Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heike schreef:En dat willen we zeker niet. Bokt moet toegankelijk zijn en blijven voor ale gebruikers, arm, rijk, dik en dun.
luxx schreef:idd!! moet toch ook geld te verdienen zijn aan gebruikers...
apart hengstenforum is een goeie, maar je kunt ook een vergoeding vragen aan mensen die EA willen gebruiken.
zoals bij deze; http://kilo.messageboard.nl/5456/index.phpCitaat:blablabla.
dit is een klein forumpje, er zijn maar 31 geregistreerde gebruikers, het hoogste aantal gebruikers on-line was 5, en toen ik er net opkeek was er 1 gebruiker en 1 gast [ik].
jullie zijn al groot gegroeid, en ik zou het een slimme actie vinden om een aantal forums alleen beschikbaar te maken voor betalende gebruikers.
je hebt zoiets groots opgezet, en je staat in het rood????
je hebt iets héél erg goed gedaan, begrijp me niet verkeerd, maar je doet ook iets héél erg fout...
je hebt gezaaid, word nu wel tijd om de vruchten te gaan plukken heike en bart!
you've got to use what you got, to get what you want, en laten we eerlijk wezen, de eurotjes liggen verders niet voor het oprapen, dus tenzij jullie extreem filantropisch ingesteld zijn zou ík zeggen: go for it!!!
Heike schreef:Ik weet er alles van. En we zijn er mee bezig.
Maar het is soms wel moeilijk. We bepalen een prijs voor een banner. maar ook de eenmans bedrijfjes willen we kans geven om ook te advertere. Dus moet er een tweede prijs komen. Maar waar leg je de grens. En hoe controleer je dat.