Hier krijg ik ook nogsteeds de melding. Het wordt steeds erger. Maar heb het vooral als ik op Een (nieuw) topic klik die ik nog niet gelezen heb. Heb ios versie 10.3.1.
Hier is het nog steeds raak en vandaag is al helemaal drama. Link van de 'slechte' pagina is niet anders dan anders, zie ik niks geks aan en als ik de URL Copy-paste laadt ie hem de volgende keer ineens wel weer goed.
Nog even getest maar last van met safari en firefox, iOS 10 en iOS 11.
Bij mij gaat het ook nog steeds niet goed. Als ik in Safari (iPhone) dan op de 'terug'-knop tik, laadt de pagina wel gewoon. Als ik de pagina ververs ook, maar als ik dan terug wil naar de pagina waar ik de link heb aangeklikt (99% homepage van bokt), moet ik twee keer op 'terug' tikken. Bij de eerste keer laadt het topic alsnog/opnieuw.
Ben nu even met arion bezig en tot nu toe een soepel en veel vlotter verlopend bokt. Maar kort gedaan maar wel storingsloos en veel sneller paginas laden en zo.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-10-17 14:45
Even een aanvulling. Sinds ik via arion link bok geen enkel probleem meer ondervonden. en is nog sneller ook. Ook upload gaat rapper
Ik heb nog iets veranderd aan de serverkant. Zou je het nog een keer willen proberen op www.bokt.nl? Veel dank!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-10-17 15:39
Doe ik heb nog klein kwartiertje de tijd.
O ja ben wel benieuwd wat je nu hebt aangepast.
Edit tot nu toe nog geen probleem wel trager iets
Edit weer paar keer netwerk fout gehad. en weer na deze reactie tikken eerst netwerkfout dan naar bovenkant van pagina springen en weer na deze edit pas vierde keer refresh was weer tekst zien (bovenaan de bladzijde weer teruggekomen) lijkt samen te gaan trouwens
Blijft een probleem geven. Ben weer terug bij arion en tijd is om. Moet gaan omkleden en de deur uit zo. Vanavond laat pas weer tijd denk ik
Arion lijkt voor mij ook een stuk beter te werken, daar tot nu toe nog geen foutmelding gehad! *klopt af* Net op 'gewoon' bokt weer even gekeken en daar is het gelijk weer raak.
Hier werkt arion ook echt veel sneller en nog geen foutmelding gehad. Edit: gewone bokt is nu net zo snel, dat verschil is bij mij dus weer weg. Foutmelding nog niet weer gehad maar ik kreeg die sowieso niet altijd en nu nog weinig getest
Hilary
Geplaatst: 16-10-17 17:29
Arion werkte bij mij goed, maar ik kreeg na een uurtje geen normale voorpagina meer. Alle opmaak en plaatjes waren verdwenen Nu weer op de 'gewone' bokt even proberen.
Edit: na plaatsen van dit bericht kwam ik gewoon bij m'n net geplaatste bericht uit en niet bovenaan de pagina. *juicht voorzichtig*
Zowel op 'arion' als 'gewoon' bokt blijft hij hier telkens de verbinding verliezen met Bokt.
Zowel op wifi als 4G :/
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-10-17 20:42
Bart ik heb kpn en ander adres ook. Zelfde type abbonement. Arion doet het goed, normale bokt niet. Al had ik eerder een keer wit bokt met arion.
Alleen heb ik op arion wat gekke mankementen nu. Mijn avatar is weg en bij de lijst van topics heb ik blanco doorzichtige blokjes erbij. Op bokt 4. Bokt 5 lijkt normaal op de voor mij standaard slechtere Leesbaarheid en kleinere letters na dan.
Heb even de twee plaatjes bokt 4 en bokt 5 onder elkaar gezet. Kun je ook zien dat de layout anders is bij beiden. Bokt 4
Arion gaat hier nog steeds goed, gewoon bokt loopt zo nu en dan vast. Minder dan eerder vandaag, maar hij doet nog steeds niet wat ie moet doen helaas...
Heb werkelijk waar geen idee welke provider ik heb
Hier doet ie het zowel op 4g als op wifi, dus ik vraag me af of de provider er wat mee te maken heeft... het verbinding verbreken doet ie overigens alleen op de telefoon, dat lijkt dus los te staan van dat 'automatisch naar laatste bericht' probleem. Dat is nu namelijk opgelost op zowel iphone als windhoos/linux computers.
T was wel grappig dat ie uitgerekend bij dit topic deze melding gaf
Die 'kan de pagina niet laden' heb ik ook alleen mobiel, zowel op 4G (t-mobile) als op WiFi (Ziggo en ehh wat we op mijn werk hebben; mobiele netwerk is daar van Vodafone).