Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essie79 schreef:"een deukje in zijn/haar nieuwe auto trappen
" dan zeg ik dat ik hem een zak vind?"
Sorry, moest opeens aan deze reclame denken.
Bij grote bedragen weet ik niet wat ik zou doen, maar ik vind "eerst betalen, daarna verzenden"
Carolien007 schreef:soms wil bellen ook nog wel eens helpen. Ik heb het ook eens met een bokker gehad, ging ook maar een klein bedrag. Nu kijk ik ook eerst altijd naar de leeftijd, in dfe hoop dat die goed is opgegeven
.
LuvdaTossa"]
[quote="Carolien007 schreef:soms wil bellen ook nog wel eens helpen. Ik heb het ook eens met een bokker gehad, ging ook maar een klein bedrag. Nu kijk ik ook eerst altijd naar de leeftijd, in dfe hoop dat die goed is opgegeven
.
Tessebes schreef:Nog even over dat rembours verhaal. Ik hoorde laatst een verhaal van m'n vader, dat een kennis van een vriend van hem (volgen jullie het nog?) vazen had besteld en onder rembours af had laten leveren. Dit grapje kosten 800 euro. Hij maakt de doos open, zitten er een paar bakstenen in. Het adres waar het vandaan kwam is een postbus, de post mocht geen verdere gegevens verstrekken. Dag 800 euro!
Tessebes schreef:Nog even over dat rembours verhaal. Ik hoorde laatst een verhaal van m'n vader, dat een kennis van een vriend van hem (volgen jullie het nog?) vazen had besteld en onder rembours af had laten leveren. Dit grapje kosten 800 euro. Hij maakt de doos open, zitten er een paar bakstenen in. Het adres waar het vandaan kwam is een postbus, de post mocht geen verdere gegevens verstrekken. Dag 800 euro!
cornelie schreef:Ja, hij/zij heeft de spullen al. Eerdere spullen die gekocht werden werden ook netjes betaald. Via telefoon/pb had ik een leuk contact, ook over andere zaken. De laatste keer werd er niet direkt betaald. Nou ja, dat kan gewoon een keer gebeuren. Over gebeld en er waren helaas wat gezondheidsproblemen geweest bij het paard waar veel geld voor nodig was. Prima, ook nog geen probleem. Toen was de vraag of er in 2 termijnen betaald kon worden. Was ook goed maar helaas gebeurde dat niet. Aangetekend een herinnering gestuurd waarop direkt gebeld werd. Ook toen ben ik gewoon netjes en beleefd aan de foon gebleven. (schelden en schreeuwen levert in zo'n geval toch niks op.) Afgesproken dat eind jan. alles betaald zou zijn. Niks binnen dus dan maar voelen en direkt een incassobureau ingeschakeld. Zij gaan dus door tot uiteindelijk beslaglegging etc. Het is geen halster nee maar ook zeker nog geen wereldbedrag. (nog veel minder in elk geval dan de helft van 1000 euro) Maar het gaat mij om het principe
Ik ben zeker niet de beroerdste niet als het even niet uitkomt met betalen maar afspraken nakomen vind ik dan wel zo netjes.
gijsenkim"]
[quote="Tessebes schreef:Nog even over dat rembours verhaal. Ik hoorde laatst een verhaal van m'n vader, dat een kennis van een vriend van hem (volgen jullie het nog?) vazen had besteld en onder rembours af had laten leveren. Dit grapje kosten 800 euro. Hij maakt de doos open, zitten er een paar bakstenen in. Het adres waar het vandaan kwam is een postbus, de post mocht geen verdere gegevens verstrekken. Dag 800 euro!