Bloggen op Bokt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:47

Nou, ik vind je blogs leuk en volg je!

Wat een zeurpieten hier allemaal. Is toch gewoon geinig!

Ps: hoeveel mannen/vrouwen zitten hier op bokt ondanks dat ze geen ervaring hebben met en rondom paarden? Moeten we hen dan ook 'verbannen' van bokt? Iemand heeft zn hobby aan dit onderwerp gekoppelt, leuk toch! Iemand met humor.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:51

Heb je al spijt Jeroen?
Dit soort topics is precies waarom ik liever niet hardop zeg dat ik op bokt zit.

Prima toch dat je het niet leuk vindt? Klik je het niet aan. Zolang anderen het wel leuk vinden is het toch prima?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:08

Ibbel schreef:
Iedereen is MK Demanvan kennelijk vergeten? Die was toch wél vreselijk leuk?

Ja, die was inderdaad wél leuk.
Deze nieuwe blogger probeert imo te hard om leuk te zijn en is daarmee een twijfelachtige kopie.
Maar wie weet vallen de volgende blogs mee :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:09

Cayenne schreef:
Ibbel schreef:

Deze nieuwe blogger probeert imo te hard om leuk te zijn en is daarmee een twijfelachtige kopie.

Dat ja! De blogs op je eigen site zijn veel leuker TS! Ik vind dit inderdaad net een beetje "te hard" geprobeerd.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:26

Wat ontzettend kansloos om iemand die totaal niets met paarden heeft te laten bloggen op Bokt. Volgens mij is juist de kracht van Bokt dat iemand iets met paarden moet hebben om een toevoeging te geven op Bokt. Schaf anders ook die regel dat je eerst 25 paardgerelateerde reacties moet geven op Bokt maar af. Jeroen, niets tegen jou hoor, maar je kunt beter gaan bloggen voor Viva of Flair ofzo :o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:44

Eigenlijk zou hij eerst 25 nuttige blogs moeten plaatsen ;)

Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen :j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:49

Ayasha schreef:
Sinds wanneer wordt daar streng naar gekeken want in al mijn bokt-jaren heb ik daar nooit van geweten?

Er is toch zo'n 25 nuttige berichten test voordat je bij de kudde mag?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:50

petraaken schreef:
Nou als ik dit zo lees heeft hij meteen een onderwerp voor zijn volgende blog op Bokt. Paardenforums en het gedrag van hun leden. :+

Of hoe het management van 't paardenforum het e.e.a. niet goed heeft ingeschat :+ ;)

Hier had imo al lang een splitsing plaats moeten vinden om een deel van de discussie naar FZ te verplaatsen. :) Klaarblijkelijk is er toch behoefte aan extra informatie. Dat afdoen met een linkje naar een eerder topic waar eigenlijk niet eens echt antwoorden in staan op de gestelde vragen is overduidelijk niet voldoende.

Voor Jeroen vind ik de discussie hier erg jammer.. Het is zijn eerste blog. Geef 'm een kans. Dit is geen leuk begin zo, maar dat geeft andere mensen het recht niet om hier de kritische noot onder te pissen met bitch/azijnopmerkingen. Dan ben je geen haar beter.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:52

antje_vip schreef:
Ayasha schreef:
Sinds wanneer wordt daar streng naar gekeken want in al mijn bokt-jaren heb ik daar nooit van geweten?

Er is toch zo'n 25 nuttige berichten test voordat je bij de kudde mag?

En tóch zitten er verdacht veel mensen op bokt die geen paard hebben, nooit eentje gehad hebben, nooit eentje willen... Het dichtste dat ze bij een paard gekomen zijn is tijdens een wandeling.
Mensen die in hun profiel hebben staan eigenlijk niks met paarden te hebben.
Ik ben wel eens benieuwd wat de uitslag zou zijn van een pol over hoeveel bokkers effectief iets hebben met paarden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:56

Cayenne schreef:
Ibbel schreef:

Eens.
Maar we zullen zien wat het wordt, wie weet wordt het beter.

Ergens snap ik wel dat er voor een dergelijke invalshoek wordt gekozen want wat is er nu voor interessants aan een vrouw die over haar paardenleven schrijft? Dan wordt er geroepen 'ja iedereen met een (verzorg)paard had dit kunnen schrijven, niks vernieuwends aan'. Aangezien we hier met duizenden vrouwen met paardenleven op een forum zitten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:18

Jammer, ik had leuke informatieve blogs over paarden verwacht waar ik nog wat van leer ook.. -O-

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:21

Fennadev schreef:
Jammer, ik had leuke informatieve blogs over paarden verwacht waar ik nog wat van leer ook.. -O-

Daar is de nieuwe Bokt TV voor !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:24

