Foeilijst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:49

Damned schreef:
Ohh nu zou ik zo graag iedereen zijn foeilijst willlen zien _O-

Ik denk dat die bij een groot aantal mensen dezelfde leden betreft. _O- :')

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:50

wat een ontzettend nare reactie zeg!
zo ga je niet met mensen om. KBK en Maarten hebben hard gewerkt voor hun paardjes. daar mag je best respect voor hebben. houd dit soort dingen voor je.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:53

Jeika schreef:
wat een ontzettend nare reactie zeg!
zo ga je niet met mensen om. KBK en Maarten hebben hard gewerkt voor hun paardjes. daar mag je best respect voor hebben. houd dit soort dingen voor je.

Nu haak ik even in. Niet afbranden: oké. Maar er is ook geen verplichting om een buiging uit respect te maken hè. Dat kun je óók niemand verplichten. ;)

Jeika

Re: Foeilijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:54

ik zeg ook mág. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:56

Het zal in de meeste gevallen ook niet om mij gaan, vermoed ik, aangezien ik gisteren een verjaardagstopic heb geopend voor [naam] en daarvoor mijn laatste fototopic op 11 mei was. ;)
Maar als je het hebt over 5 paarden houden van een uitkering (wat natuurlijk in eerste instantie al niet klopt), is het wel erg duidelijk.
Het gaat een ander geen reet aan hoeveel [naam] verdient en hoe wij rondkomen en waar wij het van doen.

Nou, ik ga lekker van de zon genieten, fijne dag nog. :evaw:

Tyron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:00

FriesWytske schreef:
Barbabientje schreef:
Bartje?!

Ik vroeg me af of het mogelijk is om te zorgen dat je van je foeilijst mensen,
ook daadwerkelijk geen topics meer voorbij ziet komen?

Zou Bokt echt een stuk geweldiger maken nl _O-

Inderdaad zou bokt zonder dit soort mensen een heel stuk gelukkiger worden. Leven van de staat, maar er wel 5 paarden op na kunnen houden

Wat een ontzettende misselijke opmerking!!
De jaloezie druipt er vanaf!!
Als je hem dan neer wil zetten heb dan ook het lef om hem in normaal formaat neer te zetten!!!!

Deze opmerking geeft al helemaal aan wat voor soort persoon jezelf bent!!!
Laatst bijgewerkt door Tyron op 05-06-16 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:00

FriesWytske schreef:
Tja, KBK. Het is wel zo. Je leeft van de staat met je uitkering. En Maarten heeft wel werk zeg je. Maar weet wel zeker dat hij daarvan niet het huis en 5 paarden kan onderhouden. Dan mag hij wel miljonair zijn. Bovendien vind ik het dan vreemd dat hij op bijna al jouw foto's staat.

Het is dat wij 3 tieners hebben (die zijn pas duur.... vergeleken met paarden houden).
Maar anders kon ik wel 10 paarden thuis onderhouden van mijn mans salaris en nee die is geen miljonair en verdient geen ton per jaar.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 11:01

KoudbloedKim schreef:
Het zal in de meeste gevallen ook niet om mij gaan, vermoed ik, aangezien ik gisteren een verjaardagstopic heb geopend voor Maarten en daarvoor mijn laatste fototopic op 11 mei was. ;)
Maar als je het hebt over 5 paarden houden van een uitkering (wat natuurlijk in eerste instantie al niet klopt), is het wel erg duidelijk.
Het gaat een ander geen reet aan hoeveel Maarten verdient en hoe wij rondkomen en waar wij het van doen.

Nou, ik ga lekker van de zon genieten, fijne dag nog. :evaw:

Zoals ik al zei; ik ben niet diegene die daarover begon! Zal mij een worst wezen hoe iedereen z'n beesten betaald :+

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:06

Als het je geen worst kan schelen moet je misschien ook niet zo'n domme reactie plaatsen :')

En inderdaad, ontopic, ik ben nu ook e benieuwd of ik zelf op een Foeilijst sta eigenlijk _O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:07

Even je berichtje openen, hoor ;)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:09

Shirley schreef:
Even je berichtje openen, hoor ;)

:')

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:09

Barbabientje schreef:
[quote="jasmijn

Het gaat mij er niet om dat ik openlijk wel of niet over mensen wil oordelen, maar dat letterlijk Bokt voor mij niet meer hoeft door die mensen..
En ja ik kan ervoor kiezen om hetzelfde te doen als Kim en de topics niet meer aan te klikken, kom ze tenslotte vervolgens toch nog tegen op FBgezien half Nederland ze wel geweldig vind, daar kan ik gelukkig wel blokkeren! Maar bokt zou voor mij een stuk leuker zijn als diezelfde functie hierheen komt!

Dus jij laat je plezier afhangen van 1 persoon? Dan moet je misschien even jezelf aan kijken en niet iemand meteen aanvallen in een openbaar topic. Er zal vast vanalles gebeurd zijn tussen jullie, maar als je zo zielig gaat doen ga dan lekker ergens anders heen want er zijn ook mensen die zich normaal kunnen gedragen en niet zo'n zelfmedelijden hebben als jij hebt.[/quote]

Ho ho, ik val niemand aan in een openbaar topic.. Niemand weet tot op heden wie er op mijn fotolijst staat hoor! Ik vraag alleen of het een optie is!
Puur uit nieuwsgierigheid..

