Amandavd schreef:Ik snap Koper wel, wat ik mij herinner werden er vroeger afscheidstopics geplaatst voor mods zodra er een stopte.
Vroeger in de goeie oude bokttijd nog wel, met Wheeling Kawa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
khirshanta schreef:Dank je wel. Graag gedaan!Pien: bedankt voor je inzet, ik heb nog nooit meegemaakt dat je iets niet correct deed- altijd een goeie insteek!
Peetstap schreef:Het gaat jullie vieren goed in France, met ene groet uitoeps..
Yunomi schreef:Dank je wel Yunomi. Jij temt inderdaad trouwBedankt pien_2010, ik vond je altijd super vriendelijke en uitgebreid antwoorden op TEMs. Ook als het maar iets heel simpels was kreeg ik echt het gevoel dat je het waardeerde.
senna21 schreef:Avec plaisir Senna!Bedankt pien..nogwat
Shirley schreef:Pien, je hebt het super gedaan!
Vriendeljk, duidelijk en uitgebreid![]()
Een topmodje!
Dankjewel
NikkiDeKerf schreef:Wat jammer dat we jou moeten missen, pien_2010! Bedankt voor je inzet voor Bokt. Ik heb jouw manier van communicatie op alle fronten eigenlijk altijd enorm prettig ervaren
Blue_Eyes schreef:Bedankt voor alles Pien! Jij was altijd een rustige, heel redelijke mod met wie het prettig praten is
Iris82 schreef:Ik had je al een pb gestuurd maar hierbij dus ook een dikke: bedankt voor je inzet!
Ik vond je echt een frisse wind in het team.
Mondy schreef:Oh ik had dit gemist... maar ook van mij heel erg bedankt voor al je inzet hier en achter de schermen![]()
Gelukkig ben je niet weg maar gewoon een ander kleurtje
Joaltijd schreef:Valt me nu op dat je weer het zwarte kleurtje hebt! Even wennen!
Bedankt voor de inzet als mod!
Picasso schreef:Super jammer Pien... kan niet exact omschrijven waarom, ben niet zo goed met woorden.... Je kwam als moderator op mij over als iemand die verstandig en objectief beslissingen kon nemen. Ja een gemis voor het team als je het mij vraagt! Als ik aan je denk komen de woorden: aardig en verstandig in mij op... en ik ken je helemaal niet persoonlijk!
Alwiene schreef:Toutes les bonnes choses ont une fin! Merci
Hoop trouwens dat de huidige mods dit goed vinden, iets met de voertaal op Bokt is Nederlands