels zijn ongeschreven en op EA mag je niet meer reageren in een topic. Je moet meteen een PB sturen. Een topic is naar mijn idee een onderwerp waarover je lekker kan babbelen, vragen stellen enzomeer...
Wie ergert zich hier ook aan?
mesastamp"]
[quote="Quellian schreef:Bokt wordt een ramp!!
En dan nog te zwijgen over de moddies: de nieuwe regels zijn ongeschreven en op EA mag je niet meer reageren in een topic. Je moet meteen een PB sturen. Een topic is naar mijn idee een onderwerp waarover je lekker kan babbelen, vragen stellen enzomeer...
Wie ergert zich hier ook aan?
BartVB"]
Grote probleem is hier volgensmij dat de verstuurde Usernote veel te zwaar opgepakt wordt. Een Usernote is geen berisping, het is iig geen enorm zware waarschuwing oid. Je moet een Usernote zien als een PB die ook voor de andere mods zichtbaar is. Veel meer is het niet.
[/quote]
Heb ik natuurlijk weer niet onthouden waar, maar kortgeleden
verklaarde Heike nog dat een aantal UN's wel degelijk tot een OW
kunnen leiden...
*gaat zoeken*
(Edit:)
[quote="Heike schreef:Beheerder
Geplaatst: 26-02-04 02:47
--------------------------------------------------------------------------------
Een Un is niets meer en minder dan een pb die de andere mods ook kunnen lezen. Stel je plaatst iets commercieels op EA. Dan krijg je een un.
Als je dat nog een keer doet dan kan een andere mod zien dat je er al voor gewaarschuwd bent. En heb je veel meer kans op een OW.
Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee. In theorie kun je dus 5 un's hebben en nog geen OW. Dat er die wel aan zit te komen is duidelijk.
(...)
Botervlieg schreef:Heb ik natuurlijk weer niet onthouden waar, maar kortgeleden
kunnen leiden...
Pervinco"]
[quote="Botervlieg schreef:Heb ik natuurlijk weer niet onthouden waar, maar kortgeleden
kunnen leiden...
SuperPepeijn schreef:ik heb onlangs een UN gekregen voor het plaatsen van een link die schijnbaar niet kon (wat natuurlijk nogal relatief is). er werd nadrukkelijk gezegd dat iedereen die een dergelijke link zou plaatsen een UN zou ontvangen. andere bokkers hadden deze link al eerder geplaatst (kwam ik later achter), maar kregen geen UN.
Citaat:jammer dat mijn schone lei na al zo'n lange tijd bokken weg is, gewoon een slotje en een pb'tje (helemaal niet gekregen overigens) was ook genoeg geweest.