safina schreef:Het heeft me wel eens geholpen een probleem bij mn paard te herkennen. En ik heb onlangs wat handige tips op gedaan voor een overbelaste spier in mn lijf.
Maar ik zie ook een heleboel bullsh#t verpakt in dure woorden voorbij komen, waarvan ik altijd maar hoop dat mensen het niet opvolgen.
Ik zou er wel voorstander van zijn als mensen die adviseren en zich daarbij beroepen op hun 'uitgebreide medische opleiding' verplicht hun naam, beroep en (BIG)registratienummer kenbaar moeten maken. Dan kan je ze tenminste voor de tuchtraad slepen als dat nodig is. En vooral nagaan met wie je van doen hebt en of het klopt. Want dat is ook vaak erg twijfelachtig.
Ik vraag me ook af in hoeverre Bokt aansprakelijk gesteld zou kunnen worden als er eens iemand het loodje legt na een onverantwoord medisch advies hier en daar hier alle ruimte voor gegeven is. Laat ik het zo zeggen: als Bokt van mij was, zou ik dat risico niet willen lopen. Of het uberhaupt op mn geweten willen hebben.
Klinkklare onzin.
Je hebt als vraagsteller een eigen verantwoordelijkheid. Je weet dat dit geen dierenartsenpraktijk is.