Het rare is wel dat ik sowieso geen banners had, ik heb adblock uit maar ik zag echt nóóit een advertentie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatasjavE schreef:Ik was ook bij de eerste 20...
Maar had absoluut graag betaald. Ga ik volgend jaar ook zeker doen.
Vooral de grote PB box vind ik erg handig.
Moest voorheen keuzes maken in de PB's die ik bewaarde.
Seb8iaan schreef:Zolang er geen blokkade komt op het gebruik van een adblocker (AdBlocker aan ->Geen toegang bokt), voorzie ik dat men die gewoon zullen blijven gebruiken, zonder hiervoor in de buidel te tasten.
Ligt er een dergelijke blokkade in het verschiet?
Jennifuur schreef:Ik krijg nooit advertenties als ik mobiel Bok. Ik gebruik dan altijd http://www.m.bokt.nl.
Maik79 schreef:Seb8iaan schreef:Zolang er geen blokkade komt op het gebruik van een adblocker (AdBlocker aan ->Geen toegang bokt), voorzie ik dat men die gewoon zullen blijven gebruiken, zonder hiervoor in de buidel te tasten.
Ligt er een dergelijke blokkade in het verschiet?
€15,- voor een jaar geen banners vind ik niet echt 'in de buidel tasten' eerlijk gezegd. En daarbij vind ik het ook niet chique om wel van alle voordelen van het forum gebruik te willen maken maar datzelfde forum dan de inkomsten te ontzeggen door een adblocker aan te zetten.
Daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen een adblocker op hun telefoon gebruiken. En door dit abbo is Bokt ook op mobiel bannervrij.