Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:51

1 . is ook genoeg.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:54

Elk jaar word er weer zo'n topic als dit geopend met dezelfde vraag.
Gebruik de zoekfunctie, grote kans dat je daar alle antwoorden vind ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:28

Maureen95 schreef:
Ik denk ook dat het voor bokkers onder elkaar leuk is om te weten of ze naar HE gaan. Denk dat HE zelf er niet heel veel voordeel uit haalt.

Open dan een topic op het onderdeel Bokt meetings. Daar zijn ze voor toch?
Ik klik het niet aan maar vind het ook stom dat het ieder jaar weer erbij staat

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:33

Ik vind het wel grappig :o vul het ook altijd in. Geen probleem toch? Wil je het zien vul je het in, wil je het niet in zeg je dat je niet gaat.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:38

Deze functie is er om twee redenen; het maakt het makkelijker om af te spreken met Bokkers die je wel eens zou willen ontmoeten en het is een stukje promotie voor Horse Event. Wij krijgen hier geen geld voor, het is wel onderdeel van een deal die we hebben met de organisatie van Horse Event (Academy Bartels). Wij leveren aandacht voor Horse Event, wat we zelf ook een erg leuk evenement vinden. In ruil daarvoor krijgen we standruimte op Horse Event wat weer positief is voor Bokt 'als merk' en waar we jullie kunnen spreken.

Wat dat betreft is het inderdaad ieder jaar hetzelfde topic over hetzelfde onderwerp. Naar aanleiding daarvan is deze functie overigens ook al aangepast waardoor deze een heel stuk minder opvallend dan in de eerste jaren. Meer informatie is te vinden in de vorige topics :)

Overigens zijn er wel plannen om deze functie aan te passen, maar dat hangt allemaal samen met het project rond de nieuwe forumsoftware. Met een beetje geluk klaar met Horse Event 2020 :)

Schuur_

Re: Daar is ie weer.........horseevent ga jij heen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:52

Ik vind het vooral op de mobiele site heel irritant met dat kleurtje. Als je snel leest denk je steeds dat de TS wat heeft gepost

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:02

Schuur_ schreef:
Ik vind het vooral op de mobiele site heel irritant met dat kleurtje. Als je snel leest denk je steeds dat de TS wat heeft gepost

Dat heb ik ook _O-. Maar blijkbaar is dat opgelost wanneer ik aangeef niet naar HE te komen. Dus dat is mooi.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:03

Is het overigens geen optie om 'ik kom geen enkel jaar naar Horse Event' als optie toe te voegen? Zodat de personen die sowieso niet gaan niet ieder jaar weer de keuze nee moeten maken en dus ook niet ieder jaar weer die vraag zien :P?

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:10

BartVB schreef:
......Overigens zijn er wel plannen om deze functie aan te passen, maar dat hangt allemaal samen met het project rond de nieuwe forumsoftware. Met een beetje geluk klaar met Horse Event 2020 :)

Nieuwe forum software rond HE 2020?! Ik voor iedereen die zich irriteert aan dat HE dingetje. Zal HE niet gewoon heel Bokt over nemen als dan de lancering is? :+ _O- _O- _O- _O-

Hahahahahaha

Nee ik vind het een mooie functie idd. Kan je mooi zien wie er gaat en of er mensen gaan die je veel tegen komt op het forum die je graag eens in het echt wil ontmoeten. Mooie toevoeging al zeg ik het zelf +:)+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:34

Lous schreef:
Elk jaar word er weer zo'n topic als dit geopend met dezelfde vraag.
Gebruik de zoekfunctie, grote kans dat je daar alle antwoorden vind ;)

Ik was het dit jaar niet _O-
Ook nog steeds dat zinnetje ik ga dit jaar niet...

Neeheeeee! Ik ga dit jaar niet, vorig jaar niet, volgend jaar, ben er nooit geweest en ga er ook nooit komen.... :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:07

Technisch gezien ga je dus dit jaar niet :D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:14

Elk jaar is dit topic er weer en elk jaar is het antwoord hetzelfde neem ik aan :D

Ik heb aangevinkt dat ik niet ga en ik zie nergens 'irritante' kleurtjes van mensen die wel gaan (mobiel) :)

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:21

_San87_ schreef:
Is het overigens geen optie om 'ik kom geen enkel jaar naar Horse Event' als optie toe te voegen? Zodat de personen die sowieso niet gaan niet ieder jaar weer de keuze nee moeten maken en dus ook niet ieder jaar weer die vraag zien :P?

