Ik vind bokt een creepy forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:11

_San87_ schreef:
Nachtlampje schreef:
Of iemand met een laagbegaafdheid die zich lastig online kan uitdrukken. Je weet het nooit.

True. Hoewel hij op FOK! heel goed kon uitleggen waarom hij zich een meisje voelt.
Joh, je gaat nu wel redelijk buiten je boekje.

Bijzonder laag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:11

Oke, dus jij stelt dat mannen op Bokt niks te zeggen hebben, en geen inbreng mogen hebben. Heb je daar dan toevallig een enquête over gehouden, of een onderzoek naar gedaan o.i.d.? Of trek je deze conclusie alleen op basis van je eigen ondervindingen? Ik gok het laatste. En misschien ligt het dan wel aan jezelf, niet aan heel bokt.

Happyfeet2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:15

Ik denk dat we met z'n alle wel een beetje minder kunnen toehappen op TS. Ik geloof dat wij/jullie allemaal zien dat de manier van schrijven van TS net wat anders is dan 'normaal', wat waarschijnlijk ook zijn redenen heeft.

Ik heb de 2 topics van TS bekeken en geef de moderators gelijk. Dit is een paardenforum, waar seksuele praatjes/vreemde benamingen niet toegestaan zijn, daar er ook veel kinderen/jongeren meelezen, en het gewoon niet het forum is hiervoor.

TS ik begrijp dat het rot voor je is dat je topics gesloten worden, want je had er in eerste instantie misschien goede bedoelingen mee. Maar de manier waarop het topic verloopt/de persoonlijke details en seksuele praatjes zijn gewoon niet gewenst hier, en tegen de regels. Bokt is een forum voor iedereen, er moet met respect omgegaan worden met andere Bokkers en hier moet je dan ook rekening mee houden.

Ik hoop dat de moderators dit verder met priveberichten/contact afhandelen, daar ik denk dat er meer redenen spelen waarom TS schrijft zoals hij schrijft. Voor nu is het dan ook beter om 'grapjes' van andere Bokkers misschien weg te laten, dit kan kwetsend zijn voor TS. Wij kunnen namelijk niet 'achter het scherm' van TS kijken en zien wat daar speelt. Kan vanalles zijn, maar het feit dat TS een topic aanmaakt om beklaag te doen over de gesloten topics geeft denk ik wel aan dat TS geen troll is.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:16

Moderatoropmerking:
Ik zet een slotje op dit topic :-) De TS heeft geen goede start gemaakt op dit forum en om te voorkomen dat dit ontaard in een moddergevecht zet ik hier een slotje. Voor de TS wil ik hem nog meegeven dat als hij serieus iets wil met paarden het misschien een idee is om eerst goed op dit forum mee te lezen en misschien eens bij de lokale manege wat lesjes te nemen :-) . Veel maneges hebben ook beginnersgroepen voor volwassenen, ook voor mannen :-)