We hebben al best wat reacties binnengekregen we willen de enquete twee weken online laten staan, met een soort reminder tussendoor gezien we de voorpagina goed gevuld hebben en het eerste topic op VN al weggezakt is
Ik had deze enquête helemaal nergens zien staan, oeps. Nu heb ik hem wel ingevuld, ben benieuwd wie er als de nieuwe Bloggers worden gekozen, heb zelf ook ingevuld dat het me leuk leek, ondanks dat ik natuurlijk net zestien ben geworden. Het is begrijpelijk dat er misschien geen minderjarigen worden gekozen in verband met woordenschat van correct Nederlands.
We zullen zien.
Deliana1993
Geplaatst: 17-08-16 17:23
Ingevuld!
TurdusMerula
Geplaatst: 18-08-16 14:18
Lieveli, Gem en Sammie verwoorden denk ik erg goed wat er speelt.
Mods krijgen best vaak commentaar, ik zou het kinderen, jongeren van die leeftijd zeker niet aanraden te moderaten... Er is een apart jeugdgedeelte op Bokt voor hen, geleid door volwassen mods.
Ja deze komt nog. Jans is bezig met de afronding van de samenvatting en daarna willen we een plan van aanpak maken. Wat pakken we aan en op welke termijn? Dit wordt ook aan jullie teruggekoppeld en ik hoop nog voor 1 oktober. Er zijn ruim 800 ingevulde enquêtes retour gekomen, dus jullie kunnen je voorstellen dat het even duurt voor alles gefilterd en geordend is
Ja het zijn er best veel. En heel bruikbaar allemaal, dus alvast daarvoor hartelijk dank! Maar daardoor is het ook wat meer werk dan we van tevoren hebben ingeschat Geeft niet, liever dat dan weinig respons.
De samenvatting van de Enquete is inmiddels klaar, we zijn op zoek naar een geschikte wijze om deze te communiceren naar de gebruikers. (Met of zonder actiepunten bijvoorbeeld). Echter door wat persoonlijke omstandigheden heeft dit iets vertraging opgelopen. Wij hopen zo snel mogelijk naar Bokt te communiceren.