Maar goed het zou wel een hoop van dat soort topics op AM enzo schelen, maar toch vind ik het net iets te ver gaan voor een paardenforum.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Pervinco schreef:Ik vind DP Depressiepraat wel een goeieMaken we er een tijdelijk forum van, ivm de winterdipjes...
Citaat:Op DP zou wel een sticky moeten komen met een korte beschrijving van de meest bekende aandoeningen, zodat iedereen zichzelf wat makkelijker een diagnose kan toeschrijven.
Kayla schreef:Tja ik snap ook niet dat sommige mensen hun hele hebben en houden op internet zetten, maar dat is weer een ander verhaal.
Princess schreef:op www.scholieren.com heb je heel veel van dat zulk forums.
bokt is een paardenforum en laten we dat zo houden!
Ryanne schreef:Ja en dan krijg je dat eeuwige zelfmoordneigingen/automutilatiegejank van 14jarige pubermeisjes die het niet meer zien zitten omdat hun vriendje het heeft uitgemaakt omdat ze nog niet wilde zoenen...mazzel ik stem tegen.
Jacksel schreef:Bij een depressieforum heb je heel snel dat in plaats van elkaar te helpen, je juist elkaar nog verder naar beneden sleept. Ik vind het dus niet zo'n goed idee...
Citaat:Quote:
Op DP zou wel een sticky moeten komen met een korte beschrijving van de meest bekende aandoeningen, zodat iedereen zichzelf wat makkelijker een diagnose kan toeschrijven.
Vind ik ook een erg goeie optie. Dat stellen de meeste huisartsen ook erg op prijs, als je jezelf al een hele hoop ziektes toe kunt schrijven, hoeven zij wat minder te zoeken nl.