betreft de verkiezingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 15:53

Ben het met Sjimmy eens

Je ziet ook opeens mensen reageren die nog nooit op ITP geweest zijn >;)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:12

ik denk persoonlijk ook dat je de 25 posts moet aanhouden. dat is de meest eerlijke manier. en tja wat die oneerlijke mensen betreft, die zul je altijd en overal houden. maar ik vind wel dat die verkiezing er alleen moeten zijn voor actieve bokkers, niet voor de mensen die zich net even aanmelden om een award te halen voor hun pony.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:01

Maar als die mensen dit lezen kunnen ze ook snel 25 berichtjes plaatsen en dan gaan stemmen... als ze toch bezig zijn de boel te belazeren kunnen ze ook wel snel even wat berichtjes plaatsen

Verder viel mij het ook al op dat er mensen met 2 berichten gaan stemmen >;)
Maar ach, ik vind dat meer uit 'zieligheid' eigelijk Bloos

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:06

Schaduwaccounts zijn niet eens toegestaan, dus daar zullen ze dan ook nog extra op aangesproken worden.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:04

Ik vind 25 posts als minimum een hele goede. Anders doen ze het alleen voor het stemmen een account aanmaken.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:18

Idd is een minimum van 25 berichten van geen slecht idee. Zo worden de verkiezingen alweer iets eerlijker. Het is en blijft toch vooral vriendjespolitiek, vind ik. Stem jij op mij dan stem ik op jou en bekenden die veel op elkaar stemmen.
Jammer dat het zo moet gaan, maar ja het is voor de fun dus waarom ook niet.

Ik moet wel even zeggen dat ik persoonlijk dit keer heel onpartijdig ben geweest

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:21

Elke schreef:

Sja, ik reageer zelden tot nooit op fototopics, maar ik wil wel gaan stemmen. Wilt niet zeggen dat ik nog nooit foto's bekeken heb...

Ik ga ook voor het minimum van 25 berichten OK dan!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:57

En wat te zeggen over de handen vol pb's en msn'ers die je opeens bij toegevoegd bent Verward en meteen een raampje van "stem je op pony X" ... Boos! ... héél irritant en oneerlijk. Het gaat niet om het winnen maar om de eerlijkheid! Een gevraagde stem is geen eerlijke vrijwillige stem. Dit kunnen jullie jammer genoeg niet controleren

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:15

Als je zoiets ziet (of vermoed) gewoon meteen op de Afbeelding duwen. Als het idd een schaduwaccount is dan gaat er een OW naar de originele gebruiker en wordt het schaduwaccount afgesloten.

Op die manier is de 25 posts regel niet eens nodig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:21

Tjee wat een zielgerds
Als er nu 10000 euro te winnen was
Gewoon wat voor de leut op bokt en dan valsspelen Ziek

de users meteen op de schandpaal zetten, dus met grote namen ergens voor l*l zetten Extreme duivel Knipoog

Nu ff serieus de 25 post vind ik een goed idee

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:51

MIsschoen gewoon verkiezingen meteen deleten Haha!

Scheelt ook opzoekwerk

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 14:21

Helaas moet ik toegeven dat mijn moeder een beetje te entousiast was en ook een account heeft aangemaakt voor alleen op mijn pony te stemmen
een ding scheelt winnen doe ik er toch niet mee want hb alleen maar 1 stem

De 25 post regel is een goede optie !!!!!!!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:50

Elke schreef:
Ben het met Sjimmy eens

Zoals ik dus Haha!.
Maar dat is gewoon omdat je in ITP dikwijls leuke foto's ziet, voor de persoon die ze gemaakt heeft hebben ze echt betekenis, maar voor de anderen die het paard niet kennen is het 'maar' de zoveelste rolfoto.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:58

Ik ben ook voor de 25-post regel!

