Topics ontstippen zichzelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 10:47

Vermoed dat het om [LZP] Doodgaan: hoe doe je dat? gaat, één van de twee topics waar TS vandaag in gereageerd heeft voor haar bericht, en de enige waar ze nog niet eerder in gereageerd had.

Zelf even kort getest met een random topic door een topic te ontvolgen en vervolgens handmatig op te zoeken en te reageren. Die werd wel automatisch weer gevolgd.

Captain

Re: Topics ontstippen zichzelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-22 13:17

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-22 16:47

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 22:46

Wat vervelend! Ook elke keer hetzelfde topic?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 17:20

Even een schopje omhoog. De laatste weken ontstippen topics zichzelf. Maar heb ik ook opeens topics in mijn lijst staan met een stipje die ik zeker niet volg, of ooit eerder heb gezien.

Rara komen mijn stipjes bij iemand anders terecht en omgekeerd?

Oftewel heeft er iemand een equilab? En is dat topic nu kwijt. Of fokt dressuurpaarden? :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-22 17:44

Ja dit had ik pas ook inderdaad!! En dat gaat dan om wat oude topics waar weer een reactie in kwam. Ik heb gekeken of ik een reactie had geplaatst maar had dat nooit gedaan, en kan me niet voorstellen dat ik er ooit een stipje heb geplaatst want het is niet iets wat ik interessant vind/vond. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 23:50

Hier de afgelopen paar weken voor het eerst ook topics kwijt geraakt, zo ver ik weet 2 stuks. Ik weet dat dit voor sommige bokkers al veel langer speelt maar tot nu toe had ik er zelf geen last van, tot nu.

Topics die spontaan verschijnen ben ik nog niet tegen gekomen

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 17:33

Op verzoek van de mods noem ik even in dit topic dat ik er ook mee te maken heb. Ik neem deel aan het topic "wolf in Spanje", maar dit topic komt niet in mijn eigen berichten.
Ik begrijp dat er vooralsnog geen oplossing voor is.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 18:51

Het is echt heel vervelend dat het hier en daar nog zo voorkomt. Bart is op de hoogte maar echt goed kunnen fixen gaat niet echt lekker :(

Maar dank voor je melding!!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 15:17

Ik geef dit topic een schopje. Ik lijk ook last te hebben van dit euvel. Sinds een paar maanden ontstippen topics zichzelf lijkt wel (ik doe het iig niet) en het zijn random topics. Voornamelijk topics die verplaatst zijn na de Grote Boktverhuizing vermoed ik tenminste. Dit weet ik niet zeker.

Sinds de Grote Boktverhuizjng Bok ik alleen nog op tablet via nieuwe berichten of eigen berichten, want topics doorscrollen is niet fijn meer. Ik kan sowieso niets meer vinden. Op telefoon Bok ik alleen via eigen berichten want ik kan niet vinden hoe ik nieuwe topics kan vinden. Maar mijn lijst met eigen berichten wordt steeds korter, en ik mis steeds meer topics. OA het Kindvrij topic, Secres Santa, Beleggers op dit forum, Spaarzegels en acties in de supermarkt, Weggeeftopic en een topic waar ik de titel niet meer van weet. :+ Ik zoek nu via de zoekfunctie op steekwoorden uit de titel en nu meerdere topics weer terug gevonden.

Is er een bug? Is het wat anders? Of ligt het aan mij en ben ik de enige die hier last van heeft?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 19:37

Topic verdwijnen nog steeds af en toe bij.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 23:40

Marcella schreef:
Topic verdwijnen nog steeds af en toe bij.

Verdwijnen ze of zijn ze ontstipt bij jou? Want ik weet dar topics met meerdere paginas onderaan de lijst komen en daardoor lijken te verdwijnen. Maar die zijn dus niet echt verdwenen.

Wat ik bedoel is dat ik ergens een stipje heb gezet, dat die topics opeens na een tijdje geen stipje meer hebben en uit de hele lijst van mijn berichten zijn verdwenen.

Ik heb er vandaag eens extra opgelet en het lijkt (op een uitzondering na,) om topics te gaan die naar de huiskamer zijn verplaatst.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 23:48

Hier juist vaak andersom.. Dan staat er ineens een random topic tussen en schrik ik, want blijkbaar in het verkeerde topic geplaatst :oo Maar dat is dan niet zo..

Gebeurd best vaak.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 01:33

Ontstipt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 13:30

Bij mij verdwijnen weer regelmatig topics uit mijn berichten.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 13:50

Kan het zijn dat dit topics zijn die naar de huiskamer verplaatst zijn? Dat had ik nl bij sommige topics. Staan ze ineens niet meer in je lijst en moet je ze opnieuw stippen. Heul irritant.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-25 14:19

Nee zijn topics uit beestenboel 3 stuks.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 14:31

Hier ook per toeval ontdekt voorbije week en zijn inderdaad topics van allerlei subfora hier, dus niet specifiek huiskamer.

Echt irritant is het wel.