Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Echwel schreef:Ik bedoel gewoon bokt in het algemeen, want mods zijn ook gebruikers.
Niet dus persee op sexueel getine topics.
Ik neem vaak aanstoot aan medische adviezen die kant nog wal raken.
Zitten er opeens 1000den dokters hier?
Hoe ver ga je daarin mee, vaak nog gevaarlijk ook.
Sunnda schreef:Ook dat vind ik persoonlijk vreselijk irritant. Vrijwel elk medisch topic wordt gekaapt door de 'omaweethetbeter' adviezen van een ouder iemand en twee hypochonders die alles wel gehad en meegemaakt hebben. Inclusief de wonderbaarlijke genezingen natuurlijk.
Maar hé, daar kun je dus precies niets aan doen en dus bij neerleggen of gewoon niet meer meelezen.
Ze kunnen het toch nooit iedereen naar de zin maken.
Ibbel schreef:Bokt hanteert niet zozeer jeugdjournaalnormen maar SGP-normen.
Zolang je in je achterhoofd houdt dat een poster van zoenende vrouwen aanstootgevend is volgens de SGP en op dat niveau op bokt post zit je wel goed.
Suzanne F. schreef:Jolliegirl schreef:Is er serieus iemand met een avatar van een smiley met een piemel geband....
What the.....
Nou inderdaad. En die hobbelende borsten ava dan? Ik weet niet precies wie die heeft maar er is iemand die een ava heeft met schuddende borsten.
Sunnda schreef:Echwel schreef:Ik bedoel gewoon bokt in het algemeen, want mods zijn ook gebruikers.
Niet dus persee op sexueel getine topics.
Ik neem vaak aanstoot aan medische adviezen die kant nog wal raken.
Zitten er opeens 1000den dokters hier?
Hoe ver ga je daarin mee, vaak nog gevaarlijk ook.
Ook dat vind ik persoonlijk vreselijk irritant. Vrijwel elk medisch topic wordt gekaapt door de 'omaweethetbeter' adviezen van een ouder iemand en twee hypochonders die alles wel gehad en meegemaakt hebben. Inclusief de wonderbaarlijke genezingen natuurlijk.
Maar hé, daar kun je dus precies niets aan doen en dus bij neerleggen of gewoon niet meer meelezen.
Ze kunnen het toch nooit iedereen naar de zin maken.
Mand schreef:Applaus Tallie. Alles op tafel dan ook. [gebruiker] krijgt een week een ban om haar blik op dingen (een mening mag ze hebben, of je het er mee eens bent of niet) maar [gebruiker] en [gebruiker] blijven er vrolijk mee weg komen
Kaitlyn schreef:Mand schreef:Applaus Tallie. Alles op tafel dan ook. [gebruiker] krijgt een week een ban om haar blik op dingen (een mening mag ze hebben, of je het er mee eens bent of niet) maar [gebruiker] en [gebruiker] blijven er vrolijk mee weg komen
En zo zijn er nog wel wat bokkers die blijkbaar alles kunnen maken, waar de rest een pb van een mod krijgt en het bericht verwijderd wordt.
Echwel schreef:Sommige mensen krijgen onder het mom van alu hoedje bannen voor vaccinatie topics terwijl hypochodrie wordt toegejuicht
MarjanB schreef:Oh men ik zocht popcorn maar het werd taart
Kaitlyn schreef:Tallie1979 schreef:Nou ja, dat bedoel ik dus maar. Sommige mensen zitten in een soort van blinde vlek als het op het beheer/de mods aankomt.
En durf maar eens een opmerking over zo’n bokker te maken, die wordt meteen verwijderd met een pb er achteraan dat het “niet aardig en op de man is”.