Ik heb hem ook, zonder iets te posten (wel even gekeken). Ik zag ook nog iemand met de ondertitel "stoere kitten", die had ik eigenlijk liever gehad.
Denk dat juist de niet en weinig posters de titel hebben Maar ik ben de echte king of the jungle op krabt.nl, ik kan niet op elk forum geluk hebben
Joaltijd schreef:Denk dat juist de niet en weinig posters de titel hebben Maar ik ben de echte king of the jungle op krabt.nl, ik kan niet op elk forum geluk hebben Ik was een volwaardige tijger op krabt.nl
Renske_W schreef:Joaltijd schreef:Denk dat juist de niet en weinig posters de titel hebben Maar ik ben de echte king of the jungle op krabt.nl, ik kan niet op elk forum geluk hebben Ik was een volwaardige tijger op krabt.nlDan klopt mijn theorie niet nee
Vero schreef:Santigo_ schreef:Ik was een stoere kitten me2 Zullen we modjes stalken dat wij ook onze ondertitel willen
Santigo_ schreef:Vero schreef:een stoere kitten me2 Zullen we modjes stalken dat wij ook onze ondertitel willen [/quote]Is goed