LadyMadonna schreef:Net kom ik het weer tegen in een topic, de reden om heel voorzichtig om te gaan met IM topics, maar deze stond niet op IM....
Foto’s van een dood paard...
Ik weet niet waarom, maar ik vind het naar, ook al is het dier vredig ingeslapen. Ik heb er een hekel aan. Ik zie ook de meerwaarde niet van een foto van een dood paard op een forum zetten. Dat het voor jezelf waarde heeft, uiteraard helemaal prima, maar moet het nou op een forum?
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, ik wil alleen de andere kant ook belichten
Ik vind dat er best plek voor moet zijn op dit forum. Voor de een heeft het zeker meerwaarde, voor een ander niet. Er zijn zelfs mensen die het hun dierbaarste foto vinden.
Maar ik denk zeker dat er meer Bokkers zijn die liever geen foto van een dood dier zien. Daarom zou ik een spoiler absoluut geen gek idee vinden.
Zelf heb ik er geen moeite mee en vind ik de foto's van ingeslapen dieren die ik op tot nu toe op Bokt tegengekomen ben niet eng of aanstootgevend, maar ik kan me goed voorstellen dat dit voor anderen wel zo is.
De timing van dit topic kon misschien ook beter, maar daar gaat het mij nu even niet om.
Om ts nou te gaan aanvallen met betrekking tot foto's in haar profiel vind ik wel aanstootgevend. Wie niet tegen dit soort foto's kan, zou dit ook op een andere, nette manier kunnen aankaarten. Het is nou niet bepaald zo dat ze zelf honden mishandelt en ze er goed uit vindt zien op deze foto's. Ook voor deze foto's geldt dat ik er wel tegen kan, maar ts, ook deze zouden in een spoiler kunnen. Op televisie waarschuwen ze ook wanneer dit soort beelden ergens in voorkomt.
Maar ze zijn niet ongepast in je profiel. Het gaat nota bene om goed werk dat verricht is voor deze dieren en ze staan er ook opgeknapt bij! Aandacht vragen voor een goed (dieren)doel willen jullie toch zeker niet gaan afkraken?
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 12-08-20 23:04, in het totaal 5 keer bewerkt