Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Dat het mij persoonlijk niet stoort betekent niet dat het verwijderen van een iets wat in 2021 gezien wordt als racistisch karikatuur geen goed idee kan zijn.
Jullie vallen mij persoonlijk aan wat ik heel grappig vind. Blijkbaar ligt hoe een figuur van een kinderfeest geschminkt wordt heel gevoelig bij volwassenen.
Edit: Maar ik wacht het antwoord van het beheer af.
MarlindeRooz schreef:Dat het mij persoonlijk niet stoort betekent niet dat het verwijderen van een iets wat in 2021 gezien wordt als racistisch karikatuur geen goed idee kan zijn.
Jullie vallen mij persoonlijk aan wat ik heel grappig vind. Blijkbaar ligt hoe een figuur van een kinderfeest geschminkt wordt heel gevoelig bij volwassenen.
marleen_88 schreef:Het zijn alleen volwassenen die een probleem maken van zwarte piet, ik heb nog nooit een kind gehoord die het discriminatie vindt. Nu vind ik de roetveegpieten trouwens een prima alternatief hoor, maar ik ben gewoon al die discussies zat. Iedereen heeft zijn mening over Sintetklaas, zwarte/bruine/gele en stroopwafelpiet tot jeugdtrauma's van liegende ouders toe... Kom op mensen, laat het een kinderfeest zijn en schakel je eigen problemen even uit.
marleen_88 schreef:Het zijn alleen volwassenen die een probleem maken van zwarte piet, ik heb nog nooit een kind gehoord die het discriminatie vindt. Nu vind ik de roetveegpieten trouwens een prima alternatief hoor, maar ik ben gewoon al die discussies zat. Iedereen heeft zijn mening over Sinterklaas, zwarte/bruine/gele en stroopwafelpiet tot jeugdtrauma's van liegende ouders toe... Kom op mensen, laat het een kinderfeest zijn en schakel je eigen problemen even uit.
Zertab schreef:ruitje schreef:Waarom is dit man en vrouw?
Waarom is dit een dom blondje?
Waarom alleen NL vlag?
. Ik kan hier niks mee, smileys zijn smileys... laat het lekker
Helemaal mee eens. Zullen we dan smileys afschaffen?
Citaat:Mijn vraag is ook niet "wat vinden bokkers van zwarte piet". Mijn vraag is "welk standpunt heeft het beheer".