Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
susannevdv schreef:al best lang geleden idd. Op haar 'tip' dat je muizen met een aantal tegelijk moet vangen omdat dat beter voor ze is heb ik maar niet verteld van die keer dat er 2 muizen in mijn muisvriendelijke val zaten en de 1 nogal hongerig was aangelegd....Ja idd met allerhande tips over het stress niveau van muizen, waar ze te herplaatsen en waar ze al dan niet vrolijk van worden. Na aanleiding van een topic uit 2013 uit mijn hoofd.
eva1969 schreef:susannevdv schreef:al best lang geleden idd. Op haar 'tip' dat je muizen met een aantal tegelijk moet vangen omdat dat beter voor ze is heb ik maar niet verteld van die keer dat er 2 muizen in mijn muisvriendelijke val zaten en de 1 nogal hongerig was aangelegd....Ja idd met allerhande tips over het stress niveau van muizen, waar ze te herplaatsen en waar ze al dan niet vrolijk van worden. Na aanleiding van een topic uit 2013 uit mijn hoofd.
Jinah&Summer schreef:Haha wat een aparte joh gelukkig heeft ze dan ook nooit gezien dat wij baby muisjes aan de kippen voerden