En nee ik mijd Bokt niet, laat mijn plezier zeker niet afhangen van 1 persoon daar sta ik al mijn hele leven boven :+

Zoals ik in mijn eerdere quote al zei; ik oordeel elemaal niet over mensen, iedereen moet leven zoals ze willen.. Maar ik hoef daar niet 4x id week mee geconfronteerd te worden, dan zou ik wel vrienden met ze zijn..[/quote]

OePs sorry! Ik bedoelde jou ook niet, ik bedoelde FriesWytske

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:14

Pfff....

Loopt hier snel uit de hand zeg...

Maar uiteindelijk wel het perfecte voorbeeld, van iemand op de foeilijst zetten en het toch niet na kunnen laten, om op elk bericht van de foeier te reageren... :')
Over jezelf laten kennen gesproken, FriesWytske -:) maar niet heus...

Dus de ts heeft hier waarschijnlijk wel een goed punt Bart, iets mee doen wellicht?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:59

Jeetje, kan je wel frieswytske?
ik sla KBK haar topics ook over, maar jij hebt geen zaken met 'hoe ze het doen'. Dat is hun zaak, hun probleem. En daar heeft niemand anders afaires mee. Vind het nogal wat als je vindt dat je daarover wat te zeggen hebt.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:08

Het is nog te vroeg voor popcorn zeker? :+

Ik vind het idee van ts wel een goede!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 12:09

Dames, dames..

Het gaat mij er niet om hoe KBK haar zaakjes regelt.. Die discussie wordt volgens mij maandelijks aangegaan op Bokt maar daar was dit topic niet voor..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:11

Wat een onzin zeg, daar kun je echt geen 5 paarden van betalen :n En al zou het wel kunnen is dat helemaal hun eigen zaak, ik vind het echt apart om zoiets te gaan roepen.
Ik zie overigens wel af en toe dat mensen met een Wajong (geen idee of het met een andere uitkering ook kan) een paard (en/of andere dieren) hebben en verder heel zuinig leven. Nou en? Het is al erg genoeg dat je vanaf 18- ziek bent, als je dan zelf kiest om wat zuiniger te doen en een paard te houden is het toch alleen maar fijn dat dat kan..

Van mij mogen mensen op de foeilijst ook best wat beter verborgen worden, niet dat ik er nu iemand bewust op heb staan. Maar een paar jaar geleden ergerde me ik nogal aan dat zinnetje dat 'x' een bericht had geplaatst. Dat wil ik nou net niet weten :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:19

Misschien hebben Tineke en Maarten wel een keer de loterij gewonnen. Misschien hadden ze wel een rijke suikeroom. Laat ze lekker blij zijn met hun paarden.

Terug ontopic: ik heb 1 iemand op mijn foeilijst staan maar krijg alsnog jeuk wanneer ik zie dat hij in een topic heeft gereageerd. Ik kan me dan ook helemaal opfokken en lees dan alsnog zijn reactie ter bevestiging van mijn vermoeden. Om me dan alleen nog maar meer geïrriteerd te voelen. Of je komt alsnog zijn reacties tegen omdat ze worden gequote.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:20

ik heb maar 1 iemand op mijn foeilijst staan. ik zet er niet zo gauw mensen op :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:28

Dan ben ik heel erg trots op mijn nul mensen op de Foeilijst! Ik snap het nog ook niet zo, wat gebeurd er nou als je iemand op je Foeilijst hebt staan?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:46

Ik vind sowieso die hele foeilijst een beetje kinderachtig :o leef en laten leven. Er zijn nou eenmaal mensen die je wat minder leuk vindt, of waar je het gewoon niet zo mee eens bent, maar dat kan je dan ook gewoon negeren. Probeer het gewoon een beetje leuk te houden met elkaar, daar zijn we nou toch wel oud en wijs genoeg voor?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:46

Ik vind het niet zo nodig eigenlijk, de hele foeifunctie niet :o Zo'n blokkade zorgt er alleen maar voor dat er gaten in topics vallen. Daarnaast is het nog altijd een kleine moeite om een topic van iemand die je niet mag weg te klikken of bij voorbaat al niet te openen.
Laatst bijgewerkt door Laurie op 05-06-16 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:50

Als je het vuurtje zelf opstookt, kan je verwachten dat je zelf ook op de blaren moet zitten hoor...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:50

Wat een bijzonder verloop. Ik kan zelf best fel uit de hoek komen, kan dat daarnaast ook incasseren.

Foeilijst is hier niet leeg, gok dat ik er ook bij een aantal op sta ;)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:51

FriesWytske schreef:
Had wel verwacht dat ik half bokt over me heen kreeg. Maar heb gelukkig via pb ook al veel te horen gekregen dat ze het met me eens zijn.

En voor al mijn meelezers, hoop dat jullie weer een hoop lol om mij hebben.

Laat mijn geluk helemaal niet van bokt afhangen. En mijn omgeving weet gelukkig hoe ik ben en waar ik voor sta. En daar hecht ik meer waarde aan dan aan de mening van de bokkers die denken dat ze me altijd maar moeten afbranden om welke mening ook geef.

Wat wil je hier in hemelsnaam mee bereiken? Lekker kinderachtig. Laat iedereen toch lekker zijn gang gaan.