Ik vind het handig, maar zou het wel fijn vinden als alle foto's in een post geopend worden. Dat de foto's laden vanaf de post die je aangeklikt had. Nu moet je per sé de eerste foto van een post aanklikken.
Hoezo krijg je dat dan? De pagina springt toch altijd naar het begin van een post die je nog niet gelezen had? Als daar dan de eerste foto van opent is er geen versprininging.
Anoniem
Geplaatst: 03-11-15 23:53
Ik vroeg me al af laatst waarom de pagina niet versprong toen ik in een topic een afbeelding aanklikte. Ik ben blij met de update! Scheelt wat mb'tjes en scrollwerk!
Dat niet alle afbeeldingen in één keer openen. Ook is het zo dat als er een linkje in staat, dat je de foto's weer opnieuw moet openen. Wat ik ook graag doe is de foto's twee a drie keer bekijken. Dan blijf je dus elke foto aanklikken als net een linkje geopend hebt je onderaan begint.
Het simpelste is om gewoon even naar boven te scrollen en op het eerste linkje te klikken. Dat scrollen moet je toch doen als je ze allemaal wilt zien.
Het onderscheid tussen foto's in links voor iedereen en de links naar foto's die wel in het topic staan is wel iets om over na te denken.
Dat kan wel, maar dan blijf je dus omhoog scrollen als er een stuk of zes linkjes in het topic staan. Je kunt niet verder waar je gebleven was en tussendoor nog hoger spieken. Dat haalt voor mij de lol er snel af, dan laat ik fototopics wel voor wat het is.
Ik gebruik bij linkjes altijd: Rechtermuisknop -> openen in nieuw tabblad
Kun je de fotos uit linkjes ook nog even laten staan om later weer opnieuw te bekijken
Anoniem
Geplaatst: 05-11-15 11:50
De linkjes kijk ik trouwens nooit opnieuw, zeker niet als het veel linkjes zijn. Het gaat er gewoon om dat ik het vervelend vind om zo vaak alles aan te moeten klikken terwijl je voorheen het topic gewoon in een keer kon uitlezen.
Skessa_
Geplaatst: 05-11-15 11:55
Oh ik dacht al er een fout in zat...
Ik vind het MEGA irritant! Moet nu alles apart aanklikken. Heb liever dat het terug gaat naar zoals het was. 1tje aanklikken en dan alles zien.