Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StellaMay schreef:Nogmaals.. Hoezoo??Nou, die laatste zin vond ik ook iets te veel van het goeie.
IsaCalixa schreef:Was maar een voorbeeld.. Als je een forum voor huisdieren aanmaakt geldt dat toch voor elk dier...? Je kan toch niet gaan bepalen dat iemand zn vis, vogel, rat of hamster minder waard is of minder verdriet geeft dan hond of kat..Het lijkt mij toch ook wel sterk dat iemand een heel topic gaat aanmaken voor een goudvis.. dat is toch wat anders dan een hond of kat.
IsaCalixa schreef:Nou ja goed, daar gaat het ook niet echt om nee, maar meer dat er wel behoefte aan is. Eerlijk gezegd denk ik ook zeker niet dat bokkers die hier alleen voor paarden zijn, er last van zullen hebben. Dan kun je nog altijd aanvinken 'alleen paardgerelateerde onderwerpen' of bewust niet die forums opzoeken.
Persoonlijk lijkt het mij fijn om ''ergens'' zo'n plaats te hebben, nou is bokt toevallig (en inderdaad) een zeer uitgebreide website met toch wel veel dierenliefhebbers. Al is het alleen maar voor het idee, het zou denk ik voor veel mensen veel opluchting bieden om hun verhaal even ergens kwijt te kunnen (over hun dier). Daarnaast denk ik dat ook veel paardenmensen naast hun paard nog wel andere huisdieren zullen hebben.
Maar het is en blijft natuurlijk aan de moderators/eigenaar van Bokt. Is dus ook alleen maar een idee
StellaMay schreef:Misschien was Blub wel heel speciaal voor iemand. En ik denk dat de rat, vogel, hamster of vis ook wel onder huisdieren valt.
Om voor elke apart individu, groot of klein ( je nest met mieren ofzo) een apart subforum te maken is ook iets te veel.
Ben je 4 jaar verder. Maar gewoon onder Beestenboel een In Memoriam neer gooien is niet zo erg denk ik toch?
annikeee19 schreef:ik ben voor !!! het lijkt me idd dat iemand sneller ene topic maakt over ene poes, konijn, hond, etc dan over een goudvis