Aantal paarden gerelateerde posts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:07

_l_amanda_l_ schreef:
Haha fohadie, lekker antwoord, geldt dat ook voor mensen die leek zijn en misschien graag meer over paarden willen leren hier? "Weet je (nog) niks? Wegwezen dus".. :')
Iedereen lijkt me welkom, gewoon je vriendin eens aansporen je een avondje te helpen...
Mijn eerste 25 berichten zullen ook wel niet heel intelligent geweest zijn, ergens moet je beginnen.. :+

Dat zijn jouw woorden, niet de mijne! Maar eerlijk? Als je alleen op bokt wilt kunnen reageren in niet paardgerelateerde topics, je niets van paarden wilt weten, er niet eens van houd, wat doe je dan op bokt ipv bijv. fok! of Viva? (En ik bedoel niet dat TS zo is, maar veel anderen wel aan het aantal topics met dezelfde vraag te zien.)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:09

Tobbes schreef:
Of overal posten veel sterkte of Beterschap.

Dat zijn oneliners en tellen niet mee. :+

TS: Is er helemaal niets wat je boeiend lijkt qua paarden? Dat je daar een topic over maakt bij het tabblad informatief? of vind je paarden echt helemaal niet interessant?

Anoniem

Re: Aantal paarden gerelateerde posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:51

Dan zet je toch extra enter achter ;)
Voor heeft 80% van berichten op bokt niks te maken met paarden, dus ik vindt niet zo heel vreemd.

TS, jammer dat de berichten in deze topic niet mee tellen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:54

Je kunt natuurlijk ook gewoon vragen stellen waarvan je eigenlijk helemaal geen interesse hebt in het antwoord. Beetje creatief denken, dan kom je er wel.

_Ezra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:59

Inloopstal schreef:
Dank jullie wel voor de tips. Ik denk wel dat ik er bijna ben :-)

Alleen berichten in informatief tellen, dit topic telt bijvoorbeeld niet mee.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:19

Kun je ergens een overzicht zien van hoeveel je berichten je in welke categorie hebt geplaatst?

Volgens Bokt moet ik namelijk nog 6 berichten in Informatief plaatsen, maar ik heb (op 1 bericht en deze post na) juist uitsluitend in Informatief gereageerd. Ik snap dus niets van het tellen.

Of tellen SGW-ITP, KS-ITP, AR-ITP etc. allemaal niet mee voor paardgerelateerde posts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:14

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:14

Duidelijk :j Wel verwarrend, want zodra je (bijvoorbeeld) SGW-ITP opent, staat bovenin het scherm dat dat nog steeds onder informatief valt. Misschien kunnen jullie daar dan ook iets aan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:22

Het valt wel onder het informatief tabblad :j Maar staat als uitzondering voor paardgerelateerde posts aangegeven op de help. Ik snap de verwarring wel.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:29

Ik snap ook goed dat ze uitgezonderd zijn hoor, maar als nieuwe gebruiker vind ik het inderdaad wat verwarrend. Vond het al een prestatie dat ik begreep dat jullie met nuttige berichten verwijzen naar berichten die onder Informatief vallen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:30

Dat is ook de reden dat we de help onder handen genomen hebben, om nog duidelijker uit te leggen waar je moet zijn :j Je kunt nu namelijk gewoon de lijst bekijken en dan weet je het direct. Maar vraag gerust als het niet duidelijk genoeg is, ook daarvoor zijn wij er ook :D

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:34

@Miranda
Uitlenen is tegen de regels maar aanpakken doen jullie het ook niet.
Er is van een lid meer bekend dat de vriendin alles heeft beantwoord omdat deze man helemaal niets met paarden heeft maar wel vaak op de vervelende manier aanwezig is op lzp.

Dus ts. Gewoon je vriendin laten doen.
Beter een forum vinden dat geen paarden forum is zoals fok. Daar komen genoeg onderwerpen voor bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:37

Wanneer wij het kunnen bewijzen pakken wij het zeker aan, dat is een aanname die je doet die dus niet klopt :)

Dus nee, niet gewoon je vriendin laten typen. Je gaat akkoord met de regels als je je aanmeldt op Bokt, daar behoor je je dan ook aan te houden.

Ik heb best wat tijd in de help gestoken om het uit te werken en het duidelijker te maken, ik hoop dat dat al een hoop verwarring weg kan halen. :j

Edit: Bruintje, zou jij mij in een privébericht kunnen sturen om wie dit gaat? Dan kan ik er naar kijken.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:40

Het is geen aanname.
Hij heeft het ooit zelf gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:41

Nee, je doet een aanname over ons als moderatoren, dat wij het niet aanpakken.
Daarom ook mijn vraag of jij mij de naam/namen kan doorgeven dan kan ik ernaar kijken, aangezien dit behoorlijk offtopic is :j

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:46

Aangezien hij nog Online is doen jullie er inderdaad niets aan.
Best wel een feit ipv een aanname.
Je hebt nu de naam per pb. Maar dit heb ik al eerder aangekaart.
Vandaar ook mijn uitspraak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:47

Ik ga er verder niet meer op in :) Ik ga het controleren voor je.

