musiqolog schreef:Sommige mensen snappen nog niet helemaal waar het om gaat. Ja, kinderen van 14 en nog jonger weten tegenwoordig zo'n beetje alles van dattum. Maar ze zitten wel soms achter een censuurmuur. Die muur blokkeert de vieze woorden die Bokt niet laat zien. Zonder die Boktcensuur zouden zulke meisjes (of jongens, maar het zijn nu eenmaal in grote meerderheid meisjes) de site niet eens op kunnen.
Stel, Sanne/Sterre/Mandy/Laura of hoe meisjes van 14 nog meer heten zit achter haar computer. Moeder (beschermend, van het type dat censuursoftware op dochters laptop installeert) komt haar kamer binnen en treft haar dochter achter de computer.
- Hé Sanne/Sterre/Mandy/Laura/..., heb je je huiswerk al gemaakt?
- Ja. Nou ja, Engels heb ik al gedaan, ga zo verder met natuurkunde.
- Goed, dan ga ik je vanavond overhoren.
- (verveeld) Jahaaa....
- Wat ben je aan het doen?
- Gewoon, Bokt.
- Laat eens kijken.
- .....
- Hé wat is dat nou daaronder? Dildo's? Gadverdamme, ik wil niet meer hebben dat je op van die gore sites komt!
Overdreven? De meeste moeders zijn doodsbang dat hun dochter op internet "gegroomd" wordt door een "loverboy" en meer van dat soort dingen. Dát is de reden om zulke banners weg te halen. En ja, die moeder zal wel helemaal flippen bij topics over seks met je eigen broer, maar laten we zeggen dat Sanne/Sterre/Mandy/Laura/... van 14 slim genoeg is om die niet aan te klikken.
Maar er staat toch juist dat het géén dildo's zijn?