Foto's van je paard die zomaar op andermans profiel staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline52

Re: Foto's van je paard die zomaar op andermans profiel staan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 23:52

Mijn paars stond wel als afbeelding op de nieuws pagina van paard en leven dag maar dat kon ik niet meer dan leuk vinden ookal zou ik graag hebben gevraagd of ik die foto's zelf ook mocht hebben

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 21:51

Moderatoropmerking:
Zouden jullie er rekening mee willen houden dat het bespreken van specifieke gebruikers niet is toegestaan. Dit topic mag blijven bestaan zolang de vraag algemeen blijft.
Verzoekjes voor pb die er stonden zijn verwijderd en nieuwe verzoeken worden verwijderd.

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:24

Zoe_97 schreef:
juliar99 schreef:
wat eenmaal op internet komt, heeft vaal geen auteursrechten.. enige wat je kan doen is een watermerk in je foto zetten.

Dit klopt niet. Het blijft de auteursrechten gewoon behouden. Zou wat zijn anders...

Ah okee, ik zit zelf veel op Instagram en daar staat dat iedereen de foto mag gebruiken voor verschillende doeleinden als het eenmaal op Instagram staat...

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 23:24

Joh, die meiden zijn gewoon helemaal gek van paarden en zetten hun dromen op internet. Vroeger (toen internet nog in opkomst was), had ik ook mijn eigen stalling, de posters op mijn muur waren mijn paarden, ze hadden ook allemaal namen. Ik had ook voor elk paard stamboekpapieren gemaakt en na school gingen we met vriendinnetjes "paardrijden" op die paarden. :+ Tegenwoordig gaat dat dus via internet.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 23:43

Ik zou daar zelf niet echt mee zitten denk ik. Zolang het een vreemde is dan toch, mocht het een bekende zijn ligt dat wel geheel aan de persoon of ik er een probleem mee zou hebben.
Verder is het belangrijkste dat ze gewoon in haar eigen weitje staat en mensen er gewoon afblijven.

Gewoon goed nadenken voor je foto's plaats. Meer kun je niet doen.