Billy schreef:Dan klik je het toch gewoon niet aan?
Ik heb op dit moment 2corona patiënten op mijn werk, er zijn er nog 3getest, dus miss morgen 5
En dan ga jij op een forum zeuren dat je corona moe bent?
Wordt volwassen, dat is het enige wat ik kan zeggen....
Definieer jouw strekking van volwassen eens alsjeblieft, want die opmerking begrijp ik niet zo in de context van dit topic..
Dat hele zeuren valt echt wel mee.. Je denkt er anders over blijkbaar, en zo te lezen raakt het je gigantisch..
Dat mag hoor, maar dan klik jij voor je eigen gemoedsrust toch ook dit topic even niet aan?
Scheelt je veel frustratie denk ik namelijk..
Ik vind niemand zich hier grof voordoen tegenover de situatie, enkel respectvol.
Maar wel even een grens stellend en vragend wat er technisch mogelijk is om iets op te lossen.
Wat is daar mis mee?
KimD schreef:Heb de optie inderdaad gebruikt en het hele subforum weggeklikt. Hoef nu alleen in Actieve onderwerpen de nieuwe weg te klikken.
Goeie tip! Ga ik meteen ook even opzoeken en doen.. Dankjewel! 
Hanafubuki schreef:Zelfs met diagnose corona ben ik coronamoe. Inderdaad vanwege die neerwaartse spiraal en het gevoel dat je niet meer positief mag zijn, de hoop uitspreken dat we in mei het leven weer op mogen gaan bouwen. Hell zelfs positief zijn over het feit dat er twee / drie dagen een daling in de cijfers zichtbaar is. Mag allemaal niet. Dus ik ben gestopt met het nieuws volgen en heb ook alles weggeklikt hier op Bokt en ik mijd mn socials.
Dát dus inderdaad!
Terwijl je nu júíst dat positieve zo goed kan gebruiken met z'n allen. Je hoeft niet overmatig positief te gaan doen en alles vergeten, maar er is ook een middenweg tussen de hysterie van nu en dat. En die mis ik nu gigantisch.. Je klinkt heel bewust. Dat bewustzijn hebben we meer nodig!
Enne, toch veel beterschap.
Hopelijk heb je het een beetje mild te pakken.