[Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe Nieuwsredactieleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 07:06

Cayenne, jij wordt betaald om dat werk te doen en dus wordt er van jou verwacht dat je je uren vol maakt. Dat is iets heel anders dan vrijwilligerswerk op bokt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 08:14

Ehh, ik maak nog steeds veel te veel uren hoor :P En ook op Bokt zat ik wel aan een heel hoog aantal uren (en dat was vrijwillig :P )
Maar het is idd net hoeveel tijd je hebt :j Ik had de luxe dat ik toen ook heel veel vrije tijd had en dat scheelt!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 09:48

Excuses dat een antwoord even op zich liet wachten, privésituatie ging voor.

Sammie schreef:
Heb je het al eens bijgehouden anoli? In mijn tijd zat ik al aan dik 20 uur en als ik lees wat jij allemaal doet denk ik dat je stiekum toch al snel over dat uur heen gaat. Niet dat dat verder uit maakt, vooral doen wat je leuk vindt en een uur zou wel fatsoenlijk moeten zijn, maar nogmaals als ik lees wat je doet.. Gok ik zomaar dat je er wel overheen zit hoor.

Cayenne schreef:
Dat denk ik ook wel :P Ik zit met een werkweek van 4 dagen al aan dik 40 uur, en dat is met een rustige wedstrijdweek. Bij internationaal geweld kom je zo op de 50.

Ja dames ik zit echt maar aan 1 uur per dag, soms 45 minuten, soms 1,5 uur, maar met een gemiddelde van 7 uur per week. Hoe? Simpel ik lees dan misschien wel eerst de topics die voor mij van belang zijn, maar dat zijn er geen 20. Ook het beantwoorden van de mail kost geen half uur, alle mailtjes die we binnen krijgen van KNHS, FEI, etc krijgen nooit antwoord aangezien dit persberichten zijn en we er 3 van op een dag krijgen. Alleen alle persoonlijke tips krijgen antwoord (bokkers of mensen van buitenaf), maar ook dan ben je geen half uur zoet.

Idem voor een nieuwsbericht schrijven, zeker het vertaalwerk kost je geen uur. 's avonds even in de pauze van een tv-programma op bokt kijken? Hooguit 3 minuten dan leg ik de telefoon weer weg.

Het kan best zijn dat mijn collega's er meer werk in steken, daar kan ik niet voor praten. Maar mijn werk is echt niet zo veel dat ik er een parttime baan aan heb :n

Mochten er nog meer vragen zijn, ook van andere Bokkers dan horen wij dat als NR team graag :j

liesd

Re: [Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe Nieuwsredactieleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 09:50

Nee hoor, ik komt absoluut ook niet aan twintig uur per week. Heb ik ook helemaal geen tijd voor :)
Een uurtje per dag kom je al heel ver mee! En da's dan meestal ook geen uur aan een stuk, ik heb Bokt wel openstaan, dus ik check af en toe snel eens iets.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 13:03

Is het belangrijk dat de kandidaat ook bereid is om de verslaggeving ter plaatse te doen voor evenementen? Of is dat eerder een bijkomstigheid? :)

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 13:04

Wij gaan ook niet naar alle evenementen hoor. Soms wel, en dan is het verslag ook uitgebreider en persoonlijker geschreven. En anders gebruiken we persberichten of iets dergelijks.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:09

Anoli, wat jammer dat je zwart bent! (En gem natuurlijk ook!)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 17:53

Sammie schreef:
Anoli, wat jammer dat je zwart bent! (En gem natuurlijk ook!)

Ja, Sammie dat vind ik ook jammer. Maar een bewuste keuze geweest :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:15

En ook van mij een bewuste keuze.