Stemactie per pb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Re: Stemactie per pb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:34

Ik doe nu zelf "perrongelijk" mee aan een stem actie via Fb waarbij je likes moet verzamelen. In eerste instantie moest je een kwalitatief goed filmpje maken en dan zocht de sponsor de beste filmpjes eruit en de laatste 8 moeten dus stemmen winnen door middel van likes op een foto van hun.

Volgens mij is er op bokt toch geen topic of plek waar je dit kan/mag doen, aangezien er al een paar wedstrijd genootjes zijn die dat probeerden te doen. Mijn vraag is: is er hier wel plek voor op bokt.nl?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:38

als het goed is stond dat keurig beschreven in de topics toen ze gesloten werden?

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:40

Citaat:
Referral topics en wedstrijden Topics en/of posts die alleen voor de topicstarter van belang zijn en voor de rest van Bokt geen waarde hebben gaan ook op slot cq. worden verwijderd. Dit geldt met name voor ‘referral links’, links waarvoor een gebruiker als er op geklikt wordt wat krijgt, bijvoorbeeld credits. Ook als je meedoet aan een wedstrijd en stemmen nodig hebt is het niet toegestaan om om stemmen te vragen, weer om dezelfde reden: het heeft alleen voor jou zin, de rest van Bokt heeft er niets aan.

zie ook de regels nr. 9

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:43

Hilary schreef:
Citaat:
Referral topics en wedstrijden Topics en/of posts die alleen voor de topicstarter van belang zijn en voor de rest van Bokt geen waarde hebben gaan ook op slot cq. worden verwijderd. Dit geldt met name voor ‘referral links’, links waarvoor een gebruiker als er op geklikt wordt wat krijgt, bijvoorbeeld credits. Ook als je meedoet aan een wedstrijd en stemmen nodig hebt is het niet toegestaan om om stemmen te vragen, weer om dezelfde reden: het heeft alleen voor jou zin, de rest van Bokt heeft er niets aan.

zie ook de regels nr. 9

Duidelijk en ook een totaal begrijpelijke regel :j , maar ik had dus een linkje in mijn onderschrift gezet maar was bang dat dat niet mocht. Maar ik kan daar tot nu toe nog niks over vinden, maar als het niet mag/ gewenst is dan verwijder ik dat natuurlijk meteen.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:47

Misschien even een mod pb'en? Bijv. RianneH (die is mod op dit forum).

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:48

beste wat je kunt doen is er geen aandacht op vestigen, maar de vraag gewoon aan een mod stellen in een pb..

dan kunnen ze eventueel overleggen, je krijgt een ja of een nee..
en dan staat je linkje er stilzwijgend, zodat iedereen voor zich zelf bepaald of een link interessant genoeg is om te volgen.. aandacht vestigen op je onderschrift is een beetje op het randje voor mijn gevoel (kan zijn dat je net binnen de lijntjes gekleurd hebt. maar eigenlijk zeg je nu dat je meedoet en dat je een linkje hebt staan, je zegt alleen niet 'klik erop aub' :') ).
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 18-01-16 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:48

In je onderschrift mag volgens mij gewoon, dat werd in het verleden vaak aangeraden in topics die gesloten werden.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:51

elenaMM77 schreef:
beste wat je kunt doen is er geen aandacht op vestigen, maar de vraag gewoon aan een mod stellen in een pb..

en dan staat je linkje er stilzwijgend, zodat iedereen voor zich zelf bepaald of een link interessant genoeg is om te volgen.. aandacht vestigen op je onderschrift is een beetje op het randje voor mijn gevoel (kan zijn dat je net binnen de lijntjes gekleurd hebt. maar eigenlijk zeg je nu dat je meedoet en dat je een linkje hebt staan, je zegt alleen niet 'klik erop aub' :') ).

Dat onderste is totaal niet mijn bedoeling, ik haal het linkje weg en pb een mod even of het wel of niet mag. sorry voor het ongemak, was niet mijn bedoeling zocht het topic eventjes op om te kijken wat wel en niet mag op bokt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:56

Als ik een pb krijg met de vraag om op iemand te stemmen, stem ik wel eens op iemand anders _O-
Ach, ik krijg wel vaker bijzondere vragen via de pb. Laatst nog iemand die half vroeg of ik mijn profielwerkstuk niet wilde doorsturen, want zij had het deels over hetzelfde.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:18

teiger150 schreef:
elenaMM77 schreef:

Dat onderste is totaal niet mijn bedoeling, ik haal het linkje weg en pb een mod even of het wel of niet mag. sorry voor het ongemak, was niet mijn bedoeling zocht het topic eventjes op om te kijken wat wel en niet mag op bokt.

geen probleem hoor, ik moest er eigenlijk wel om glimlachen hier.
En als het wel mag (ik heb echt geen idee) dan zet je het er gewoon weer onder..

zoooooo Destination, dat was wel heeeeeel brutaal van diegene..

stel je voor dat zij het eerder moest aanleveren en jouw docent teksten zou opzoeken online en de hare zou op de een of andere manier online staan.. ben je mooi de pineut en nog wel met je eigen werk

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:21

Ik heb de laatste tijd ook al 2x een pb ontvangen om op iemand te stemmen. Heb dit ook niet gedaan.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 18-01-16 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:21

Ik heb het twee jaar geleden al gedaan en ben dus ook beoordeeld al, maar ik stond wel even te kijken :=
Heb maar teruggestuurd dat ze zelf haar huiswerk moest maken.