Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekeroekus schreef:Ik snap de regels hoor, je kunt niet zomaar klakkeloos iedereen bannen waarvan een ander zegt dat het een SA is.
Ik had laatst ook zoiets, klasgenoot had voor de grap een account gemaakt met dezelfde naam als de mijne. Kon ook niks mee gedaan worden want hij bezorgde geen last en was ook niet meer online geweest. Aan de ene kant begrijp ik dat wel maar aan de andere kant vind ik het raar. Diegene heeft helemaal niks meet paarden en heeft niks te zoeken op het forum. Zo wordt bokt aardig vervuild naar mijn idee. Ondertussen kan hij wel ongemerkt mijn berichten lezen.
Koekeroekus schreef:Ik snap de regels hoor, je kunt niet zomaar klakkeloos iedereen bannen waarvan een ander zegt dat het een SA is.
Ik had laatst ook zoiets, klasgenoot had voor de grap een account gemaakt met dezelfde naam als de mijne. Kon ook niks mee gedaan worden want hij bezorgde geen last en was ook niet meer online geweest. Aan de ene kant begrijp ik dat wel maar aan de andere kant vind ik het raar. Diegene heeft helemaal niks meet paarden en heeft niks te zoeken op het forum. Zo wordt bokt aardig vervuild naar mijn idee. Ondertussen kan hij wel ongemerkt mijn berichten lezen.
Essie73 schreef:Koekeroekus schreef:Ik snap de regels hoor, je kunt niet zomaar klakkeloos iedereen bannen waarvan een ander zegt dat het een SA is.
Men kan nooit een exact dezelfde naam gebruiken, daar hoef je dus hier op Bokt niet bang voor te zijn.
Uiteraard kan wel iedereen jouw berichten lezen. Dat is ook waarom Anouk al uitlegt dat je altijd na moet denken wat je hier wel en niet deelt.
A_nouk schreef:Maar Koekeroekus, waarom heeft een gebruiker in de breedste zin van het woord hier niets te zoeken ?
En hoe zouden wij deze afweging moeten kunnen maken als moderators en beheerders etcOpen vraag geen verwijt
![]()
Bokt is al lange tijd niet meer alleen een forum voor paardenhouders/liefhebbers en soortgelijke. Als je googled op iets wat niet bokt gerelateerd is komt soms/vaak bokt ook voorbij in de zoekresultaten dus je trekt ook niet paardenvolk
Koekeroekus schreef:A_nouk schreef:Maar Koekeroekus, waarom heeft een gebruiker in de breedste zin van het woord hier niets te zoeken ?
En hoe zouden wij deze afweging moeten kunnen maken als moderators en beheerders etcOpen vraag geen verwijt
![]()
Bokt is al lange tijd niet meer alleen een forum voor paardenhouders/liefhebbers en soortgelijke. Als je googled op iets wat niet bokt gerelateerd is komt soms/vaak bokt ook voorbij in de zoekresultaten dus je trekt ook niet paardenvolk
Nou, ik had aangegeven dat hij dit voor de grap/mij in de gaten houden heeft gedaan. Hij dus voor geen enkele andere reden zich aangemeld zou hebben. Ja dan vind ik dat hij hier niks te zoeken heeft en vind ik dat vervuiling van een forum.
En ik zeg ook niet dat dan gelijk niemand hier iets te zoeken heeft maar in dit geval dus wel. Hij heeft op mijn dringende verzoek uiteindelijk zijn gebruikersnaam aangepast zodat ik in elk geval niet verward kan worden met hem. Dus voor mij is dat verder ook wel klaar maar ben van mening dat er in dit soort zaken best wat strenger gedaan mag worden.
Koekeroekus schreef:Zeg ook niet dat hij per see eraf moet, persoonlijke dingen zet ik hier ook niet neer. Gaat er gewoon om dat er dan een gebruiker is, afgezien van wie dat dan ook is, die hier eigenlijk helemaal niks te zoeken heeft. Dat snap ik gewoon niet zo goed. Naar mijn idee krijg je dan een vervuiling van accounts die niks doen en niks toe voegen. Wat heeft het dan voor nut z'n account te bewaren.