beveiliging bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LENTI

Re: beveiliging bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 14:16

Ergens vind ik het wel goed dat men kritisch is/wordt op de beveiliging en privacy van bokt. Zeker omdat alle levensvragen openlijk te vinden zijn op bokt en men hier veel persoonlijke info plaatst (die je nooit meer kunt verwijderen).
Dus wellicht is het verstandig dat bokt eens goed nadenkt of het forum toe is aan een andere techniek erachter. Wellicht niet meer zo makkelijk te vinden?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 14:33

LENTI schreef:
Ergens vind ik het wel goed dat men kritisch is/wordt op de beveiliging en privacy van bokt. Zeker omdat alle levensvragen openlijk te vinden zijn op bokt en men hier veel persoonlijke info plaatst (die je nooit meer kunt verwijderen).
Dus wellicht is het verstandig dat bokt eens goed nadenkt of het forum toe is aan een andere techniek erachter. Wellicht niet meer zo makkelijk te vinden?

Is het dan niet beter dat men zelf wat beter na denkt voordat ze persoonlijke informatie plaatsen? Dat is toch niet aan bokt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:05

Komaan ts, je bent online geweest :+
Ik kan me niet voorstellen dat je doel het uitlokken van een discussie is geweest...

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:22

palousa_boy schreef:
LENTI schreef:

Is het dan niet beter dat men zelf wat beter na denkt voordat ze persoonlijke informatie plaatsen? Dat is toch niet aan bokt?

En bovendien was hier de afgelopen dagen al een uitgebreid topic over. Om hier dat zaakje nog eens dunnetjes over te doen lijkt me niet zinvol.

Intussen begin ik wel erg nieuwsgierig te worden naar de beweegredenen van TO om een dergelijk topic te openen?

sjdw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 10:12

Weet je wat pas echt grappig is. Ik heb Bart van Bragt al via e-mail en via een bericht op deze website iets gestuurd en hij verwijderd mijn bericht gewoon en via e-mail reageert hij niet. Erg sjiek.

sjdw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 10:13

ik trek mijn handen ervan af en verwijder mijn account wel.. Heeft toch weinig zin.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:15

sjdw schreef:
ik trek mijn handen ervan af en verwijder mijn account wel.. Heeft toch weinig zin.

Account verwijderen gaat je niet Lukken. :+

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:17

Dit topic is geopend met een SA, dus ik zet 'm op slot.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:05

@sjdw; ik heb niets verwijderd?

Wel hebben we vrijdag een mail van je ontvangen, deze heb ik gezien tijdens een weekend weg, door ziekte inderdaad nog geen antwoord.

Overigens heb je gelijk wat betreft het het mailen van dat wachtwoord. Die mails zien we zelf eigenlijk nooit, dit is een duidelijk relikwie uit het verleden. Die aanmeldingsmail is aangepast, het bevat nu alleen nog de gebruikersnaam.

Verder draait Bokt.nl op serversoftware met courante versies inclusief alle beveiligingsupdates. De forumsoftware is een fors aangepaste versie van phpBB inclusief alle beveiligingsupdates.

Voor deze discussie niet perse relevant maar altijd een goede tip; gebruik voor iedere website een ander wachtwoord. De beste manier om dat te doen is via een wachtwoordmanager. Als je dat eenmaal aan de praat hebt wil je niet anders meer :)