Banner 'dit zijn geen dildo's'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:19

8nnemiek schreef:
:')
Nog nooit gezien, die banner.
Maar best banketstaafįg als die vol in beeld staat op je werk inderdaad :+

Maarja [advocaat van de duivel modus aan] Je hoort op je werk ook niet te bokken natuurlijk [advocaat van de duivel modus uit]

en ja, ik zit momenteel ook op kantoor :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:22

huh wat? Wat zijn dildo's dan :o?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:22

musiqolog schreef:
bruintje123 schreef:
Alsof die 14 jarige niet weet wat het is.
Alsof die 12 jarige geen spoiler opent in het wat vind ik nu in mijn hooi topic.

Ja, dat zal allemaal wel. Ik zeg alleen maar: er wordt hier een strenge automatische censuur toegepast, dat die wel-of-niet-dildo's wél de site op mogen is opmerkelijk.

Meer opmerkelijk dat google zo'n advertentie accepteerd, want daar komen de banners vandaan.

BartVB
Eigenaar

Re: Banner 'dit zijn geen dildo's'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:50

Dank voor het melden :j De banners is geblokkeerd, kan wel even duren voor dit ook overal is doorgevoerd.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:52

Dubbel moraal :x Arme Amsterdammertjes... :(:)

*gaat zich maar weer een weg banen door sekstopic's op LZP, MW en de gevonden hooivoorwerpen*

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:55

Ik had me ook al verbaasd over die banner. Maar ik kreeg hem in t topic over 'je zal het maar hebben' en de 'dierenliefde' dus moest er nog wel om lachen ook :+

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:26

ff serieus... Waar is dat topic van dat hooi? :+ :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:28

Ik ga er vanuit dat dat gesloten is, want als een banner al niet mag met iets dat het niet is... dan hoort een topic over iets dat het wel is al helemaal niet op Bokt. :+

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:32

Maar is er dan niemand zo nieuwsgierig als ik? Wat zijn het dan in godsnaam wel als het geen dildo's zijn?!

Ik heb de banner niet gehad, en dus ook niet aangeklikt, maar nu ben ik nieuwsgierig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:33

Amsterdammertjes!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:37

Maar Sammie, het is toch een keuze of je die topics aanklikt of niet? Het is geen keuze of je die banner op je scherm krijgt.

Ik ben blij dat ik van die banner af ben. Iets met WOGgen. :o

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:41

Kan nog erger... Opblaaspop met been omhoog..... :+
Tja ben een vrouw geen man....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:45

En als ik nou wel die banner zou willen zien? Dat wordt dan wel voor mij bepaald.

Het is imo onzin om een dergelijke banner te verwijderen omdat het niet 'thuis hoort op Bokt'. Dan moet je de reden aanpassen.. Als die banner (amsterdammetjes.... die géén dildo's zijn) niet hoort op Bokt, omdat het er niet hoort (het is overigens gissen waarom precies.. Bart zegt alleen maar bedankt voor het melden, hij is geblokkeerd-- dus het komt weer erg ad random over) dan hoort er wel veel meer niet op Bokt..

Als Amsterdammertjes met een tekst als dit zijn geen dildo's er niet hoort, hoef ik weer geen topictitels te lezen (geen keuze, hé staat gewoon op de fora- ik moet het lezen als ik kijk wat voor topic's er op LZP, MWS etc zijn) over eerste keren, vreemdgaan, seks met je eigen broer etc. etc. Maar daar wordt dan weer amper iets aan gedaan.. Dát noem ik dubbel moraal en dat is er al jaren.. Seks mag, behalve in een banner.. (en dan heeft die banner gewoon een paar gekleurde Amsterdammertjes :') )

Kortom er is geen peil op te trekken.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 01-12-15 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:46

Sammie schreef:
Ik ga er vanuit dat dat gesloten is, want als een banner al niet mag met iets dat het niet is... dan hoort een topic over iets dat het wel is al helemaal niet op Bokt. :+

Topic is nog open :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:47

Die opmerking was ook maar een grapje.. Licht sarcastisch bedoeld :) Maar gezien dit topic zou het eigenlijk gesloten moeten worden..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:48

Je zou het ook als waarschuwing kunnen zien, dus best nuttig _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:50

Dat als je in Amsterdam komt dat je niet... :+

Educatieve banner dus! :Y)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:50

Sammie schreef:
Die opmerking was ook maar een grapje.. Licht sarcastisch bedoeld :) Maar gezien dit topic zou het eigenlijk gesloten moeten worden..

