Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ja precies en verder beargumenteer je die ook maar in bovenstaande post kraak je alleen de ander af.
poes schreef:Nee hoor, TS benoemt enkel het feit dat enkele punten voor sommigen wellicht niet van toepassing zijn. Vervolgens blijkt dit ook het geval te zijn en TS denkt dat dit met leeftijd te maken heeft (ik overigens ook).Ja precies en verder beargumenteer je die ook maar in bovenstaande post kraak je alleen de ander af.
mooney schreef:Dat eigen berichten binnen een topic weghalen (binnen 60 minuten) is inderdaad een nieuwe trend. Net als het snel quoten van een beginstuk. En net als het met z'n alleen vol op een TS duiken, indien men het er niet mee eens is.Ik heb gekozen voor geen topics verwijderen, maar ik wilde dat nog wel even toelichten want het is meer dat ik dat de beste optie vond van de 2 gegeven topics.
Ik ben erg tegen het zelf kunnen aanpassen van berichten die al even staan. Het is nu al een bekende ergernis dat mensen een topic maken en dan de OP leeghalen als de reactie tegenvalt. Ik denk ook dat het in informatieve of discussie topics verwarrend kan worden als het mogelijk is om achteraf een post compleet te veranderen.
Wat ik dan liever zie is dat het gewoon wordt verwijderd, dan is het ook niet irritant of verwarrend maar gewoon afwezig. Maar ik zou het ontzettend jammer vinden als topics van een bepaalde leeftijd standaard weg gaan. Ik kijk vaak nog met plezier terug in oude topics van mezelf oid, maar ook in oude topics waar informatie of beeld in staat die niet verouderd (want niet alles verouderd, ook al wordt dat veel geroepen).
Waar ik dus het meest achter zou staan is dat gebruikers berichten/topics van zichzelf kunnen verwijderen als dat nodig is, en de rest gewoon blijft staan. En dan inderdaad met de regel dat het topic minimaal x maanden/jaar oud is of een tijd inactief is. En dus niet automatisch verwijderen of zelf aanpassen.
Citaat:Verder tsja als je als jonge penny dingen roept later als je ouder bent zie je de humor er wel van in.Alleen maar leuk toch om dat terug te lezen zolang je er niemand pijn mee hebt gedaan bewust.
xHaithi schreef:Ik heb op een forum gezeten waar iedereen tot het einde der tijden zijn berichten kon aanpassen en dat maakte veel oude topics compleet nutteloos, ook als het geen 'problematische topics' waren. Die mensen vinden het dan opgeruimder staan ofzo om na x tijd hun volledige startpost leeg te halen. Vreselijk irritant is dat. Daarnaast vind ik persoonlijk nogal eens informatie terug in huiskamertopics. (Bijvoorbeeld omdat ik me een verhaal herinner dat ik ooit las op bokt maar het niet kan vinden.) Voor mijzelf zou ik het daarom geen meerwaarde vinden om die weg te halen. Verder lees ik persoonlijk mijn eigen posts wél graag terug en kan ik daar nog weleens info uithalen over het één of het ander, vaak niet echt gerelateerd met bokt op zich. Als zaken vanzelf verwijderd zouden worden vallen daar jammer genoeg erg veel gaten in
hildemenna schreef:Winged schreef:Eigenlijk zou ik twee dingen graag zien:
- oude berichten van meer dan een jaar kunnen verwijderen.
- een duidelijker slot voor lezers van buitenaf (zonder account). Dus alleen het kunnen lezen op de informatieve delen en niet alle andere fora.
Vooral dat laatste ben ik het mee eens!
karuna schreef:Hoezo, ik loop toch al aardig wat jaren op bokt rond maar heb nog niet een ding neergezet waar ik spijt van heb, kwestie van nadenken en desnoods even wachten voor je iets plaatst. En niks neerzetten dat je ook niet op de voorpagina van de krant wil hebben. Heel simpel dus