Jammer dat het iemand zonder ervaring met paarden is. Ik had graag een blog gelezen waar ik wat van zou kunnen opsteken. Hier heb ik in principe niets aan en de grootste reden dat ik mij op Bokt geregistreerd heb is wel om iets te leren en niet om 'grappige' blogs van een niet-paarden-persoon te lezen. En tuurlijk, ik kan het ook niet aanklikken, maar ik vind het toch wel balen. Hopelijk komt er in de toekomst een informatieve blogger bij. Dat zou voor mij het plezier op Bokt aanzienlijk verhogen. :)

Verder, Jeroen, ben ik niet echt fan van je schrijfstijl. Je doet (te?) erg je best en dat is natuurlijk hartstikke goed maar het spreekt mij totaal niet aan. Succes nog met je volgende blogs.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:27

Ik denk juist dat het een leuke invalshoek is, een persoon met weinig kennis van paarden. Juist omdat hij erin kan groeien omdat hij toch met paarden in aanraking komt, kan het juist een leuk inzicht geven. Iedereen is immers van punt 0 begonnen. :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:28

Prima initiatief. Iemand van buiten onze "bubble" kan ons paardenmeisjes(grootste deel bokt) een hele verfrissende spiegel voor houden.
Hoeft inderdaad niet op de manvan manier...maar laten we het eerst eens een kans geven.

Afbranden kan altijd nog.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:35

Ik vind het juist leuker dan een informatieve blogger, want die gaat het toch nooit goed doen op bokt omdat iedereen een andere kijk op zaken heeft. Daarnaast denk ik dat er al een hele hoop informatieve zaken te vinden zijn ;).

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:37

Er zijn er ook al genoeg die geen verstand van paarden hebben :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:40

Ik vind het een leuk idee om blogs te hebben op Bokt. Daar heb ik wel vaker over na zitten denken en ik denk ook zeker wel dat het iets toevoegt aan deze site. Alleen denk ik op dit moment ook dat ik het persoonlijk leuker had gevonden om te starten met echte informatieve blogs en niet direct een humoristische. Ik mis af en toe een pittige column op Bokt. Neem bijvoorbeeld die van JW Rosie over Undercover. Spot on, op het juiste moment. (ongeacht of je er mee eens bent of niet)

Nu wordt er natuurlijk gevraagd of er meer mensen zijn die willen bloggen. Ik hoop dat het van de grond zou komen want ik zou het zeer kunnen waarderen. Dit is leuk voor 'erbij' in plaats van 'het enige wat we hebben'.

palousa_boy

Re: Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:46

Maar wat voor "informatieve" blogs zou men willen zien dan?
De een wil iets over dressuur
De ander over springen
De ander over Nh
Een ander over vrijheidsdressuur
Enz enz

Het zou natuurlijk makkelijk zijn als er van alles wat geschreven zou worden, maar ben bang dat het rijtje "dressuur bloggers" langer gaat zijn dan de "vrijheidsdressuur bloggers" om maar een voorbeeld te noemen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:52

Maar zou dat nou perse erg zijn dan?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:57

Voor mij niet, ik lees het dan gewoon niet.
Maar er zullen best wel weer mensen zijn die wat anders willen lezen en dus, net als hier, bergen commentaar gaan leveren omdat ze wat anders willen lezen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:36

Ik snap sowieso die hele commentaar niet. Wil je het lezen? Dan lees je, wil je niet lezen? Dan klik je verder.
Als het nu een voorwaarde zou zijn om lid te mogen blijven zou ik de kritiek kunnen begrijpen maar nu? :+

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:36

Ayasha schreef:
Ik snap sowieso die hele commentaar niet. Wil je het lezen? Dan lees je, wil je niet lezen? Dan klik je verder.
Als het nu een voorwaarde zou zijn om lid te mogen blijven zou ik de kritiek kunnen begrijpen maar nu? :+

Ik ben het hier roerend mee eens := Je hoeft toch niet overal waar je een mening over hebt, meteen op de bres om het te veranderen?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:39

Willen de mensen die de discussie niet snappen, zichzelf een permanente ban geven? :+ Dit is nog altijd een discussieforum, over alles wat er gepost wordt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:41

Ironisch, dat bericht.... Dus je mag wel discussiëren als je het er mee eens bent dat het hier past maar als je vindt dat het weinig zinvol is om hier te zitten janken over iets wat je niet verplicht bent te lezen moet je jezelf maar verbannen en liefst permanent. Dus het is een erg beperkt forum begrijp ik?)

Als het een discussie was zou het me weinig uit maken, het is geen discussie, het is gewoon uithalen.
Die paar onderbouwde reacties die er tussen staan vind ik fijn om te lezen maar de rest is gewoon frustratie kwijt raken.