Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Heel simpel... HE levert bokt geld op, equitana niet. Daarom wordt je vanaf 3mnd voor HE doodgegooid met HE....
Essie73 schreef:Ik heb de vraag blijkbaar verkeerd begrepen. Ik dacht dat er gevraagd werd waarom Bokt niet aanwezig is op Equitana.
Maar het gaat alleen om de vraag waarom Bokt er geen aandacht aan besteed.
Daar kan ik geen antwoord op geven, maar het is natuurlijk altijd mogelijk om de nieuwsredactie een tip te sturen.
Sammyoo schreef:Essie73 schreef:Ik heb de vraag blijkbaar verkeerd begrepen. Ik dacht dat er gevraagd werd waarom Bokt niet aanwezig is op Equitana.
Maar het gaat alleen om de vraag waarom Bokt er geen aandacht aan besteed.
Daar kan ik geen antwoord op geven, maar het is natuurlijk altijd mogelijk om de nieuwsredactie een tip te sturen.
Kom op zeg, ik kan niet geloven dat niemand in het hele Bokt team de Equitana kent.
RianneH schreef:Denk dat je daar het antwoord zelf ook wel op weet![]()
Bij mijn weten wordt er over een evenement in principe geen vooraankondiging gedaan tenzij er iets speciaals of nieuws-waardigs gebeurd. Of zoals het geval van HE er dus een samenwerking is.
Zou dat anders moeten? Misschien wel. Nu denk ik dat het een stuk constructiever is om daarover te discussiëren dan over stoeptegels of hoe de NR aan hun berichten komt
RianneH schreef:Bij mijn weten wordt er over een evenement in principe geen vooraankondiging gedaan tenzij er iets speciaals of nieuws-waardigs gebeurd. Of zoals het geval van HE er dus een samenwerking is.
Zou dat anders moeten? Misschien wel. Nu denk ik dat het een stuk constructiever is om daarover te discussiëren dan over stoeptegels of hoe de NR aan hun berichten komt
Jessica schreef:RianneH schreef:Bij mijn weten wordt er over een evenement in principe geen vooraankondiging gedaan tenzij er iets speciaals of nieuws-waardigs gebeurd. Of zoals het geval van HE er dus een samenwerking is.
Ik ga er toch even kort op in: De Nieuwsredactie (NR).schrijft artikelen deels zelf en neemt ze deels over van andere media. NR leden zijn soms aanwezig bij evenementen in Nederland en doen dan verslag.
Jessica schreef:Bokt doet veel verslag van HE omdat Bokt daar zelf staat met de lounge en een stukje programma. Bokt heeft daar reporters en fotografen en het is inderdaad een Nederlands(talig) evenement en ook het grootste van Nederland en België. Bovendien doen er veel Bokkers mee aan demo's en clinics op HE. Bokt verdient helemaal niks aan HE.
Bokt is zelf niet aanwezig op Equitana. Maar ben jij er wel geweest en heb je mooie foto's of een leuk verslag dan mag je altijd de NR benaderen. Wellicht wordt het dan geplaatst. En zie je elders een nieuwsbericht over Equitana dan mag je dat altijd als tip naar de Nieuwsredactie sturen. Mogelijk hadden zij het nog niet ontdekt.
Verder mbt vooraankondigingen heeft Rianne hier helemaal gelijk:
De Nieuwsredactie (NR) schrijft artikelen deels zelf en neemt ze deels over van andere media. NR leden zijn soms aanwezig bij evenementen in Nederland en doen dan verslag.
Citaat:In dat geval wordt het voor ons als nieuwsredactie ook meteen duidelijk waar de belangrijkste evenementen zijn. Wij weten niet alles. En wat Rianne zegt, als je niet in een bepaalde wereld of discipline zit, dan mis je het al snel. Daarbij kunnen we met het kleine groepje van nu ook niet overal aanwezig zijn, hoe graag we dit ook zouden willen. Alle tips zijn daarom welkom, zeker over de niet-standaard disciplines van paardensport. En niet alleen tips, maar ook verslagen, foto's, enz. Zo hebben we pas nog dit verslag van bokker Tezzy geplaatst.
En daarom is er nu ook een oproep gedaan voor nieuwe leden voor de Nieuwsredactie (zie onderschrift). Mensen met kennis van bepaalde disciplines zijn zeer welkom. En niet alleen als NR-lid, maar ook als correspondent, structureel of incidenteel.
Amanda schreef:Een evenementenkalender zou zeker mooi zijn. Ik heb geen idee of dit op de voorpagina haalbaar is, daar gaat Bart over. En dan de vraag aan jullie: welke evenementen zou je daar op willen zien? Want dat kan heel beperkt tot alleen topwedstrijden, alleen Nederlandse evenementen, top en subtop, de complete basissport, enz. In welke discipline dan ook.
Een sticky bij het EV-forum is ook een idee, dan staat het echter niet op de voorpagina. Ik zal de mods van EV hier vragen mee te denken.