Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WonderBron schreef:Door al jullie berichtjes krijg ik er steeds meer zin in!
Wellicht dat ik inderdaad, zoals Fenrir al aangaf, langzaam iets met paarden moet gaan doen. Dat wil zeggen, nog niet direct rijden, maar er wel eens mee in aanraking komen! Dat lijkt me een goede stap.
Verder vraag ik me nog af hoe paardrijden begint voor een echte leek zoals ik... Op het moment heb ik vanzelfsprekend helemaal niets van paardrijspullen, zoals een cap, een rijbroek of dat soort dingen. Hoe gaat dat op een eerste les? Of wordt er van je verwacht dit allemaal paraat te hebben nog voordat je ooit gereden hebt?
WonderBron schreef:Ik hoop niet allemaal meiden over me heen te krijgen, maar persoonlijk heb ik wat vraagtekens bij dit account.Wellicht plaats ik dit niet op het juiste forum maar ik waag toch een poging. Ik ben een jongen van 21 jaar, zit in mijn eindexamenjaar van het gymnasium, heb al een aantal jaren een eigen bedrijf(je) in Business Intelligence maar kan bovendien enorm genieten van de paardensport en dan voornamelijk van dressuur. Weinig mensen in mijn persoonlijke kringen weten hiervan omdat mijn familie en kennissen nu eenmaal niets met paarden hebben.
xMyrth schreef:Hoi, welkom op boktWonderBron schreef:Ik hoop niet allemaal meiden over me heen te krijgen, maar persoonlijk heb ik wat vraagtekens bij dit account.Wellicht plaats ik dit niet op het juiste forum maar ik waag toch een poging. Ik ben een jongen van 21 jaar, zit in mijn eindexamenjaar van het gymnasium, heb al een aantal jaren een eigen bedrijf(je) in Business Intelligence maar kan bovendien enorm genieten van de paardensport en dan voornamelijk van dressuur. Weinig mensen in mijn persoonlijke kringen weten hiervan omdat mijn familie en kennissen nu eenmaal niets met paarden hebben.
21 jaar met een versneld project gymnasium? Met een versneld project zou je dus op je 17e al klaar zijn, want normaal haal je met ongeveer 18 jaar je diploma...
Is dit bericht serieus, en niet om allemaal meiden op je af te krijgen, dan wens ik je veel paardenplezier toe in de toekomstZoals al gezegd lekker wat lesjes nemen om te zien of het wat voor je is & anders vanaf de zijlijn de sport volgen. Veel plezier op bokt.
xMyrth schreef:Hoi, welkom op boktWonderBron schreef:Ik hoop niet allemaal meiden over me heen te krijgen, maar persoonlijk heb ik wat vraagtekens bij dit account.Wellicht plaats ik dit niet op het juiste forum maar ik waag toch een poging. Ik ben een jongen van 21 jaar, zit in mijn eindexamenjaar van het gymnasium, heb al een aantal jaren een eigen bedrijf(je) in Business Intelligence maar kan bovendien enorm genieten van de paardensport en dan voornamelijk van dressuur. Weinig mensen in mijn persoonlijke kringen weten hiervan omdat mijn familie en kennissen nu eenmaal niets met paarden hebben.
21 jaar met een versneld project gymnasium? Met een versneld project zou je dus op je 17e al klaar zijn, want normaal haal je met ongeveer 18 jaar je diploma...
Is dit bericht serieus, en niet om allemaal meiden op je af te krijgen, dan wens ik je veel paardenplezier toe in de toekomstZoals al gezegd lekker wat lesjes nemen om te zien of het wat voor je is & anders vanaf de zijlijn de sport volgen. Veel plezier op bokt.
Geryon schreef:Naar Sababber moet je niet luisteren hoor!!
Haha geintje Sabien![]()
Dressuur is heel erg aanvoelen. Denk dat je het wel leuk vind als ik je post zo lees. Alleen het begin is enkel hobbelen en misschien wat saai.