Ik ga nu sommige mensen even stalken en hun oude posts bekijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrjjollein schreef:Eigelijk vind ik dit niet kunnen...
Dit is een site voor paardenliefhebbers, niet voor
slachtflimpjes en alleen het woord SLACHT al. Echte
dieren en paardenliefhebbers zouden dat gewoon
te erg vinden. Ik vind dit té erg voor woorden.
Ook al mag ik dit eigelijk niet versturen, ik MOET!
Dit kan echt niet.
Citaat:mijn paard doet dit ook, maar hij lost het probleem dan ook weer zelf op door, als het eten in zn voerbak op is, de restjes die hij op de grond heeft gekiepert op te eten. Natuurlijk gaat er wel wat verloren, maar zo blijft hij wel extra lang bezig met z'n eten dus ik laat hem maar doen.
Ik leg soms brood bovenop het voer (een beetje hetzelfde effect als een liksteen) en dan gooit hij er veel minder uit.
Groetjes
Werecat schreef:Misschien moet je eens een Join-Up Proberen?![]()
En anders doe je wat merrie`s ook met "Stoute" veulens doen
Iedere X wegjagen Tot ie een X " Z'n Excuses" uit aan biedt
Ja ik weet het klinkt zo heel raar.![]()
maar het werkt wel!
Apple schreef:Het erge is dat als je nu je meest recente posts ziet dan ben je blij in het 'kippen houden'topic als bezorgde kippenmoeder aan het posten(niks geen appelmoes
)
Lian schreef:Hooi,, mee eens,, even over die handschoentjes![]()
Ik heb ze altijd aan of het nou 0 graden is of 35ik heb ze altijd aan, zonder rijd ik niet fijn, dan glippen de teugels de hele tijd uit je handen enz
![]()
Groetjes Lian.
p.s ik heb nu hele leuke handschoenen, ik heb zwarte met paarse roze groene en gele vingers![]()
En groenblauwbruin gestreepte met kniekouzen dr bij
Amaris schreef:Ik vraag me af wat nou erger is, die post of het feit dat je met zwarte en paarse en roze en groene en gele vingers met groenblauwbruin gestreepte kniekousen erbij gaat rijden.