I know maar omdat iemand het kwijt was, dacht ik, ik meld het even.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:11

Sommige mensen snappen nog niet helemaal waar het om gaat. Ja, kinderen van 14 en nog jonger weten tegenwoordig zo'n beetje alles van dattum. Maar ze zitten wel soms achter een censuurmuur. Die muur blokkeert de vieze woorden die Bokt niet laat zien. Zonder die Boktcensuur zouden zulke meisjes (of jongens, maar het zijn nu eenmaal in grote meerderheid meisjes) de site niet eens op kunnen.

Stel, Sanne/Sterre/Mandy/Laura of hoe meisjes van 14 nog meer heten zit achter haar computer. Moeder (beschermend, van het type dat censuursoftware op dochters laptop installeert) komt haar kamer binnen en treft haar dochter achter de computer.

- Hé Sanne/Sterre/Mandy/Laura/..., heb je je huiswerk al gemaakt?
- Ja. Nou ja, Engels heb ik al gedaan, ga zo verder met natuurkunde.
- Goed, dan ga ik je vanavond overhoren.
- (verveeld) Jahaaa....
- Wat ben je aan het doen?
- Gewoon, Bokt.
- Laat eens kijken.
- .....
- Hé wat is dat nou daaronder? Dildo's? Gadverdamme, ik wil niet meer hebben dat je op van die gore sites komt!

Overdreven? De meeste moeders zijn doodsbang dat hun dochter op internet "gegroomd" wordt door een "loverboy" en meer van dat soort dingen. Dát is de reden om zulke banners weg te halen. En ja, die moeder zal wel helemaal flippen bij topics over seks met je eigen broer, maar laten we zeggen dat Sanne/Sterre/Mandy/Laura/... van 14 slim genoeg is om die niet aan te klikken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:15

Sommige mensen snappen prima waar het over gaat, maar zijn een andere mening aangedaan.. :Y)

En jouw voorbeeld.. Kom op zeg.. Overdreven? Nee redelijk onrealistisch.. dat wel ja..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:18

En jij gelooft echt dat meiden die topics niet aanklikken?
:D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:20

Shirley schreef:
En jij gelooft echt dat meiden die topics niet aanklikken?
:D

Niet op het moment dat hun moeder binnen kan komen. :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:23

Als ik op Alleeup Google kom ik op een site met coole producten(niet mijn mening maar van de site) en niet met euh...hete producten om het maar een beetje bedekt te omschrijven.

https://alleeup.com

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 16:50

Laten we hopen dat diezelfde software dan ook op de telefoon geïnstalleerd is. Want stel je voor zeg...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 18:06

musiqolog schreef:
Sommige mensen snappen nog niet helemaal waar het om gaat. Ja, kinderen van 14 en nog jonger weten tegenwoordig zo'n beetje alles van dattum. Maar ze zitten wel soms achter een censuurmuur. Die muur blokkeert de vieze woorden die Bokt niet laat zien. Zonder die Boktcensuur zouden zulke meisjes (of jongens, maar het zijn nu eenmaal in grote meerderheid meisjes) de site niet eens op kunnen.

Stel, Sanne/Sterre/Mandy/Laura of hoe meisjes van 14 nog meer heten zit achter haar computer. Moeder (beschermend, van het type dat censuursoftware op dochters laptop installeert) komt haar kamer binnen en treft haar dochter achter de computer.

- Hé Sanne/Sterre/Mandy/Laura/..., heb je je huiswerk al gemaakt?
- Ja. Nou ja, Engels heb ik al gedaan, ga zo verder met natuurkunde.
- Goed, dan ga ik je vanavond overhoren.
- (verveeld) Jahaaa....
- Wat ben je aan het doen?
- Gewoon, Bokt.
- Laat eens kijken.
- .....
- Hé wat is dat nou daaronder? Dildo's? Gadverdamme, ik wil niet meer hebben dat je op van die gore sites komt!

Overdreven? De meeste moeders zijn doodsbang dat hun dochter op internet "gegroomd" wordt door een "loverboy" en meer van dat soort dingen. Dát is de reden om zulke banners weg te halen. En ja, die moeder zal wel helemaal flippen bij topics over seks met je eigen broer, maar laten we zeggen dat Sanne/Sterre/Mandy/Laura/... van 14 slim genoeg is om die niet aan te klikken.

Maar er staat toch juist dat het géén dildo's zijn? :+