uitgescholden via PB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:07

Gewone Deleten. Nieteens lezen, want dat raakt je. Ook niet reageren.

Just get delete-happy!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 07:12

Laui! schreef:
(...) omdat priveberichten nou eenmaal prive zijn. Wij kunnen ze niet lezen.

Bart en Heike wèl!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:06

Als het nou echt te ver gaat dan doen ze er toch wel wat aan?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 01:59

Sjuimpje"]
Bannen of OW's uitdelen zal niet gaan,
ik heb onlangs ook wat narigheid via pb binnengekregen maar juist omdat het pb's zijn zegt Bart er niets aan te kunnen doen.
[/quote]

[quote="Laui! schreef:
Als mensen echt lastiggevallen worden door bijv. stalkers oid, dan kan er in het uiterste geval een pb-ban uitgedeeld worden. Dit gebeurt echter in uitzonderlijke gevallen omdat priveberichten nou eenmaal prive zijn. Wij kunnen ze niet lezen. En bovendien geldt er ook nog een beetje het 'waar er 2 vechten hebben er 2 schuld'. Als iemand je echt spamt (dus constant pb's stuurt) dan kan daar wel wat aan gedaan worden.
Negeren is sowieso de beste oplossing en als het echt alle spuigaten uitloopt, dan pas kan er evt iets aan gedaan worden.

Vind het wel weer heel bijzonder.
Ik heb afgelopen maanden een paar dingen uitgevochten via pb, zoals gezegd wordt over "persoonlijke vetes" en nu krijg ik een OW omdat ik "enorm lompe PB's" heb gestuurd. Dat heb ik ook wel, maar dat ik ze ook heb gekregen en teruggekregen, daar houdt Bart geen rekening mee. Zielig gedoe Misselijk
Oh ja, voor het gemak dreigt hij maar gewoon met de volgende OW.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 02:22

Tja je zal het er wel zelf naar gemaakt hebben, dan denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:10

Billy"]
[quote="Sjuimpje"]Bannen of OW's uitdelen zal niet gaan,
ik heb onlangs ook wat narigheid via pb binnengekregen maar juist omdat het pb's zijn zegt Bart er niets aan te kunnen doen.
[/quote]

[quote="Laui! schreef:
Als mensen echt lastiggevallen worden door bijv. stalkers oid, dan kan er in het uiterste geval een pb-ban uitgedeeld worden. Dit gebeurt echter in uitzonderlijke gevallen omdat priveberichten nou eenmaal prive zijn. Wij kunnen ze niet lezen. En bovendien geldt er ook nog een beetje het 'waar er 2 vechten hebben er 2 schuld'. Als iemand je echt spamt (dus constant pb's stuurt) dan kan daar wel wat aan gedaan worden.
Negeren is sowieso de beste oplossing en als het echt alle spuigaten uitloopt, dan pas kan er evt iets aan gedaan worden.

Vind het wel weer heel bijzonder.
Ik heb afgelopen maanden een paar dingen uitgevochten via pb, zoals gezegd wordt over "persoonlijke vetes" en nu krijg ik een OW omdat ik "enorm lompe PB's" heb gestuurd. Dat heb ik ook wel, maar dat ik ze ook heb gekregen en teruggekregen, daar houdt Bart geen rekening mee. Zielig gedoe Misselijk
Oh ja, voor het gemak dreigt hij maar gewoon met de volgende OW.
[/quote]
Zo zie je maar weer dat dingen die eigenlijk niet kunnen, toch soms wel mogelijk blijken, cq gedaan worden Verward .

Als een vorm van bewijs zal de andere partij (tegenpartij van Billy) de pb's van Billy doorgestuurd moeten hebben naar Bart. En daar zit dus de scary part!!! Als je pb's doorstuurt naar iemand, dan kun je de inhoud naar believen wijzigen, zonder dat dat opvalt!!!!!! Billy weet dus om te beginnen al niet eens zeker of Bart wel de juiste informatie heeft gekregen. Ik weet uit ERVARING dat soms opzettelijk verhalen ietwat aangepast worden, zodat men makkelijker een punt kan maken. Dat werkt gewoon heel simpel: pb'tje quoten, tekst wat aanpassen en je zwarte piet ligt klaar.

Bovenstaande kan alleen voorkomen worden als Bart de pb's direct in de inbox van de betrokkenen zou lezen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:15

Bekend maken die namen...zet ze maar voor paal.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:36

Oei! Daar snij je wel wat aan, Lovely!
Ontvangen pb's aanpassen voordat je die doorstuurt: ik zou het niet
verzonnen hebben, maar het kan natuurlijk wèl.
En dan heb je natuurlijk vrij spel als je iemand te grazen wilt nemen.

Wat je zegt, Lovely: scary........ Scheve mond

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:42

Afgezien daarvan, wat mij vnl stoort is het meten met 2 maten.
Sjuimpje ontvangst scheldkannonnades per pb en daar kunnen ze niks aan doen, terwijl ik een ow krijg. Als Bart mij een OW kan geven, kan hij dat ook aan de mensen die Sjuimpje aanvallen.
En daar schuilt de oneerlijkheid in.
Maar goed, dat meten met 2 maten heb ik al vaker gemerkt op Bokt, daar schijnen we aan te moeten wennen blijkbaar. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:46

kan hij dat ook aan de mensen die Sjuimpje aanvallen.

