Bart is bezig met onderhoud las ik ergens, waarvan hij al aangaf dat dat problemen kon geven met de upload. Ik denk dat dat het is, want hier ook geen plaatjes
01San
Geplaatst: 27-05-16 17:09
Lalidan schreef:
Bart is bezig met onderhoud las ik ergens, waarvan hij al aangaf dat dat problemen kon geven met de upload. Ik denk dat dat het is, want hier ook geen plaatjes
Ah dankje voor je tip! Heeft hij ook gezegd ongeveer tot hoelaat?
Het is je wel bekend dat je op je telefoon in principe geen foto's te zien krijgt, maar de tekst ' [ IMG ]'? Pas als je daarop klikt zie je de foto. (uitzondering is de voorpagina, die wel meteen alle foto's laad).
Hier ook android en netjes, na aanklikken, de foto's namelijk.
nee dat wist ik niet! goed dat je het zegt, maar helaas doen ze het dan nog niet. zie inderdaad een icoontje met afbeelding ernaast, maar kan niks aanklikken.
En vrijdag weer opgelost Er wordt hard gewerkt aan een permanente oplossing voor deze problemen. Nogmaals excuses! Erg vervelend dit.
Akshay
Geplaatst: 23-06-16 14:32
eenitraM schreef:
Ik heb nu een huawei en ik kan helemaal niet meer uploaden. Iets met; geen enkele app kan deze actie uitvoeren..
Blij (nouja blij... ) dit te lezen. Ook mijn Huawei is niet in staat een app te vindenvoor uploaden... (zou er graag een screenshot van de melding bij zetten.. maar dat doet ie dus niet).
Ligt dat aan de browser op de mobiel Bart? (Standaard browser hier)
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-16 09:43
Bart, ik heb nu de LG Nexus 5x en compleet geen problemen meer met de upload. Het probleem in de OP zou dan denk ik toch product/merk gebonden zijn geweest.
Fenrir
Geplaatst: 12-07-16 10:31
Ik kan ook geen foto's uploaden met mobiel (iPhone 4S met Safari). Krijg de foto's wel te zien na de upload maar kan ze niet aanklikken om ze in het bericht te plaatsen. En bij verversen van de pagina zie ik ook die grijze vierkantjes.
Fenrir
Geplaatst: 26-07-16 21:42
Fenrir schreef:
Ik kan ook geen foto's uploaden met mobiel (iPhone 4S met Safari). Krijg de foto's wel te zien na de upload maar kan ze niet aanklikken om ze in het bericht te plaatsen. En bij verversen van de pagina zie ik ook die grijze vierkantjes.