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:44

runningkawa schreef:
Tjee wat een zielgerds
Als er nu 10000 euro te winnen was
Gewoon wat voor de leut op bokt en dan valsspelen Ziek

de users meteen op de schandpaal zetten, dus met grote namen ergens voor l*l zetten Extreme duivel Knipoog

Nu ff serieus de 25 post vind ik een goed idee

idd, het is maar een titel hoor! Die gun ik iedereen en daarvoor ga je toch geen extra accounts aanmaken?
Naja, waarschijnlijk gaat de titel wel naar degene die hem verdient!
Zo hadden we ook laatst een of andere verloting, waren er ook mensen die nog een keertje langskwamen, 'ja ik heb nog geen lootje'. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken Misselijk

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:48

Ik vind het ook wel zielig hoor als je zoiets doet... Alleen maar aanmelden om mee te kunnen stemmen...

Vind het idee van Sjimmy heel goed! Het is toch het leukst als het eerlijk gebeurd, ook al is het voor de fun!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:30

Inderdaad wat Sjimmy zij ben ik ook mee eens.

Stel dat een hele manege gaat aanmelden om op een of andere bokt pony/paard te gaan stemmen. Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:39

Romkabouter schreef:
MIsschoen gewoon verkiezingen meteen deleten Haha!

Rom… om te zorgen dat jij niet alle sh*t over je heen krijgt steun ik jouw uitspraak in deze Haha! Schijnheilig

Tja… ik heb helemaal niets met verkiezingen en ik doe er dan ook niet meer aan mee. Iedereen verdient het IMO om 1e te worden Haha! In het begin van bokt vond ik die verkiezingen nog wel eens interessant, maar nu? Neuh… Maarrrr… ieder zijn ding hoor Lachen

Moet zeggen dat het wel een goede regeling is dat je minimaal 25 berichten moet hebben voordat je in een verkiezing mag stemmen. Wel zo eerlijk Lachen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:55

Dat viel tot nu toe nog mee met de sh*t Tong uitsteken

And I love the smell of manure *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:17

Ik vind ook dat iemand eerst 25 berichten moet hebben Daar wordt het een stuk eerlijker van.

En het blijft idd vriendjespolitiek. Alleen vind ik wel dat mensen die normaal (bijna) nooit bij ITP komen wel mee mogen stemmen.

Gerbenfroh bijvoorbeeld is een goede vriendin van mij, maar komt niet zo heel vaak bij ITP. Ze gaat heel vaak met mij mee naar Moon, en is ook helemaal fan van haar.

Waarom zo zo iemand dan niet mogen stemmen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 11:23

Rom en maarten, volgens mij leven we nog steeds in een vrij land, dus waarom zouden jullie van alles over je heen moeten krijgen omdat jullie de verkiezingen niks vinden?
Ja, de verkiezingen zijn wellicht aardig uitgekotst, omdat we dit jaar van elk ras aparte verkiezingen gehad hebben.
Voorheen was het gewoon altijd aan het begin van het nieuwe jaar DE boktpaard/pony verkiezing, en ergens in aug. de veulenverkiezing.
Zolang dat van mickey mag, blijf ik dat ook doen (hoewel het bloed zweet en tranen kost Haha!)

Elk jaar probeer ik weer op de eerljikheid van de bokkers te rekenen, maar elk jaar is er weer e.a. aan gesnabbel...
Iig, 25 post regel is aangenomen. Daarnaast wordt er bij posts van iemand met een laag post aantal gekeken naar de aanmeld datum. Mensen die zich tijdens de verkiezingen aangemeld hebben, die stemmen worden niet mee gerekend. Overige stemmen (mensen die dus langer lid zijn maar nauwelijks posten) wordt per persoon gekeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:42

Het is voor de lol, dus ik zou me niet zo druk maken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:00

Helaas weet ik dat er mensen zijn die er WEL moeilijk over doen, en dan krijg ik straks weer: Je hebt verkeerd geteld! Mijn paard heeft 10 stemmen ipv 9! Hij hoort dus 20ste te zijn ipv 21ste! (ja echt! Spreek uit ervaring)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:19

Daarom:
alleen een top drie maken,
de rest is allemaal nr. 4
Er zijn ook een heleboel paarden waar niet op gestemd is, zijn die dan allemaal gedeeld nr. 56?
Staat ook zo onaardig.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:28

Hmmm, vind ik niet, minder dan 25 niet mee laten tellen. Sommige komen wel vaak op bokt, maar lezen meer dan ze schrijven. Ik zou gewoon de datum aanhouden wanneer het topic begonnen is, dus 9 januari, dat lijkt mij eerlijker Lachen