Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Maureen95 schreef:Ik denk ook dat het voor bokkers onder elkaar leuk is om te weten of ze naar HE gaan. Denk dat HE zelf er niet heel veel voordeel uit haalt.
BartVB schreef:......Overigens zijn er wel plannen om deze functie aan te passen, maar dat hangt allemaal samen met het project rond de nieuwe forumsoftware. Met een beetje geluk klaar met Horse Event 2020
Lous schreef:Elk jaar word er weer zo'n topic als dit geopend met dezelfde vraag.
Gebruik de zoekfunctie, grote kans dat je daar alle antwoorden vind
_San87_ schreef:Is het overigens geen optie om 'ik kom geen enkel jaar naar Horse Event' als optie toe te voegen? Zodat de personen die sowieso niet gaan niet ieder jaar weer de keuze nee moeten maken en dus ook niet ieder jaar weer die vraag zien?
purny schreef:Maar Bart als bokkers met elkaar willen afspreken, open dan gewoon een centraal topic over HE... Zo gaat het nu toch ook met events en meetings?
NienkeV1994 schreef:Waarschijnlijk alleen bij Horse Event omdat Bokt op andere evenementen geen stand krijgt in ruil voor promotie van het evenement
Pantykous schreef:purny schreef:Maar Bart als bokkers met elkaar willen afspreken, open dan gewoon een centraal topic over HE... Zo gaat het nu toch ook met events en meetings?
Staat toch duidelijk dat het ook om de promotie gaat? Niks mis mee.
Lijkt me dat Bart ook mag verdienen aan zijn ‘hobby’.
Snap niet waar mensen zich zo druk overmaken. Vul dan gewoon niks in.