Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:Ohh dank je wel, ik wist niet dat je dat zelf op kon lossen, weer wat geleerd! De hulpfunctie is inderdaad echt een uitkomst! Zal Bart een hoop tijd schelen!
Mondy schreef:Bokt breed is wel iets waar we over aan het nadenken zijn maar ik denk niet wenselijk. Door de kleinere groepen die nu kunnen proberen is dat even open gelaten maar zoals je zelf al ziet is het niet handig als er zo veel mensen dit soort spam kunnen plaatsen.
Milatje lukt het nu wel ?
Bubblewrap schreef:Xyris schreef:Ohh dank je wel, ik wist niet dat je dat zelf op kon lossen, weer wat geleerd! De hulpfunctie is inderdaad echt een uitkomst! Zal Bart een hoop tijd schelen!
De bovenste balk doet me wat denken aan microsoft word, dus werd ik nieuwsgierigToen kwam ik er achter
Voor de leuk eens 'Julius' intikken
Mondy schreef:Bokt breed is wel iets waar we over aan het nadenken zijn maar ik denk niet wenselijk. Door de kleinere groepen die nu kunnen proberen is dat even open gelaten maar zoals je zelf al ziet is het niet handig als er zo veel mensen dit soort spam kunnen plaatsen.
Milatje lukt het nu wel ?