Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:fleurtjeuh schreef:Ik weet wat kwpn is Bloembloem, Dankjewel.
Daar vroeg ik het niet voor.
Ik bedoelde meer, hoe definieer je de kwpn.
KWPN is gewoon een type-stamboek. Als je dat weet kun je deze vraag ook wel zelf invullen.
Ik snap de vraag wel van ts. Ik kijk ook liever naar warmbloedveulens dan het zoveelste shetlanderveulen. Maar een apart subforum vind ik haast als discriminatie klinken en iedereen wil toch zijn/haar veulentjes showen. Een tag kan de oplossing zijn, maar als je dat bij elk ras/kruizing doet ben je ook de weg kwijt. Ik kijk meestal naar de namen. Als die met de letter van dit jaar beginnen is het 9 vd 10 een KWPN'er. Afstamming in de titel wil ook helpen. Misschien is dat een tip voor ts?
Druppie7711 schreef:Dan zou er bijvoorbeeld een regel moeten komen dat je in de titel zet welk ras.
[KWPN] - Bandito zegt hallo tegen jullie!
[MINI] - Kleine Malinde gaat los!
[TINKERxFJORD] - Tooske showt haar vlekjes!
Ik noem maar wat, maar zo lijkt me veel overzichtelijker dan 10.000 sub-topics
Sammie schreef:Waarom gaan sommige mensen gelijk weer overdrijven met allerlei zaken die helemaal niet van toepassing zijn?
Laat de mod's het in de groep gooien en mogelijk met een oplossing komen. Diegenen die nu al een tag willen gebruiken staan daar toch vrij in lijkt mij?
MarliesV schreef:Ben ook tegen. Want dan kan een tinkerfan ook gaan roepen: ik wil een apart forum voor Tinkers.
.
NatasjavE schreef:MarliesV schreef:Ben ook tegen. Want dan kan een tinkerfan ook gaan roepen: ik wil een apart forum voor Tinkers.
.
Er is ook een apart subforum voor Tinkers he.
Het grootste en belangrijkste warmbloedenstamboek in de wereld en geen eigen subforum.
Ik ben voor.