Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Bedankt voor de vlotte reacties!
Misschien ben ik niet duidelijk![]()
Ik bedoel mensen die niet in een dergelijk topic thuishoren en daar toch herhaaldelijk reageren.
Mod doet er niks aan, die keurt het goed
Dani schreef:Als iemand een topic binnenvalt met een totaal offtopic bericht mag je daar gerust op temmen.Dan plaatsen we een modopmerking of wordt die persoon persoonlijk even aangesproken.
GDG schreef:Euh, wat een rare gedachtengang. Mensen die niet in een bepaald topic 'thuishoren'... wie bepaalt of ze er niet thuishoren? Hoe wordt dat bepaald? Volgens mij bepaald bokt dat nog altijd zelf door te stellen dat het een openbaar forum is met openbare topics.
Jennyj01 schreef:Anoniem schreef:Maar het buitensluiten op basis van bepaalde kenmerken riekt naar discriminatie. En dat mag niet.
Kijk en dat is nou zo bijzonder. Mensen met kinderen doen dat continu tegenover kinderlozen.
Prrrr schreef:Topics zijn open, er zijn geen besloten topics waar mensen op voorhand uit geweerd worden. Als het topic daardoor wel erg off-topic wordt kan daar best wat aan gedaan worden, maar op voorhand zeggen dat iemand niets te zoeken heeft in een topic... lijkt me niet.
BarbaLala schreef:GDG schreef:Euh, wat een rare gedachtengang. Mensen die niet in een bepaald topic 'thuishoren'... wie bepaalt of ze er niet thuishoren? Hoe wordt dat bepaald? Volgens mij bepaald bokt dat nog altijd zelf door te stellen dat het een openbaar forum is met openbare topics.
Niks geen rare gedachtegang hoor
Dat verhoudt zich normaliter vanzelf. Echter nu dus niet en dat is dus storend.
Een veehouder past bijv. niet in een meepraat topic voor veganisme, en zo zijn er tal van voorbeelden te noemen natuurlijk, waarin het storend en ongewenst, ongepast is.
BarbaLala schreef:GDG schreef:Euh, wat een rare gedachtengang. Mensen die niet in een bepaald topic 'thuishoren'... wie bepaalt of ze er niet thuishoren? Hoe wordt dat bepaald? Volgens mij bepaald bokt dat nog altijd zelf door te stellen dat het een openbaar forum is met openbare topics.
Een veehouder past bijv. niet in een meepraat topic voor veganisme, en zo zijn er tal van voorbeelden te noemen natuurlijk, waarin het storend en ongewenst, ongepast is.
Anoniem schreef:BarbaLala schreef:
Dus alleen mensen met dezelfde mening en levenswijze zouden dan in bepaalde topics mogen zitten?
Zonder (gezond) tegengeluid? Ongeacht of diegene zich de algemene mening al dan niet goed kan indenken en zich in de andere kant verplaatsen?
Ik vind dat een ongezonde denkwijze.
Buitensluiten, apart houden, soort bij soort, geen andere mening dan de meerderheid mogen hebben.... Beetje eng vind ik dat.
BarbaLala schreef:Amandavd schreef:..Een tegengeluid moet altijd kunnen maar het moet op gegeven moment wel ophouden..
En dát is nu net mijn hele punt.![]()
Het zijn bepaalde topics voor gelijkgestemden, niet voor mensen die in een ander bootje varen.
Amandavd schreef:Prrrr schreef:Maar is het dan tegengeluid? Ik zie dat niet voorbijkomen in het topic.
Volgens mij heeft TS al een paar keer gezegd dat het niet alleen om dat topic gaat.
love_mandy schreef:BarbaLala schreef:
En dát is nu net mijn hele punt.![]()
Het zijn bepaalde topics voor gelijkgestemden, niet voor mensen die in een ander bootje varen.
Maar je plaats hier op een openbaar forum, met heel veel mensen, die allemaal een andere mening hebben.
Als je zoekt naar iets waar alleen maar mensen zijn met dezelfde mening/overtuiging dan lijkt een openbaar forum daarvoor niet de juiste plek.