Damned schreef:Ohh nu zou ik zo graag iedereen zijn foeilijst willlen zien
Ik denk dat die bij een groot aantal mensen dezelfde leden betreft.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jeika schreef:wat een ontzettend nare reactie zeg!
zo ga je niet met mensen om. KBK en Maarten hebben hard gewerkt voor hun paardjes. daar mag je best respect voor hebben. houd dit soort dingen voor je.
FriesWytske schreef:Barbabientje schreef:Bartje?!
Ik vroeg me af of het mogelijk is om te zorgen dat je van je foeilijst mensen,
ook daadwerkelijk geen topics meer voorbij ziet komen?
Zou Bokt echt een stuk geweldiger maken nl
Inderdaad zou bokt zonder dit soort mensen een heel stuk gelukkiger worden. Leven van de staat, maar er wel 5 paarden op na kunnen houden
FriesWytske schreef:Tja, KBK. Het is wel zo. Je leeft van de staat met je uitkering. En Maarten heeft wel werk zeg je. Maar weet wel zeker dat hij daarvan niet het huis en 5 paarden kan onderhouden. Dan mag hij wel miljonair zijn. Bovendien vind ik het dan vreemd dat hij op bijna al jouw foto's staat.
KoudbloedKim schreef:Het zal in de meeste gevallen ook niet om mij gaan, vermoed ik, aangezien ik gisteren een verjaardagstopic heb geopend voor Maarten en daarvoor mijn laatste fototopic op 11 mei was.
Maar als je het hebt over 5 paarden houden van een uitkering (wat natuurlijk in eerste instantie al niet klopt), is het wel erg duidelijk.
Het gaat een ander geen reet aan hoeveel Maarten verdient en hoe wij rondkomen en waar wij het van doen.
Nou, ik ga lekker van de zon genieten, fijne dag nog.
Barbabientje schreef:[quote="jasmijn
Het gaat mij er niet om dat ik openlijk wel of niet over mensen wil oordelen, maar dat letterlijk Bokt voor mij niet meer hoeft door die mensen..
En ja ik kan ervoor kiezen om hetzelfde te doen als Kim en de topics niet meer aan te klikken, kom ze tenslotte vervolgens toch nog tegen op FBgezien half Nederland ze wel geweldig vind, daar kan ik gelukkig wel blokkeren! Maar bokt zou voor mij een stuk leuker zijn als diezelfde functie hierheen komt!
FriesWytske schreef:Had wel verwacht dat ik half bokt over me heen kreeg. Maar heb gelukkig via pb ook al veel te horen gekregen dat ze het met me eens zijn.
En voor al mijn meelezers, hoop dat jullie weer een hoop lol om mij hebben.
Laat mijn geluk helemaal niet van bokt afhangen. En mijn omgeving weet gelukkig hoe ik ben en waar ik voor sta. En daar hecht ik meer waarde aan dan aan de mening van de bokkers die denken dat ze me altijd maar moeten afbranden om welke mening ook geef.