Excuses dat een antwoord even op zich liet wachten, privésituatie ging voor.
Sammie schreef:Heb je het al eens bijgehouden anoli? In mijn tijd zat ik al aan dik 20 uur en als ik lees wat jij allemaal doet denk ik dat je stiekum toch al snel over dat uur heen gaat. Niet dat dat verder uit maakt, vooral doen wat je leuk vindt en een uur zou wel fatsoenlijk moeten zijn, maar nogmaals als ik lees wat je doet.. Gok ik zomaar dat je er wel overheen zit hoor.
Cayenne schreef:Dat denk ik ook wel

Ik zit met een werkweek van 4 dagen al aan dik 40 uur, en dat is met een rustige wedstrijdweek. Bij internationaal geweld kom je zo op de 50.
Ja dames ik zit echt maar aan 1 uur per dag, soms 45 minuten, soms 1,5 uur, maar met een gemiddelde van 7 uur per week. Hoe? Simpel ik lees dan misschien wel eerst de topics die voor mij van belang zijn, maar dat zijn er geen 20. Ook het beantwoorden van de mail kost geen half uur, alle mailtjes die we binnen krijgen van KNHS, FEI, etc krijgen nooit antwoord aangezien dit persberichten zijn en we er 3 van op een dag krijgen. Alleen alle persoonlijke tips krijgen antwoord (bokkers of mensen van buitenaf), maar ook dan ben je geen half uur zoet.
Idem voor een nieuwsbericht schrijven, zeker het vertaalwerk kost je geen uur. 's avonds even in de pauze van een tv-programma op bokt kijken? Hooguit 3 minuten dan leg ik de telefoon weer weg.
Het kan best zijn dat mijn collega's er meer werk in steken, daar kan ik niet voor praten. Maar mijn werk is echt niet zo veel dat ik er een parttime baan aan heb
Mochten er nog meer vragen zijn, ook van andere Bokkers dan horen wij dat als NR team graag