Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjuimpje"]
Bannen of OW's uitdelen zal niet gaan,
ik heb onlangs ook wat narigheid via pb binnengekregen maar juist omdat het pb's zijn zegt Bart er niets aan te kunnen doen.
[/quote]
[quote="Laui! schreef:Als mensen echt lastiggevallen worden door bijv. stalkers oid, dan kan er in het uiterste geval een pb-ban uitgedeeld worden. Dit gebeurt echter in uitzonderlijke gevallen omdat priveberichten nou eenmaal prive zijn. Wij kunnen ze niet lezen. En bovendien geldt er ook nog een beetje het 'waar er 2 vechten hebben er 2 schuld'. Als iemand je echt spamt (dus constant pb's stuurt) dan kan daar wel wat aan gedaan worden.
Negeren is sowieso de beste oplossing en als het echt alle spuigaten uitloopt, dan pas kan er evt iets aan gedaan worden.
Billy"]
[quote="Sjuimpje"]Bannen of OW's uitdelen zal niet gaan,
ik heb onlangs ook wat narigheid via pb binnengekregen maar juist omdat het pb's zijn zegt Bart er niets aan te kunnen doen.
[/quote]
[quote="Laui! schreef:Als mensen echt lastiggevallen worden door bijv. stalkers oid, dan kan er in het uiterste geval een pb-ban uitgedeeld worden. Dit gebeurt echter in uitzonderlijke gevallen omdat priveberichten nou eenmaal prive zijn. Wij kunnen ze niet lezen. En bovendien geldt er ook nog een beetje het 'waar er 2 vechten hebben er 2 schuld'. Als iemand je echt spamt (dus constant pb's stuurt) dan kan daar wel wat aan gedaan worden.
Negeren is sowieso de beste oplossing en als het echt alle spuigaten uitloopt, dan pas kan er evt iets aan gedaan worden.
Sorane schreef:Tja je zal het er wel zelf naar gemaakt hebben, dan denk ik.
Sorane schreef:kan hij dat ook aan de mensen die Sjuimpje aanvallen.
Mischien heeft hij dat ook wel gedaan. Ik denk niet dat de mensen die haar aanvallen dat hier gaan vertellen toch?
Billy"]
[quote="Sorane schreef:Tja je zal het er wel zelf naar gemaakt hebben, dan denk ik.
Billy"]
[quote="Sorane schreef:Citaat:Ik wil geen pbs van jou ontvangen
als je dit wel blijft doen, zeg ik tegen bart dat je me lastig valt en laat ik je blokkeren
met jouw soort wil ik niks te maken hebben
Beter goed gejat dan slecht verzonnen![]()