Apart sub-forum voor oorlog?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Apart sub-forum voor oorlog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:49

Weet je hoe je een stipje zet? Je klikt nu niet 1 keer op het rondje voor de titel maar 2 keer zodat er een kruisje in komt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:50

Cherdenise schreef:
Palmera schreef:
Die onderwerpen kunnen toch gewoon onzichtbaar gezet worden als iemand zich stoort?

Hoe doe je dat?
Ik hoef niet te weten dat iemand een miskraam heeft gehad, staat er ook gewoon bij dus ik vind het wel fijn zijn om dat onzichtbaar te maken.

Als je bijvoorbeeld klikt op actieve onderwerpen.
Of gewoon een forum, leven zonder paarden bijvoorbeeld.
Dan staat daar vooraan een soort pagina
Afbeelding

daar kun je 1x op klikken, dan volg je een topic, dan komt er een bolletje bij te staan.Afbeelding
Maar je kunt er ook 2 keer op klikken. Dan komt er een kruisje op en zie je het topic niet meer in je actieve berichten lijst. Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:53

trustHim schreef:
misschien ook wel fijn voor de jongere of angstigere gebruikers dat ze dat niet steeds tegen komen

En dan komen ze het nog steeds tegen bij de actieve berichten.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 20:17

Bedankt voor het meedenken. We begrijpen dat Oekraïne momenteel een grote impact op iedereen heeft, maar we willen het graag bij de fora houden die nu lopen. Nieuwe topics over dit onderwerp mogen uiteraard geopend worden, maar we maken hier geen subforum voor aan zoals het corona subforum. Mocht je liever niets over de oorlog willen lezen, dan kan je het topic ook uit je actieve berichten halen door 2x op het bolletje te klikken.

Captain

Re: Apart sub-forum voor oorlog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 20:19

Helemaal goed! Bedankt voor de update! :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:02

pluisje88 schreef:
Ik probeer me niet te laten meeslepen door geweld, angst en haatzaaierij. Daarom op een nieuws, socialmedia en internet dieet. Helaas zie ik op bokt inderdaad ook steeds meer voorbij komen. Ik zit daar niet op te wachten. Op bokt wil ik graag paarden berichten zien. Als ik narigheid wil zien kijk ik wel naar het nieuws, lees ik de krant of scrollen ik Facebook door. Ellende zat.
Dus ja ik zou voor een apart subforum stemmen en blij zijn als deze topics niet in de actieve onderwerpen lijst voorkomen. De genen die daar wel willen zijn die zoeken het subforum zelf wel op…

Pluisje je kunt toch aanklikken dat je alleen paard gerelateerde onderwerpen wil zien. Dan krijg je verder niets . In mijn actieve lijst komt nooit iets omhoog van niet paard gerelateerde onderwerpen.