Mischien heeft hij dat ook wel gedaan. Ik denk niet dat de mensen die haar aanvallen dat hier gaan vertellen toch?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:46

Sorane schreef:

Jij was waarschijnlijk de grootste jankerd, terwijl jij in je pb's toch ook niet bepaald een lieverdje bent.
Ik had ook met jouw pb's naar Bart kunnen gaan, maar ten eerste dop ik m'n eigen boontjes, en ten tweede ga ik dan in zo'n topic geen schijnheilig verhaal ophangen. Bah

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:47

Sorane schreef:
kan hij dat ook aan de mensen die Sjuimpje aanvallen.

Mischien heeft hij dat ook wel gedaan. Ik denk niet dat de mensen die haar aanvallen dat hier gaan vertellen toch?

Lees nou eens, Bart heeft aan Sjuimpje gezegd dat hij er weinig aan kan doen. Daar houdt het dan op, anders had hij wel tegen haar gezegd dat ze een UN of een OW gekregen hebben.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:50

Kan er ook nog normaal in dit topic worden gediscussieerd? Waarom er openlijk in sommige berichten zo'n venijnige toon nodig is snap ik werkelijk niet... het lijkt mij dat het ook mogelijk is om op normale toon met elkaar in discussie te gaan. misschien dat Bart toe kan lichten of er in Sjuimpje's geval werkelijk geen waarschuwingen de deur uit zijn gegaan... en wellicht kan hij dat eventueel alsnog doen.
Laatst bijgewerkt door vikki op 04-03-04 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:50

Heel offtopic , maar ik vraag me nu al dit hele topic af wat een OW of UN is..... Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:52

SpLaSh_ schreef:
Heel offtopic , maar ik vraag me nu al dit hele topic af wat een OW of UN is..... Haha!

OW= officiele waarschuwing, UN = usernote

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:52

Bedankt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:55

Billy"]
[quote="Sorane schreef:

Jij was waarschijnlijk de grootste jankerd, terwijl jij in je pb's toch ook niet bepaald een lieverdje bent.
Ik had ook met jouw pb's naar Bart kunnen gaan, maar ten eerste dop ik m'n eigen boontjes, en ten tweede ga ik dan in zo'n topic geen schijnheilig verhaal ophangen. Bah
[/quote]

Pardon?? Verward Wie zegt jou dat ik het geweest ben? Voor zover ik begrijp zijn er meer mensen hier op Bokt hoor die van jouw aanwezigheid op de hoogte zijn.

Wat het verhaal van Sjuimpje betreft. Mischien heeft hij wel een UN of een OW gestuurt. Dat weten wij niet. Dat hij er weinig aan kan doen is mischien banketstaaf maar wel waar.
Sjuim kan het beste gewoon ongelezen weggooien. Dat werkt erg goed ben ik achter gekomen OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:56

een UN heeft trouwens geen enkele betekenis.

Twee of meer maten: ja; het recht van de hardste klager: ja; altijd met correcte hoor-wederhoor: neen; checken naar oprechtheid en correctheid van gegevens: neen. Welcome to the jungle en wees maar bij dat bokt echt alleen maar een vorm van tijdverdrijf is.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:56

Was een gok, en de kans dat ik er naast zit is wel erg klein, gezien jou reacties op Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:02

Beter goed gejat dan slecht verzonnen Haha! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-03-04 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:03

Sorane schreef:
Citaat:
Ik wil geen pbs van jou ontvangen
als je dit wel blijft doen, zeg ik tegen bart dat je me lastig valt en laat ik je blokkeren
met jouw soort wil ik niks te maken hebben

PB's openbaar maken is not done, ik heb op TEM gedrukt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:04

Billy"]
[quote="Sorane schreef:
Citaat:
Ik wil geen pbs van jou ontvangen
als je dit wel blijft doen, zeg ik tegen bart dat je me lastig valt en laat ik je blokkeren
met jouw soort wil ik niks te maken hebben

PB's openbaar maken is not done, ik heb op TEM gedrukt
[/quote]

Was het een pb dan?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:06

Ja, dat kan ik bewijzen want ze staan nog in mijn in- en uitbox

Ik ga niet meer op jou reageren, want straks krijg ik nog te horen dat ik "persoonlijke vetes op bokt uitvecht"
En dat mag niet, maar dat mag ook niet via pb. Dus hoe het dan moet weet ik ook niet meer Verward

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:13

Sorane wel eerlijk blijven, en niet zomaar je berichten veranderen....de berichten zijn al ge-quote Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:14

Lovely schreef:
een UN heeft trouwens geen enkele betekenis.

Dat is dus niet zo.
Un's kunnen tot OW's leiden!

Dit verklaart Heike openbaar
en Bart in pb (echt - cross my heart, hope to die - waar Haha! ).

Het eerste zal ik even opzoeken, het tweede laat ik wel uit m'n hoofd.