Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Lol en dan wordt er door sommige gezegd dat bijvoorbeeld kbk teveel topics maakt. Maar ze staat niet ver bovenaan haha op plaats 20
Wel leuk die statjes
Anoli schreef:Eloya schreef:Lol en dan wordt er door sommige gezegd dat bijvoorbeeld kbk teveel topics maakt. Maar ze staat niet ver bovenaan haha op plaats 20
Wel leuk die statjes
Vergis je niet in mijn score... want die slaat nergens op
Ik sta dan wel 4e in de lijst, maar van de 96 topics gok ik dat er 6 prive en de rest alleen maar voor de nieuwsredactie. Echter is er geen rekening gehouden met het feit dat de nieuwsredactie in begin 2016 nog onder eigen naam nieuws plaatsten.
Kijk voor de grap eens terug in mijn berichten... april 2016 heb ik voor het laatst een topic geopend...
Zo zie je wel meer namen van ex-nieuwsredactieleden die hoog in de lijst staan.
Jans schreef:Warboel schreef:Ik ben ook een grootverbruiker van smileys zie ik
Ik ben een groterderverbruiker
Anoli schreef:Eloya schreef:Lol en dan wordt er door sommige gezegd dat bijvoorbeeld kbk teveel topics maakt. Maar ze staat niet ver bovenaan haha op plaats 20
Wel leuk die statjes
Ik sta dan wel 4e in de lijst, maar van de 96 topics gok ik dat er 6 prive en de rest alleen maar voor de nieuwsredactie. Echter is er geen rekening gehouden met het feit dat de nieuwsredactie in begin 2016 nog onder eigen naam nieuws plaatsten.
Kijk voor de grap eens terug in mijn berichten... april 2016 heb ik voor het laatst een topic geopend...
Rebecca schreef:Jans schreef:Warboel schreef:Ik ben ook een grootverbruiker van smileys zie ik
Ik ben een groterderverbruiker
Opper verbruiker![]()
En nee ben niet emotioneel, als mis ik in RL weleens smileys dan denk ik van hahah grapje en dan denk ik
maar breng dat maar eens over
![]()
Ben benieuwd in welk topic de meeste smileys gebruikt word
Wel leuk die statjes
Eloya schreef:Precies.Lol en dan wordt er door sommige gezegd dat bijvoorbeeld [naam] teveel topics maakt. Maar ze staat niet ver bovenaan haha op plaats 20
Wel leuk die statjes