Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:safina schreef:
Wat je kunt krijgen:
- doneeracties van mensen voor dierenartskosten voor hun zieke paard, en dat ze dan wel intussen een nieuw paard of ander huisdier kopen
- mensen die het geld besteden aan andere doelen dan beloofd ('het is voor een dagje uit voor mn zieke tante' maar intussen spekt diegene er haar eigen rekening mee)
- verhalen die niet waar zijn ('Ik heb geld nodig voor een dure behandeling voor de ziekte van mijn kind' en intussen blijkt kind kerngezond....of niet te bestaan...)
Etc etc
Dat Bokt soms rare kostgangers heeft, weten we allemaal. De mods kunnen ook op voorhand niet weten welke doneeracties integer zijn en welke niet. Dus ik kan me wel voorstellen dat ze dan maar gewoon regels stellen aan alle doneeracties.
Dus dat risico blijft er. Dan is dat niet iets waarop het beleid ontzettend kan gaan veranderen...
quera schreef:@ibbel
Mensen zetten ook een heel verhaal neer en dan op het einde : ik heb ook gedoneerd. Ook dat mag dus niet meer.
quera schreef:Maar wat is dan het verschil tussen in een topic de link plaatsen of in je onderschrift?
Je behoud dan toch dat risico?
Sterker nog in een onderschrift bereikt het nog meer mensen dan alleen 1 keer in een topic.
Lalidan schreef:quera schreef:Maar wat is dan het verschil tussen in een topic de link plaatsen of in je onderschrift?
Je behoud dan toch dat risico?
Sterker nog in een onderschrift bereikt het nog meer mensen dan alleen 1 keer in een topic.
Echt? Denk jij dat je zo veel reacties en donaties had gehad als je hem alleen in je onderschrift had gezet en er, door niemand, niks over gezegd was in je topic? Ik denk het niet eigenlijk.... En krijg sterk het gevoel dat daar je pijnpunt in zit.
Ik denk ook dat dit geen makkelijke beslissing voor het team is geweest Safina. Ze leven zo met iedereen mee. Maar het loopt wel een beetje uit de hand, beide topics gaan ineens over niet veel anders meer. En ik kan me best voorstellen dat daar nu een grens getrokken word. De regel bestaat, deal with it. Ze hebben oogluikend toegestaan dat het gebeurde in de hoop dat het zichzelf reguleerde (denk ik). Maar dat gebeurt niet. Dus dan komt het moment dat je de regels zult gaan moeten handhaven.
Boras schreef:Genereert natuurlijk wel weer aandacht, als je er in een ander topic over door blijft gaan.
Lalidan schreef:Jij hebt liever dat ze alles mbt de donaties weg halen en vervolgens de modopmerking plaatsen dat erover praten niet meer toegestaan is, dan dat ze alles gewoon laten staan en de modopmerking plaatsen dat het niet toegestaan is en er verzocht wordt het dus ook niet meer te doen?
Sorry, maar nu ben je mij helemaal kwijt.
quera schreef:@ibbel... berichten worden wel vaker ge-edit( is dat t goede woord?) dan krijg ik een pb dat er een gedeelte is uitgehaald.
De mod had mij ook een pb kunnen sturen dat het bedrag er uit moest en dat ik hem veranderd door kon sturen. Nu staat dat bericht met bedrag er namelijk nog gewoon.
quera schreef:Lalidan schreef:Jij hebt liever dat ze alles mbt de donaties weg halen en vervolgens de modopmerking plaatsen dat erover praten niet meer toegestaan is, dan dat ze alles gewoon laten staan en de modopmerking plaatsen dat het niet toegestaan is en er verzocht wordt het dus ook niet meer te doen?
Sorry, maar nu ben je mij helemaal kwijt.
Nee lezen![]()
De 2! Berichten van mij waar bedragen genoemd worden kunnen makkelijk ge-edit worden.
mvdende schreef:Ik heb een hekel aan doneer acties. Als je zelf het geld niet hebt, ga je maar sparen of je doet het niet. Het is in mijn ogen bedelen om geld. Ik wil ook wel "gratis" naar Disneyland. Of in mijn geval een hulphond die me geen 20.000 kost.
Iedereen heeft wel wensen die niet uit kunnen komen omdat het geld er niet is. Kijk maar in het 30 miljoen topic.
Ik snap dat als je ongeneeslijk ziek ben, dat je herinneringen wil maken, maar een strand wandeling of een boswandeling zijn toch ook herinneringen?
DIT IS MIJN MENING EN ZAL OOK NOOIT MEE DOEN MET EEN DONEER ACTIE
x_Anne_x schreef:quera schreef:@ibbel... berichten worden wel vaker ge-edit( is dat t goede woord?) dan krijg ik een pb dat er een gedeelte is uitgehaald.
De mod had mij ook een pb kunnen sturen dat het bedrag er uit moest en dat ik hem veranderd door kon sturen. Nu staat dat bericht met bedrag er namelijk nog gewoon.
Maar dat geldt dan andersom toch net zo. Jij had toch ook die mod een pb kunnen sturen ipv een topic openen?
MoniqueT schreef:Quera, ik krijg het gevoel dat je dit als een persoonlijke aanval voelt en ik snap dat je kwetsbaar bent nu. Maar voor zover ik het zie, staat het mod team achter de actie en gunnen ze het je volledig.
Maar nu het doel is bereikt, enthousiasme gedeeld en dankbaarheid getoond, vragen ze om nu het topic weer te richten op je gezondheid en de de steun die je van anderen kan krijgen.
Ze hebben al meer toegelaten dan strikt nodig was en grijpen nu in om de crowdfunding niet het belangrijkste te laten overnemen: jou!