Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Je zou ook de mods onder een algemene modnick kunnen laten modereren zodat ze met hun eigen nicks dezelfde vrijheden hebben als de gewone forummers.
poes schreef:Kinke: ok dan hebben wij een andere mening. Zelf werk ik enkel voor bedrijven wiens waarden bij mij passen en ik zoek dit ook bij medewerkers. Verder is bokt voor mij meer dan een forum, het verhaal over het paard en de beelden zijn echt (uiteraard wel incompleet maar dat is irl ook altijd) dus daar ben ik niet akkoord.
zorro schreef:Ik las trouwens modereren door stagiaires: lijkt me helemaal geen raar plan!
poes schreef:elnienjo schreef:Je zou ook de mods onder een algemene modnick kunnen laten modereren zodat ze met hun eigen nicks dezelfde vrijheden hebben als de gewone forummers.
Ha doen ze dat op bepaalde fora? Ook wel benieuwd hoe dat loopt! Maar weet niet of het bij bokt zou passen? Sowieso is bolt nogal anders gemodereerd dan de meeste fora denk ik? Zit zelf niet veel op andere fora dus kan er naast zitten.
Rina: ik ben niet akkoord dat niemand zich mag moeien met hoe een ander zijn paarden houdt. Als iemand zijn paard consequent geen eten geeft ga ik daar wel actie op ondernemen. De vraag is altijd: wanneer moet je ingrijpen. In dit geval gaven mensen hun mening en beweert 1 iemand melding te hebben gemaakt. Dat laatste vind ik ook erg ver gaan hoor. Maar ik vind het wel normaal dat mensen op zijn minst zeggen het niet eens te zijn met iemands manier van werken. Wat die persoon daar vervolgens wel of niet mee doet heb je idd weinig vat op.
Kinke schreef:poes schreef:Kinke: ok dan hebben wij een andere mening. Zelf werk ik enkel voor bedrijven wiens waarden bij mij passen en ik zoek dit ook bij medewerkers. Verder is bokt voor mij meer dan een forum, het verhaal over het paard en de beelden zijn echt (uiteraard wel incompleet maar dat is irl ook altijd) dus daar ben ik niet akkoord.
Maar je weet niet alle normen en waarden van medewerkers.
Maartje1990 schreef:En wat grens betreft. Als je een grens wilt trekken zou ik zeggen als de dierenbescherming stelt dat er sprake is van nalatigheid/dierenmishandeling dan vind ik dat bokt op dat moment betreffende mod uit die functie kan (zou moeten) zetten.
zorro schreef:Maartje1990 schreef:En wat grens betreft. Als je een grens wilt trekken zou ik zeggen als de dierenbescherming stelt dat er sprake is van nalatigheid/dierenmishandeling dan vind ik dat bokt op dat moment betreffende mod uit die functie kan (zou moeten) zetten.
Eens, maar moeilijk te realiseren. Dan moet je in zo'n geval alsnog eerst een melding doen, en de tegenstanders geven duidelijk aan dat ze dat te ver vinden gaan. En hoe kom je achter de uitspraak? Dat gaat eigenaar van het dier niet eerlijk zeggen. En de dierenbescherming komt geen verslag uitbrengen. Niet te realiseren ben ik bang.
elnienjo schreef:Heb net even gekeken over welk topic het ging, maar ik schrik het meest van de stalking: iemands adres achterhalen en aangeven? Sick!
chevax schreef:Ik ben voor het eerst in jaren weer eens op Bokt. Zelf ben ik een tijdlang (hoofd)mod geweest. Het zou me sterk verbazen als de moraal in het team veranderd is. Als er ander teamlid in opspraak komt door bewezen dierenmishandeling, wordt daar achter de schermen stevig over gepraat en gekeken of iemands positie houdbaar is. Maar ik praat over jaren geleden.
Maar... wat is dierenmishandeling? De één zal vinden dat een mod goed bezig is als hij/zij z'n paarden 24/7 buiten houdt, terwijl de andere bakker daar zelf andere ideeën over heeft. Wie bepaalt dan wanneer een mod "fout" doet? En hoe ga je dat monitoren? Als er een ander topic is waar dit topic uit is voortgevloeid, dan heb ik dat niet gelezen, dus misschien valt mijn post niet helemaal binnen de discussie. Maar als ik de post hierboven lees over iemands adres achterhalen, dan ga je niet een klein beetje, maar heel erg veel te ver.