Heike beheerder of moddie???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:16

Bokt is echt enorm groot geworden, het is ook zo'n superforum!
Links en banners tegen betaling vind ik echt een prima idee, vooral ook hetgene wat sarabande aandraagt.
Gebruikers laten betalen vind ik minder. Als ik voor mezelf praat, dan weet ik dat ik nooit / zelden meer op bokt zal komen, gewoon omdat ik als student daar het geld niet voor heb. Of als het nou 1 euro per maand ofzo zou kosten, dan zal het wel lukken. Maar 1 euro per inlog-moment zou ik niet kunnen opbrengen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:50

En dat willen we zeker niet. Bokt moet toegankelijk zijn en blijven voor ale gebruikers, arm, rijk, dik en dun.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:00

proest *LOL* ik zie het al voor me, eerst op de weegschaal *alarm* sorry u bent te licht voor bokt Haha!:D:D

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:26

Jacksel schreef:
proest *LOL* ik zie het al voor me, eerst op de weegschaal *alarm* sorry u bent te licht voor bokt Haha!:D:D

*alarm* u te zwaar Verward

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:03

Heike schreef:
En dat willen we zeker niet. Bokt moet toegankelijk zijn en blijven voor ale gebruikers, arm, rijk, dik en dun.

dat is ook juist je kracht, ál die mensen zijn hier al[zeer interessant voor commercie!].
maak daar gebruik van, dat is zeer interessant.
misschien eens met wat marketing mensen kletsen?
systeem als marktplaats: onder €200.- gratis plaatsen, boven €200.- €6.- betalen.
bijvoorbeeld.... je kunt alle kanten uit!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:48

Ik weet er alles van. En we zijn er mee bezig.

Maar het is soms wel moeilijk. We bepalen een prijs voor een banner. maar ook de eenmans bedrijfjes willen we kans geven om ook te advertere. Dus moet er een tweede prijs komen. Maar waar leg je de grens. En hoe controleer je dat.

Tuurlijk dat is mensen werk. En daar zijn we ook mee bezig. het adverteren gebeuren is nu nog te onduidelijk geschreven. De meeste mensen willeg gewoon weten wat het per maand kost. Dus ook dat moet uitgezocht worden.

Het is dus niet allemaal even gemakkelijk. De link bestaat trouwens al langer he? http://www.bokt.nl/adverteren/

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:37

luxx schreef:
idd!! moet toch ook geld te verdienen zijn aan gebruikers...
apart hengstenforum is een goeie, maar je kunt ook een vergoeding vragen aan mensen die EA willen gebruiken.
zoals bij deze; http://kilo.messageboard.nl/5456/index.php

Citaat:
blablabla.

dit is een klein forumpje, er zijn maar 31 geregistreerde gebruikers, het hoogste aantal gebruikers on-line was 5, en toen ik er net opkeek was er 1 gebruiker en 1 gast [ik].
jullie zijn al groot gegroeid, en ik zou het een slimme actie vinden om een aantal forums alleen beschikbaar te maken voor betalende gebruikers.
je hebt zoiets groots opgezet, en je staat in het rood????
je hebt iets héél erg goed gedaan, begrijp me niet verkeerd, maar je doet ook iets héél erg fout...
je hebt gezaaid, word nu wel tijd om de vruchten te gaan plukken heike en bart!
you've got to use what you got, to get what you want, en laten we eerlijk wezen, de eurotjes liggen verders niet voor het oprapen, dus tenzij jullie extreem filantropisch ingesteld zijn zou ík zeggen: go for it!!!

hmm met dat in het rood staan wordt niet bedoeld op de bank in het rood staan, maar als beheerder sta je in de gebruikerslijst tegenwoordig(was volgens mij vroeger niet zo toen waren er toch nog geen kleuren voro moddies/beheerders) in het rood, en moddies in het groen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:07

Haha! met dat rood staan wordt wel de bank bedoeld Knipoog Ik sta niet letterlijk rood maar Bokt heeft me de afgelopen jaren veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer gekost dan het opgeleverd heeft Lachen Ik wil niet eens nadenken over een bedrag Lachen Wat je niet ziet, bestaat niet Knipoog

skatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:15

Heike schreef:
Ik weet er alles van. En we zijn er mee bezig.

Maar het is soms wel moeilijk. We bepalen een prijs voor een banner. maar ook de eenmans bedrijfjes willen we kans geven om ook te advertere. Dus moet er een tweede prijs komen. Maar waar leg je de grens. En hoe controleer je dat.

Dat controleren is op zich niet zo moeilijk, maar hoe vindt een bedrijf dat?
Misschien een bedrag dat voor iedereen betaalbaar is?
En tja, klinkt misschien rot maar als het dan niet betaalbaar is gaat het over!
Een advertentie in de gouden gids is ook duur! Die kijken ook niet naar je inkomen.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:56

Ik vind wel dat [EA] gratis moet blijven maar verhoog het aantal berochtjes dan naar iets van 100 of 200. Iig veel meer dan het nu is; ik vind dat [EA] een handig voordeeltje is van bokt en daar maak ik op zijn tijd dankbaar gebruik van. Ik ben dus voor reclame maar tegen geld voor [EA]

Misschien is het een id eens per jaar een grote "rommelmarkt" te organiseren op bokt in bijv Brabanthallen ofzo.. Dat doen ze bij de penny ook; daar wil ik gerust entreegeld voor betalen

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 07:34

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:27

BV ik ga toch liever voor de actie die ik eerder aangaf en die Bart veel meer geld op kan leveren.
Je kent de uitspraak he, door een hoge uitkering te geven weerhoud je de mensen van een eigen initiatief, oftewel, waarom zouden ze er wat voor doen als het zomaar binnenkomt.
M.a.w. Bart aan de slag of delegeer dit soort zaken eens naar een kundig persoon (zijn er zat op Bokt)

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:34

Ach, je kunt het ene doen en het andere niet laten, Sarabande... Lachen

Er zijn best bokkers geweest die diverse keren daadwerkelijke
en deskundige hulp aangeboden hebben, maar dat zag Bart niet
zo zitten... Scheve mond