Vast niet. Alsof Bart dat voor 1 april zou lekken. En dan precies op een druk moment op bokt. Begin van de avond zijn de meeste mensen online. Als hij het zou willen testen had hij dat wel midden in de nacht gedaan ofzo.Nu denkt iedereen dat dit het is, maar dan komen ze met iets heel anders.
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 31-03-16 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 31-03-16 20:34
Haha, paranoia typjes zo vanaf oktober tot en met 1 april...
Ja wel een facepalm, nee geen 1 april. Die knoppen draaien hier al even intern voor een kleine test met een like functie. Was zeker niet het idee dat die voor iedereen online kwamen, ook gezien de enorme discussies die daarover gevoerd kunnen worden. Er zijn nogal wat mensen met een erg grote voorkeur en afkeur van een dergelijke functie. Om die reden draaien we al even een kleine test om te kijken of de argumenten waar de voor- en tegenstanders iedere keer mee komen hout snijden.
De (dis)like-knoppen kwamen wel mee met een aangepaste versie van de forum software. Of dat iets te maken heeft met 160401? Vast niet.
Anyway. De knoppen zijn nu als het goed is alleen weer zichtbaar voor de testgroep. Mijn oprechte excuses voor alle stress die ik met mijn slaperige hoofd veroorzaakt heb