Bokt op je iPhone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ricie

Re: Bokt op je iPhone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:10

Hahaha, wie weet Bart! Maar heel eerlijk, de pc werkt wel beter en fijner hoor. Korte reacties doe ik ook altijd via telefoon maar als ze langer worden dan pak ik altijd pc. De telefoon werkt, maar verre van ideaal. Niet alleen op bokt hoor, maar op veel site’s.

Maar ja, das geen verkeerd idee! Zeker deze tijd van t jaar is t best lekker om in een warm bedje te bkijven liggen. Dus dat klinkt wel als n goed plan _O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:12

Hier ook vaak problemen met het onderste deel van de pagina. Ik krijg het ‘snel antwoorden’ veld niet geactiveerd of krijg geen reactie als ik op een van de knoppen druk. Ik kan me met name problemen met de plaatsen knop en de link naar eigen berichten herinneren.
Nooit aangekaart omdat het nogal ongrijpbaar is, meestal lost het zich ook wel op door een beetje op en neer te scrollen. Ik verdenk dus eerder m’n telefoon dan de website.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:20

Jaaa precies, zo dacht ik er ook over. Maar er zijn blijkbaar meer mensen met problemen...

Heb jij je toetsenbord open staan als het niet werkt Dorus? Bij mij werkt het dan ook om het toetsenbord te sluiten dmv de gereed knop. Dan werkt het ook altijd weer gewoon.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:27

Nee, ik activeer mijn toetsenbord door het ‘snel antwoorden’ veld te activeren dus krijg hem niet eens in beeld. Geen idee hoe ik dat anders zou moeten doen :+
Als ik wil plaatsen en dat werkt niet weet ik eerlijk gezegd niet goed wat ik doe met m’n toetsenbord. Ik heb het probleem nog nooit goed geanalyseerd. Ik zal daar eens mee beginnen dan kan Bart er mss nog wat mee.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 11:33

Ik heb ook als ik in het snel antwoorden vakje begin met tikken dat hij automatisch naar boven schiet
Naar een klein vakje ZOEKEN
Daar gaat hij dan zelf heel de tijd naar toe tijdens mijn verhaal...

Ik zit idd op safari, ik ga Chrome is donwloaden, kijken of dat verschil geeft met inloggen
(En ja, ik klik de 2 blokjes aan onder het inlogscherm) :))

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 13:03

Dat heeft waarschijnlijk met dikke vingers te maken. Ik gok dat het voornamelijk gebeurd als je de e of w wilt typen. Daarboven staat een omgekeerd hoedje en als je daarop drukt ga je inderdaad naar het veldje zoeken.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:35

Ladybird schreef:
Saleisha schreef:
Hier ook, en het ‘snel antwoorden’ vakje werkt ook regelmatig niet.

Dit heb ik zoooo vaak! Moet ik eerst weer naar vorige en dan weer terug en dan doet ie het wel!

Ja precies!! Maar dan is je getypte reactie weg of je moet hem gekopieerd hebben..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:48

Een hekel aan mobiel bokken?
Ik weet niet eens meer hoe bokt eruit ziet op de pc :o
Moet ik weer helemaal de laptop gaan pakken enzo O:)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:06

Saleisha schreef:
Ladybird schreef:
Dit heb ik zoooo vaak! Moet ik eerst weer naar vorige en dan weer terug en dan doet ie het wel!

Ja precies!! Maar dan is je getypte reactie weg of je moet hem gekopieerd hebben..

Je bedoeld dat je niet op versturen kan drukken?
Bij mij helpt het dan vaak om een paar keer op een neer te scrollen en anders werkt de voorbeeld knop vaak nog wel.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 17:47

Even proberen, het gaat ook niet altijd mis. Dank voor de tip!