Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag, maar zie nu dat meer mensen hier last van hebben Ik tik het toetsenbord altijd weg, senior het vak omlaag zodat “Plaatsen” onderaan in m’n scherm staat en probeer het dan nog een keer. Nog geen update naar iOS13 gedaan, dus daar kan ik nog geen mening over vormen.
Ik heb dit probleem ook soms, maar dan wel op Android 9, Google Chrome 78.0. ook foto's uploaden gaat niet altijd. Telefoon opnieuw opstarten helpt niet, cookies, geschiedenis enz verwijderen ook niet. Ik krijg dan gewoon geen reactie bij het duwen op de knopjes. Als ik het dan op een ander tijdstip probeer, dan lukt het ineens wel weer.
LadyMadonna
Geplaatst: 23-11-19 19:44
LadyMadonna schreef:
Is hier toevallig al meer over bekend?
LadyMadonna
Geplaatst: 10-12-19 19:23
Wordt dit nog opgepakt?
Dani
Geplaatst: 26-12-19 08:18
Ik denk dat Bart dit topic een beetje uit het oog is verloren. Ik ga hem een PB'tje sturen. Nu met de feestdagen zal hij niet meteen tijd hebben hiernaar te kijken, maar dan weet hij alvast dat het probleem nog niet is opgelost.
Niet persé uit het oog verloren, ben wel een beetje door de goede ideeën heen. Het gaat bij een (relatief) kleine groep gebruikers af en toe mis. Er lijkt geen manier te zijn om dit te reproduceren waardoor het opsporen van de oorzaak bijzonder ingewikkeld wordt. Vervelender nog; het lijkt erop dat de oorzaak een browser bug is Probleem staat wel op de TODO-lijst, ik ga kijken of ik een soort work around kan verzinnen, of iig kan kijken of er iets te veranderen is waardoor de kans kleiner wordt dat dit mis gaat.
Meer informatie (b.v. wanneer gaat dit vooral/nooit mis) blijft meer dan welkom.