In het verleden wel eens geweest, maar aangezien het jaar in jaar een herhaling van het voorgaande jaar is, + inderdaad behoorlijk aan de prijs, heeft het mijn interesse al lang verloren.
Animal event idem.
Daar ken ik de indeling al zowat uit mijn hoofd ;-)

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 16:31

Waarom alleen dan de uitzondering alleen horse event en de rest van de evenementen niet? Ik vindt het in elk geval heel vervelend en onnodig als men elkaar wil ontmoeten kan dat via boktmeetings, net zoals elke andere meeting op wat voor evenement dan ook......
waarom nu weer met 2 maten met horse event wel andere evenementen niet......

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:39

Waarschijnlijk alleen bij Horse Event omdat Bokt op andere evenementen geen stand krijgt in ruil voor promotie van het evenement

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:40

Maar Bart als bokkers met elkaar willen afspreken, open dan gewoon een centraal topic over HE... Zo gaat het nu toch ook met events en meetings?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:47

purny schreef:
Maar Bart als bokkers met elkaar willen afspreken, open dan gewoon een centraal topic over HE... Zo gaat het nu toch ook met events en meetings?

Staat toch duidelijk dat het ook om de promotie gaat? Niks mis mee.

Lijkt me dat Bart ook mag verdienen aan zijn ‘hobby’.

Snap niet waar mensen zich zo druk overmaken. Vul dan gewoon niks in.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:49

NienkeV1994 schreef:
Waarschijnlijk alleen bij Horse Event omdat Bokt op andere evenementen geen stand krijgt in ruil voor promotie van het evenement

En Bart denkt natuurlijk (of wil ons laten geloven dat hij dat denkt) dat "gratis dure standruimte krijgen" bijna hetzelfde is als "er niets voor krijgen", alleen maar omdat de familie Bartels niet daadwerkelijk een rolletje bankbiljetten uit de kontzak trekt. Wie zou daar echt intrappen?

@beheer/Bart/Luceos: kan er niet eindelijk een optie "ik ga nooit naar het HE en ik hoef dus ook niet jaarlijks geïnformeerd te worden wie er wel gaan" komen? Of anders desnoods toch maar een banner onder iedere pagina? Die kun je tenminste adblockeren.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:51

Die kunnen adblockeren ligt er helemaal aan hoe Bart hem in zou programmeren. Als je een beetje handig bent (en dat is Bart, dat weet ik zeker) kan je ook zorgen dat ze niet geblokt kunnen worden door ad blockers _O-

Kom op mensen, doe niet zo moeilijk allemaal

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:52

Lijkt me heerlijk om te weten wat andere mensen denken <3

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:55

Pantykous schreef:
purny schreef:

Staat toch duidelijk dat het ook om de promotie gaat? Niks mis mee.

Lijkt me dat Bart ook mag verdienen aan zijn ‘hobby’.

Snap niet waar mensen zich zo druk overmaken. Vul dan gewoon niks in.

Nee, want als je niks invult blijft de vraag staan :)*

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:55

Mondy schreef:
Lijkt me heerlijk om te weten wat andere mensen denken <3

Helaas zit die optie er dus niet bij. Ik zou best graag willen kunnen weergeven wat ik van deze manier van promotie vind. }>

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:56

Ik snap het probleem ook niet zo, vul gewoon in dat je niet gaat en je bent ervan af :')

Bart zegt ook enkel dat ze er geen geld voor krijgen, niet dat er niks tegenover staat. Dat krijgen ze dus ook niet, maar die Boktstand op HE zal hun ook veel waard zijn. Je kunt Bokt verder helemaal gratis gebruiken, maar door wederzijdse promotie moet je een keer per jaar aangeven of je wel of niet naar Horse Event gaat :') Lijkt me toch een kleine moeite

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:58

Last van de hitte zeker? :')

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:02

Wat fijn dat er mensen zijn die zich hier druk over kunnen maken! Wat moet het leven dan heerlijk onbezonnen zijn {:}