Alja schreef:en diegene dan maar denken waarom je niet reageert
Wat dus opzich een hint is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Haha, het zou wel mooi zijn als je inderdaad een statement kon maken en de verzender dan te zien kreeg dat je hem hebt verwijderd.
Palmera schreef:Dit heb ik gedaan.[naam] schreef:Haha, het zou wel mooi zijn als je inderdaad een statement kon maken en de verzender dan te zien kreeg dat je hem hebt verwijderd.
Statement.... Zo zie ik dit niet.Je maakt imo pas een goed statement als je de persoon in kwestie in één duidelijke en korte PB uitlegt wat het probleem is en met de mededeling dat je de conversatie als nutteloos ziet en dus niet meer reageert.
Negeren is geen statement.
Palmera schreef:KoudbloedKim schreef:Haha, het zou wel mooi zijn als je inderdaad een statement kon maken en de verzender dan te zien kreeg dat je hem hebt verwijderd.
Statement.... Zo zie ik dit niet.Je maakt imo pas een goed statement als je de persoon in kwestie in één duidelijke en korte PB uitlegt wat het probleem is en met de mededeling dat je de conversatie als nutteloos ziet en dus niet meer reageert.
KoudbloedKim schreef:Palmera schreef:Dit heb ik gedaan.Statement.... Zo zie ik dit niet.Je maakt imo pas een goed statement als je de persoon in kwestie in één duidelijke en korte PB uitlegt wat het probleem is en met de mededeling dat je de conversatie als nutteloos ziet en dus niet meer reageert.