Dan gelieve hier verder ontopic te blijven.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:56

Dan moet je niet openbaar beginnen dat ik aannames maak. Dat is niet erg netjes. Dat had dan ook al per pb gekund als je dat offtopic vind.
Zelf vind ik het niet off topic. Want het is gerelateerd met de 25 nuttige berichten vraag.

Maar ik zal het er ook bij laten.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:02

Mijn vader zit/zat ook op bokt. Schreef hele leuke verhalen over hoe hij de "paardenwereld" in zijn ogen zag en hoe zijn ontwikkeling daarin was. Beetje de Manvan stijl in dagboekvorm. Begon zijn topic met hoe hij kon helpen met halster omdoen, hoe je lichaamstaal van een paard leest (en wat dat dan betekend) tot aan hoe trots hij was dat hij voor het eerst ging longeren. Topic werd mede doordat er zoveel volgers kwamen verplaatst naar huiskamer. Toen kon hij ineens niet meer in zijn eigen topic posten omdat zijn eigen reacties in zijn topic nog onder de 25 zaten voordat het verplaatst werd. :')

Die ging bijna ten onder aan zijn eigen succes :') .
Met wat hulp is mijn vader uiteindelijk wel aan zijn 25 berichten gekomen. Kreeg zelfs pb's met suggesties waar hij kon reageren. Dit was trouwens wel een voorbeeld van een aantal jaar geleden en hij heeft wel zelf alles moeten typen :D. Dus van uitlenen was geen sprake. Maar het was wel ontzettend grappig dat zijn eigen informatieve vraag topic dus uitdraaide op een huiskamertopic waar hij zelf niet meer in kon _O- .

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:22

Niet gedacht dat ik het ooit nog voor mods op nam, maar ze doen daar wel degelijk wat aan :D Jaren terug had een vriendin van mij een ban, heb haar toen mijn wachtwoord gegeven. Het duurde maanden, maar uiteindelijk beiden een OW :') Iemand daarom van bokt gooien lijkt me ook lichtelijk overdreven, het is geen misdaad.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:03

Waarom niet?
Iemand die helemaal geen paarden interesse heeft wat heeft die op een paarden forum te zoeken?
Daar zijn toch andere forums voor als je interesse geen paard is maar alleen LZP en aanverwante gedeelte.
Niuwes en maatschappij bijvoorbeeld is prima te doen op fok.nl

Eerder is er een jong persoon geweest die graag in het gerbil topic mee wilde praten maar netjes meedeelde niet de verplichte paarden berichten te kunnen invullen.
Nou die werd bijna met de grond gelijk gemaakt.
En laat ik nou niet het idee hebben gehad dat zij kwam om vaak negatief aanwezig te zijn.
Zij is zover ik weet afgehaakt, want ze had geen vriendinnetje die het wel invulde voor haar.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:08

Blijkbaar hebben ze hier wel wat te zoeken, anders maken ze namelijk geen account aan.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:12

Omdat dit een groot forum is en hoog in de google zoeklijsten staat.
De 25 nuttige berichten is niet voor niets gemaakt. Ik vind het zelfs erg laag als je om paarden geeft.
Elk die daar niet aan kan voldoen hoort toch niet op een paardenforum?
Dan kun je beter die 25 berichten er af slopen en bokt het algemene forum met ook wat paard gerelateerde topics noemen.

Overigens ben ik sowieso iemand die toch wel eens mijn wenkbrauwen omhoog trekt met het zoveelste relatie problemen topic of advies in ziek zijn topic terwijl er nog geen (huis)arts is gecontacteerd.
En de bokt huis psychologen en doktoren weten het probleem binnen vijf minuten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:59

_O-
Ik vraag mij ook regelmatig af wat dat nou doet op een paardenforum. Want er zijn vast meer dan genoeg andere forums waar dat soort onderwerpen wel thuis horen. Dan hoeven mensen hier ook meteen niet meer met al die schaduw acounts te werken.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:08

Tobbes schreef:
_O-
Ik vraag mij ook regelmatig af wat dat nou doet op een paardenforum. Want er zijn vast meer dan genoeg andere forums waar dat soort onderwerpen wel thuis horen. Dan hoeven mensen hier ook meteen niet meer met al die schaduw acounts te werken.

Ja dat ook nog eens. En krijg je ook niet zoals van de week dat de schaduw account direct herkent werd omdat ts er al 101 topics over had gemaakt.